výroba skončila asi 2003, takže minimálně 10 let stará máša, sice špica stroj, ale roky se podepíšou i na stojícím stroji...
...ale ne nikterak razantně. Rozhodně se navykukaj ložiska atd. Gumové věci se dají vyměnit. Takže je to nová motorka... pro můj vkus.
Upravil Stewe dne 17.05.2014 13:27
GSA 1250 Rallye 2024
To snad ale vůbec není jeho problém, jestli potřebuje někdo na cokoliv jinýho....
1150GSA
Ducttape is like the force: it has a light side and a dark side and it holds the universe together.
GeorgPohodar napsal:
Nevíte někdo, jestli je to ten ráfek co se dá použít pro výrobu 21" kola na 11ku?
Jestli to kolo chces koupit a do**** to na jedenactku,tak si dej obklad na hlavu.....mozna ti pak probehne hlavou myslenka,co kdyby to kolo nekdo opravdu potreboval na 80 nebo stovku.....
Tohle fakt nechapu.....
No a když ho někdo bude potřebovat tak si ho koupí novej od BMW Mít jedenáctku tak ho klidně koupím..
Eman_ napsal:
Tak nam potvrd tvoji domenku,nikam nevolej,nikam nepis a jako nasobilku nam tu napis hlavni fakta....pocet der,delky dratu obou provedeni a cenove relace zda a co se vyplati....novy rafek 21,nove kolo 21,draty atak dale atak dale.....mas na to pul hodiny,tak se ukaz....
Ale no tak Emile co se vztekáš Vždyť se ví, že ráfek ze stovky se používá na jedenáctku když chceš mít ve předu 21" kolo..
Taky potvrzuju, že diskutované přední kolo je opravdu to nejlepší a nejvhodnější na přestavbu 11tek a 12tek na 21" kolo. Jen ten ráfek (nový) stojí cca 8tis korun, takže ta cena na přestavbu je super a ten střed se pak dá buď prodat a nebo hodit do šrotu.
Upravil Macek01 dne 21.05.2014 09:51
Nežiju proto abych byl, ale proto abych žil!!