Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Cestování :: Cizina
Strana 12 z 16:   1  ...  9    10    11    12    13    14    15  ...  16  
 
Mongolsko - spodem tam a horem zpatky
TomR1
#221 
Přidané 23.08.2011 14:27

Příspěvků: 1958
Registrace: 08.09.09
vevis napsal:
dufino napsal:
BMB Invelt napsall:
Vážený pane Dufku,

Závada motoru Vašeho motocyklu nemůže být řešena na kulanci.

Popis a fotodokumentace byly přeposlány do BMW, dostali jsme bohužel záporný výsledek.

Z důvodu nedostatku chladící kapaliny došlo k přehřátí motoru a jeho následnému přidření.

Další postup opravy (včetně ceny) s Vámi bude řešit pan Horský.

S pozdravem

Bohuslav Címl


To je cele vyjadreni servisu po mesici.

Ale to,ze se ta kapalina nekam ztratila asi bylo chybou v motorky.A pridrenej motor je uz jen nasledek toho problemu.Pokud by byli solidni,tak alespon uznaj,ze se na relativne zanovni motorce neco posralo,a dily by ti nechali za vyrobni cenu.Druha vec je,ze jsi nemel moznost okamzite ji dostat do servisu a opravil jsi to nejak svepomoci a ono to nevydrzelo.
Ja ale nechapu ty BMW a TT katalogy,kde jsou i 800gs nafoceny pri jizdach napric Afrikou,kolem sveta atd.Myslim,ze to zavani klamanim zakaznika.Maj rict rovnou,ze na to ta motorka neni,nebo ze sebou musis mit servisni auto s nahradnimy dily,nejlepe i motorem.Sad



thumbs up
 
Danes
#222 
Mongolsko - spodem tam a horem zpatky
Přidané 23.08.2011 15:42

Příspěvků: 244
Registrace: 19.07.09
kamos ma Varadero 04,90000km najeto, afrika,asie,evropa cestou necestou a bez problemu,nepocitam retezy gufera a loziska.asi jsem udelal dobre ze jsem BMW prodal.
Upravil Danes dne 23.08.2011 15:51
BMW GS 1200 adventure a Babeta. Smile
 
pavelgs
#223 
Mongolsko - spodem tam a horem zpatky
Přidané 23.08.2011 16:27
Avatar člena


Příspěvků: 699
Registrace: 03.10.07
vevis napsal:

Ale to,ze se ta kapalina nekam ztratila asi bylo chybou v motorky.A pridrenej motor je uz jen nasledek toho problemu.Pokud by byli solidni,tak alespon uznaj,ze se na relativne zanovni motorce neco posralo,a dily by ti nechali za vyrobni cenu.Druha vec je,ze jsi nemel moznost okamzite ji dostat do servisu a opravil jsi to nejak svepomoci a ono to nevydrzelo.
Ja ale nechapu ty BMW a TT katalogy,kde jsou i 800gs nafoceny pri jizdach napric Afrikou,kolem sveta atd.Myslim,ze to zavani klamanim zakaznika.Maj rict rovnou,ze na to ta motorka neni,nebo ze sebou musis mit servisni auto s nahradnimy dily,nejlepe i motorem.Sad


Souhlas.Oni totiž potřebují,aby si lidi připadali jako drsoni na těch fotkách.Ne že tak budou jezdit doopravdyGrin
 
Vjetrnik
#224 
Mongolsko - spodem tam a horem zpatky
Přidané 23.08.2011 16:40
Avatar člena


Příspěvků: 7209
Registrace: 09.10.07
to TomR1: to máš tak...seriové vybavení komponenty je kompromis ceny a kvality...pokud chceš motorku extrémě používat, musíš ji dovybavit

To máš stejné jako s expedičními offroady...taky to, co vyjede ze showroomu nezvládne extrémy...proto se taková auta vybavují jinými podvozky, kryty motorů, pevnostními rámy, navijáky, zvýšenými sáními atd....a u motorek je to prostě stejné...

