Miguel napsal:
Tak znovu, nezávisle na tom, jestli je auto pojištěno, jestli byl řidič pod vlivem alkoholu, nebo drog, skoda bude uhrazena a následně vymahana po řidici, který nehodu způsobil. Jestli kancelář pojistitelu, nebo pojišťovna nic nevymuzou, poškozeného vůbec nemusí zajímat.
Tak tim líp.
Pokud je moto na odpis,Tak se může Rosťa po novém stroji.
.
Nebo mu ho opraví v autorizovanem servisu tak, ze bude jako nový. Na to, jak se na tenhle systém obecně rádo nadává, funguje velmi slušně.
pod trvalým dohledem
"Policejní motorkář"...... to je zase termín vystihující kvalitu pisálků z Novinek.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Mazec. Hodně zdraví přeju všem účastníkům nejen této nehody.
Dovolím si dotaz: Jak se 12tka GS pokládá za jízdy, když ti fungujou všechny systémy? Jde přebrzdit zadní kolo a fláknout s tím na bok???
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Hrabe_X napsal:
Dovolím si dotaz: Jak se 12tka GS pokládá za jízdy, když ti fungujou všechny systémy? Jde přebrzdit zadní kolo a fláknout s tím na bok???
Hodit moto i 12tku GS na bok během svižnější jízdy jde až moc snadno. Zkus si při fest brždění (opravdu krizové brždění) zatlačit do řídítek, jako bys chtěl zatočit. Většinou je to konečná, strhnou se ti řídítka do plného rejdu a jdeš k zemi. Na kurzech bezpečné jízdy jsme si tohle zkoušeli během výhybného manévru. Při něm je nutné tu brzdu pustit.
Rosta64 napsal:
Ahoj, jde to úúúplně snadno. Ani se nenaděješ .
Mein Gott! snad to není aktuální foto Tvé mašiny ze včerejška / dneška
5.10.1842 www.bmwgs.cz
Vlak by měl jet jen takovou rychlostí, aby motýli mohli otevřenými okny volně létat dovnitř a ven
Rosta64 napsal:
Ahoj, jde to úúúplně snadno. Ani se nenaděješ .
Mein Gott! snad to není aktuální foto Tvé mašiny ze včerejška / dneška
Ahoj. Loňské léto v Česku (po 15ti letech). Moto odepsané, my s manželkou relativně v cajku. Už máme postavenou novou motorku a začínáme "léčit" ponehodovou psychiku. . Ještě nás děsí každé auto v portisměru, nebo vystrčený čumák z boční cesty....
taky BMW...ale je to spíš vtipné https://www.idnes...anicni_dtt5.10.1842 www.bmwgs.cz
Vlak by měl jet jen takovou rychlostí, aby motýli mohli otevřenými okny volně létat dovnitř a ven
dnes jsme se pri sireni obecneho dobra zasekli na "veledulezite" debate o brzdnych drahach, leckdo samozrejme vychazel z vlastni zkusenosti, ale:
- jak moc muze mit pravdu titulek, je opravdu, obecne, lepsi vystoupit nezli to do nejake miry ubrzdit ?
- existuje nejaka studie o brzdne draze vystoupivsiho motorkare ?
Co napíšou "novináři" do nadpisu článku bych vážně opravdu nebral, všeobecně je to pakáž co odborně informuje o věcech o kterých ví hnědou věc, a nadpis má jen přilákat. Čest výjimkám.
Co se brzdění po vystoupení týká, hledal bych základ ve fyzice... Když se držíš mašiny co má 250kg, dá se předpokládat že tě ta její kinetika dotáhne mnohem dál, než když budeš šoupat jen svých 90kg po zadeli, ale taky tě líp zpomalí pokud jede po kolech, než když budeš šoupat jen svých 90kg po zadeli....
..před vystoupením si netroufám říct, já se vždycky snažil brzdit co to šlo, ale může bejt situace kdy to asi radši pošleš na zem, nebo zpanikaříš.
Měl jsem jen jednu krizovku, kdy mi chyběl cca metr k zastavení. Nestihl jsem dobrzdit, řidítkama drcnul do stojícího auta a letěl vpřed. Ikdyž jsem brzdit začínal už v náklonu(což mě nejspíš připravilo o ten metr), nenapadlo mě ani na chvíli to položit. Nevěřim že by to čemukoliv pomohlo. Právě díky kontaktu pneumatik se silnicí jsem si mohl dost dlouho vybírat nejbezpečnější místo kam to poslat.
---------------------------------------------------
..konečně boxer..