Já si pamatuju doby, kdy dovozci aut co měli slušný odběry občas dostali motorku zadáčko - dopředu na odtahovku jako pozornost a o cenách moc nevěděli a prodávali to právě za takovéhle ceny - aby to pokrylo třebas cestu do Francie...
Jestli Genesis nevim, ale Remus ano.
Tohle ale kazdopadne vypada na nejaky samodomo, takovy zpracovani by Remus nevymyslel. A taky cena by vypadala uplne jinak.
Upravil Alda dne 17.05.2014 10:21
výroba skončila asi 2003, takže minimálně 10 let stará máša, sice špica stroj, ale roky se podepíšou i na stojícím stroji...
R1200GS mě fakt baví, je to vácheň
výroba skončila asi 2003, takže minimálně 10 let stará máša, sice špica stroj, ale roky se podepíšou i na stojícím stroji...
No já si právě myslím..ale jako na fotkách vypadá uplně nádherně..
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějakej iniciativní kretén, který neví, že to nejde a udělá to..
Fešanda to jo,ale doba pokročila měl jsem jí jako svou druhou motorku po 750 super tenere,stála nová 319000kč já ji kupoval 2 letou za 220000kč chvilku pojezdil a pak koupil varadero 1000 xl bylo na ní 10 kupců a to byla doba kdy jsi sezonu pojezdil a prodal za stejný prachy.
Jinak na dnešní dobu holátko které nejede slabej motor bez abs,prdel bolí,no a za ty prachy máme mnohem lepší motorky f800 gs,triumph tiger 800 XC,nebo slušnou 1200 gs a to prodávající promine to už je jiná liga než XRV 750.