Chceš jet kolem světa, můžeš. Ale musíš na to tu motorku z krámu vybavit neboť seriové vybavení prostě není na extrém stavěné. Třeba seriové tlumiče na roletě v Africe vydrží hodinu, jiné mnohem více, než musíš zastavit a chladit.....atd...

Taky bych rád vyrazil na takovouto cestu, ale rozmyslel bych si na čem...na vosmikilu by to rozhodně nebylo, to je přeci jasný GrinGrin
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
 
dufino
#225 
Mongolsko - spodem tam a horem zpatky
Přidané 23.08.2011 17:22
Avatar člena


Příspěvků: 729
Registrace: 08.06.10
blyska se na lepsi casy.....

Mam neoficialni nabidku zatim potvrzenou telefonicky. Vypada to ze se spolecne budeme podilet na oprave coz by byla bomba...

Ze by me preci jen znacka BMW nezklamala?
BMW F800GS
MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi
http://www.offroa...
 
http://www.offroadnavi.com/cz
Fanos Rusicka
#226 
Mongolsko - spodem tam a horem zpatky
Přidané 23.08.2011 17:58

Příspěvků: 1000
Registrace: 29.06.07
Dovybavit motor chceš,ale jakGrin??Je jasný,že na extrém cestu je potřeba jakejkoli stroj upravit jenže do motoru budeš dělat úpravy jak??Maximálně přidat další větrák na chladič jenže tady by asi ani to nepomohlo.
A Vevis hlavně ty všechny pořady a články jak tady ti testeři jezdí kolem světa jsou jen kecy a kecy ze kterých se pak všichni poserouGrin.Jenže nikdo nevidí jak za nima jedou dva až tři velký tereňáky s náhradníma dílama tak jako v LWDGrin.A hlavně,že pak kolujou kecy o KTM jak nic nevydrží a jak se serou.
 
Vjetrnik
#227 
Mongolsko - spodem tam a horem zpatky
Přidané 23.08.2011 18:17
Avatar člena


Příspěvků: 7209
Registrace: 09.10.07
to Fanos: nepsal jsem dost pochopitelně, že na vosmikilu bych rozhodně nejel? GrinGrin
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
 
Fanos Rusicka
#228 
Mongolsko - spodem tam a horem zpatky
Přidané 23.08.2011 18:27

Příspěvků: 1000
Registrace: 29.06.07
Grinthumbs up
 
barokar
#229 
Mongolsko - spodem tam a horem zpatky
Přidané 23.08.2011 18:43

Příspěvků: 1025
Registrace: 24.08.09
... a když uvážíme, že vzduchu je kolem dost a dost, copak v BMW neví, že voda je vzácná tekutina a zvláště v africe je jí citelný nedostatek?hilarious comfort
 
hicks
#230 
Mongolsko - spodem tam a horem zpatky
Přidané 23.08.2011 20:25
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
dufino napsal:
blyska se na lepsi casy.....

Mam neoficialni nabidku zatim potvrzenou telefonicky. Vypada to ze se spolecne budeme podilet na oprave coz by byla bomba...

Ze by me preci jen znacka BMW nezklamala?


uf.. drzim palce! Cool
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
hicks
#231 
Mongolsko - spodem tam a horem zpatky
Přidané 23.08.2011 20:27
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
Fanos Rusicka napsal:
Dovybavit motor chceš,ale jakGrin??Je jasný,že na extrém cestu je potřeba jakejkoli stroj upravit jenže do motoru budeš dělat úpravy jak??Maximálně přidat další větrák na chladič jenže tady by asi ani to nepomohlo.
A Vevis hlavně ty všechny pořady a články jak tady ti testeři jezdí kolem světa jsou jen kecy a kecy ze kterých se pak všichni poserouGrin.Jenže nikdo nevidí jak za nima jedou dva až tři velký tereňáky s náhradníma dílama tak jako v LWDGrin.A hlavně,že pak kolujou kecy o KTM jak nic nevydrží a jak se serou.


hele mate tu nejakou hromadnou poruchu, nebo co je divneho na spatne chlazenem motoru co se zadre po 15 tisisich kilometrech co dostane poradnej kotel s rozbitym termostatem a nedostatkem chladici kapaline?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Waltr
#232 
Mongolsko - spodem tam a horem zpatky
Přidané 23.08.2011 21:18
Avatar člena


Příspěvků: 2767
Registrace: 27.06.08
TomR1 napsal:
vevis napsal:
dufino napsal:
BMB Invelt napsall:
Vážený pane Dufku,

Závada motoru Vašeho motocyklu nemůže být řešena na kulanci.

Popis a fotodokumentace byly přeposlány do BMW, dostali jsme bohužel záporný výsledek.

Z důvodu nedostatku chladící kapaliny došlo k přehřátí motoru a jeho následnému přidření.

Další postup opravy (včetně ceny) s Vámi bude řešit pan Horský.

S pozdravem

Bohuslav Címl


To je cele vyjadreni servisu po mesici.

Ale to,ze se ta kapalina nekam ztratila asi bylo chybou v motorky.A pridrenej motor je uz jen nasledek toho problemu.Pokud by byli solidni,tak alespon uznaj,ze se na relativne zanovni motorce neco posralo,a dily by ti nechali za vyrobni cenu.Druha vec je,ze jsi nemel moznost okamzite ji dostat do servisu a opravil jsi to nejak svepomoci a ono to nevydrzelo.
Ja ale nechapu ty BMW a TT katalogy,kde jsou i 800gs nafoceny pri jizdach napric Afrikou,kolem sveta atd.Myslim,ze to zavani klamanim zakaznika.Maj rict rovnou,ze na to ta motorka neni,nebo ze sebou musis mit servisni auto s nahradnimy dily,nejlepe i motorem.Sad



thumbs up

Vevis Shock je to chyba motorky. jasně, a ty máš zastavit vypnout, a servisovat. Jinak držím palce ať to nějak dáte do kupy. Osobně mě vyjádření nepřekvapilo, v diagnostice máš X záznamů ,,přehřáto"
Je fajn že se k tomu nepostavili ůplně zády. clap
 
PetrG450X
#233 
Mongolsko - spodem tam a horem zpatky
Přidané 24.08.2011 09:23

Příspěvků: 73
Registrace: 10.02.10
Standardně nepletu práci a soukromí, neb zde se pohybuji jako soukromá osoba, ale nedá mi to neshrnout fakta :

1. při prohlídce motocyklu v Inveltu vylito z motoru 0,65 l oleje
2. při prohlídce motocyklu v Inveltu vylito z chladícího okruhu 0,6 l vody
3. v reportu z cesty napsáno : 17.5 I moto se zacinalo prehrivat, to diky nahradnim pneu, co vezu s sebou a brani optimalni cirkulaci vzduchu. V jednom malem mestecku uz zacal blikat cerveny vykricnik na displayi, ze je prehrato!
4. v reportu z cesty napsáno : 22.5. Kdyz jedu mimo mesto, motorka se uchladi, ale pak ve mestech musim nekdy i zastavit a cekat, az zchladne. Kontrolka na komputeru na me rve, ze je "prehrato", ci neco podobneho :-).
Dnes jsem zvolil technicky den, kdy jsem nejprve dle rad po netu vyjmul termostat a zkusil to bez nej. Bohuzel to bylo skoro horsi, ani mezi mesty uz to nechladilo. Tak jsem ho tam vratil a zda se, ze alespon muzu pokracovat. Stale to resim, ale v Cechach je vikend, tak uvidime zitra. Jednoznacne vsak rikam, ze me nic nezastavi dojet do Mongolska! :-)

Následně, přes veškeré varování dané od stroje a je to jenom stroj, prohlášení, že jak stroj tak značka nestojí za nic protože to nevydržel - rád bych viděl stroj jakékoliv jiné značky, který by to "dal" ...... Pardon, ale to je jako chtít po Boltovy aby vyhrál 100ku se zlomenou nohou a když to nedá tak říct, že stojí za .....

Přesto BMW hradí na kulanci (na kterou neexistuje zákonný nárok a je jen na rozhodnutí výrobce) 80% z ceny nového motoru........
Upravil PetrG450X dne 24.08.2011 09:26
 
vevis
#234 
Mongolsko - spodem tam a horem zpatky
Přidané 24.08.2011 09:40
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 5903
Registrace: 05.03.08
Waltr napsal:
Vevis Shock je to chyba motorky. jasně, a ty máš zastavit vypnout, a servisovat. Jinak držím palce ať to nějak dáte do kupy. Osobně mě vyjádření nepřekvapilo, v diagnostice máš X záznamů ,,přehřáto"
Je fajn že se k tomu nepostavili ůplně zády. clap

Jasne,ja to beru.Ale jak jsem psal vys,tak jde taky o to,ze se firmy BMW, TT atd.ve svych katalozích snazej v lidech vyvolat dojem,ze prave na takove cesty jsou ty jejich motorky urceny.A nebo na ne snad lepej varovani,ze se na nich nedoporucuje vzdalovat o vice jak 500km od site BMW servisu?Kazdymu snad musi bejt jasny,ze kdyz si na takovouhle cestu koupim BMW,protoze ziju v domeni,ze ji vydrzi,tak si asi nekde v Turkmenistanu neobjednam letadlo,ktery me tu motorku hodi nekam do Evropy na servis,aby mi tam odvzdusnili chladic.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!Frown
 
hicks
#235 
Mongolsko - spodem tam a horem zpatky
Přidané 24.08.2011 09:45
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
PetrG450X napsal:
Standardně nepletu práci a soukromí, neb zde se pohybuji jako soukromá osoba, ale nedá mi to neshrnout fakta :

1. při prohlídce motocyklu v Inveltu vylito z motoru 0,65 l oleje
2. při prohlídce motocyklu v Inveltu vylito z chladícího okruhu 0,6 l vody


coze?!

0,65 litru oleje?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
dufino
#236 
Mongolsko - spodem tam a horem zpatky
Přidané 24.08.2011 10:07
Avatar člena


Příspěvků: 729
Registrace: 08.06.10
Ahoj,

nejprve uznavam svuj podil viny na tomto pripade, to nepopiram.

Kdyz se objevil problem s prehrivanim v Iranu, ihned jsem zacal v ramci moznosti primo z cesty resit a volat kam se dalo pro rady! Podotykam, NIKDO nevedel co presne delat, kdyz jsem tak daleko.

1) Volal jsem do Inveltu pro radu: zde byla odpoved:
Invelt napsal:
Dobrý den
Za studeného stavu dolít chladič vodou po hrdlo
Moto postavit na boční stojan
Pokud možno přední část moto do kopce(výrazně)
Nechat běžet na volnoběh dolévat vodu
Počkat na ohřátí chladiče,nechat prohřát,ventilátor běží,evt.použít odvzd. šrouby
Vypnout,nechat schladnout dolít vodu na max.,zavřít

Dušan Horský


2) dalsi odpoved od kluku z Touratechu
Touratech napsal:
Ano, rek bych ze je to neco s vodní pumpou, byla na to nejaka svolavacka

Doporucoval bych se obratit na dusan horsky invelt 603564488/606711277
Neco zlabek car servis - 608340041

Víc ti bohužel neporadím.


3) psal jsem zde v tomto vlakne pro rady
Viz odpovedi v tomto vlakne
http://www.bmwgs....d_id=10662

4) vznesl jsem dotaz na advrider:
http://www.advrid...p?t=689889


Vice jsem na ceste delat nemohl, vlasne mohl. Cele to zabalit, nasednout na letadlo a moto dopravit na nakladaku. Problem ale nebyl kriticky!
Cely jsem nakonec vyresil sam a to kazdodenim odvzdusnovanim systemu a naslednou vymenou termostatu v Kazachstanu (novy jsme si poslal prez DHL). Termostat dle meho nazoru neotviral dostatecne (nebo vubec).


To co zde citujes, za tim si stojim, jen musim podotknout, ze v textu jsou urcite me emoce. Psal jsem to vystresovany a jediny kontakt s domovem bylo psani na motoroute a nasledne ohlasy lidi. To mi dodavalo energii a motivaci dal pokracovat. Nejsem zas tak velikej tvrdak.

Nezminujes dalsi problemy s moto, kt si myslim take nejsou zanedbatelne, tj, tlumic, loziska. Predpokladam, ze to je take ma chyba.


NEBYL jsem u toho, kdyz provozni kapaliny vylevali z motorky.:
K oleji: kdyz se motorka v Belorusku zadrela, okamzite jsem kontroloval olej. Dollil jsem cca 2 dc, aby byl na rysce. Pak tyden stala v kulne a pak absolvovala cestu na nakladaku do Phy. Jeste jsme ji jednou startovali v Polsku, abychom zjistili, zda vubec chyti. Nevim zda tak sezrala dalsi olej,
ale nedelejte prosim ze me d***la, kt nedolije olej a pak tady si stezuje, ze se motor zadrel! Neni to ma prvni moto, ale take je to ma prvni takto dlouha cesta.

Vodu jsem kontroloval naposledy pred jizdou v Moskve, tj 700km pred zadrenim, a byla na rysce. Pokud by nebyla voda, okamzite se to zacne varit, a to se nestalo.

Psal jsem, ze v motoru cosi klepalo jiz asi 5000km pred zadrenim. Nejsem odbornik, ale myslim, ze to je zasadni problem, kt to zpusobil. Myslim si, ze to bylo ulozeni klikove hridele a nasledne se diky vyoseni pistu, pridrel i pist.


Uprime jsem rad, ze to tu muzeme takto resit. Doufam, ze to bude pouceni nejen pro me, ale i ostatni. Pokud, nabidka 80% podilu BMW na cene motoru, kt mam zatim jen telefonicky od pana z BMW CR (nepamatuji si jmeno - mozna od tebe Petre?) pravdiva, jsem za ni vdecny. Jinak motorka by byla do srotu.
Upravil dufino dne 24.08.2011 12:54
BMW F800GS
MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi
http://www.offroa...
 
http://www.offroadnavi.com/cz
Vjetrnik
#237 
Mongolsko - spodem tam a horem zpatky
Přidané 24.08.2011 10:07
Avatar člena


Příspěvků: 7209
Registrace: 09.10.07
to PetrG450X: taky pěkný...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
 
hicks
#238 
Mongolsko - spodem tam a horem zpatky
Přidané 24.08.2011 10:10
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
dufino napsal:
Jinak motorka by byla do srotu.


duvod?

trochu malo motor na eBayi jde koupit za relativne malo.
Upravil hicks dne 24.08.2011 10:11
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
dufino
#239 
Mongolsko - spodem tam a horem zpatky
Přidané 24.08.2011 10:13
Avatar člena


Příspěvků: 729
Registrace: 08.06.10
hicks napsal:
dufino napsal:
Jinak motorka by byla do srotu.


duvod?

trochu malo motor na eBayi jde koupit za relativne malo.


Nevidel jsem tam zadny na prodej,Ale uprime, chtel by nekdo motorku, do kt das "nejaky jety" motor a dal na ni spokojene jezdit?

Ja bych ji uz neveril
BMW F800GS
MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi
http://www.offroa...
 
http://www.offroadnavi.com/cz
hicks
#240 
Mongolsko - spodem tam a horem zpatky
Přidané 24.08.2011 10:19
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
dufino napsal:
hicks napsal:
dufino napsal:
Jinak motorka by byla do srotu.


duvod?

trochu malo motor na eBayi jde koupit za relativne malo.


Nevidel jsem tam zadny na prodej,Ale uprime, chtel by nekdo motorku, do kt das "nejaky jety" motor a dal na ni spokojene jezdit?

Ja bych ji uz neveril


no jiste, ze ANO Grin Pro klid duse se v nem muzes povrtat nez ho tam namontujes.

---

ad. duvera -- na to vubec nevim, co ti mam napsat GrinGrin to mi pripomina nejakou cernou magii nebo neco takoveho Grin Jako myslis, ze ten motor bude treba zacarovany nebo uhranuty nebo tak?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Strana 12 z 16:   1  ...  9    10    11    12    13    14    15  ...  16  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Cestování :: Cizina :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 111
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,729
Nejnovější člen: ilicz

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.30 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI