karta napsal:
Me konecne sedlo take dorazilo (posilal jsem jim v prosinci 2012...). Mam to na uz asi historicke RT-P 850 DE polizei moto. Sedlo je ale paradne profi prace vizualne. Vyhrivani tam mam take a jsem zvedav - snad pristi tyden az v Praze prestane snezit... jak bude fungovat.
Jak jsi vyřešil zapínání/štelování výhřevu? Obyčejný vypínač nebo něco jako má Sargent atd.?
Origos BMW "domecek" vypinac pouze hreje/nehreje na prave strane riditek. Jeste tam mam volno na STOPku kterou nemuzu zatim nikde sehnat..... Vse dela na te moji moto "Jezek" a velmi profi!!
To mě zajímá... Mám tu sadu originálních sedel a nechal bych je přečalounit a doplnit vyhříváním - cena, provedení, vyhřívání - regulace - rozepiš se :-)
BMW GS = stroj na radost
to mě taky zajímá, na kolik vyjde přečalounění + výhřev, vím, že na Transalpa chtěli kolem 4 tis. za sedadlo + nějaký gel 500,- za každé místo, ale GS je trochu větší
Zatáčku můžeš projet pomalu, rychle, nebo motocyklem BMW
Allroad: sedla vypadají super,já čekám na odpověd z DDT.Nechavam si přešit na triple black GS , bohužel zatím se nikdo z nich neozval , asi nestíhají .Zajima mě zapojeni vyhřívání , můžeš prosím tě popsat podrobněji ? Dik
Takže sedla na celou motorku vč. výhřevu 10 tis.?
To je v pohodě, když vezmu co to udělá komfortu, ještě pořešíš regulaci nějakým potenciometrem a budeš max. spokojen
Zatáčku můžeš projet pomalu, rychle, nebo motocyklem BMW
Tak já mám taky tu GFH nej pěnu, sedla vyšly na 8tis. a nevím jestli je to prdelí nebo čím, ale mě po najetí cca 30km v kuse začne ta prdel, jak bych to jen popsal...tlačit. Do 30km v kuse jsou super a ze začátku jsem dál nejezdil ale teď jak je počasí mě to začíná trápit. Chtěl jsem sedla abych na nich zvládnul Chorvatsko bez újmy na zadnici ale vypadá to že to bude ještě sado maso
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
allroad napsal:
DDT opravdu nestíhají, mají toho hodně. Jak jsem psal, dělali mi už třetí motorku. Na sedla jsem nespěchal, proto jsem je sundal po sezóně, aby na ně měli přes dlouhé zimní večery dost času .
Co se týká pěny nechal jsem si dát to nejlepší, co nabízejí - GFH. Materiál potahu je individuální, šlo mi o neklouzavý povrch aby nesál vodu. Jinak zapojení... použil jsem vodě-odolné vypínače, které jsou součástí elektroinstalace k sedlu.
Do plastů kolem nádrže jsem vyvrtal otvory, kde vypínače perfektně drží. Vlevo jsem zapojil sedlo řidiče, vpravo spolujezdce. Zdroj jsem použil z volného konektoru na GPS pod nádrží ( R 1200 GSA ). Tonda z Oslavan radil použít parkovačku, ale moje varianta mi přišla jednodušší. Důležité je, aby to chodilo jen při zaplém zapalování, což vyjde asi nastejno. Co není v orig. elektroinstalaci je relé. Použil jsem obyčejné 10A autorelé s uchycením za cca 60,- Kč ( stačí 5A ).
El. podložka je všitá cca 1cm do pěny ( ne pod potah ). Nahřátí trvá asi 2min. Vyhřívání nemá regulaci ( např. jako v autě více poloh ), pouze zapnuto, vypnuto. V tuto chvíli se mi zdá hodně horké. Budeme muset se švagrem (elektrokutil) vymyslet snížení výkonu, což není už takový problém. Při zapojování a páskování káblů, je nutné počítat s pohodlným sundáváním sedel. Zapojení trvalo ve dvou lidech cca 3h. Myslím si, že by se za něj nemuseli stydět ani ve werku .
Náklady: za sedla jsem zaplatil v DDT 10.000,- Kč. Materiál k zapojení cca 150,- Kč. Práce švagra 0,5l slivovice a mě hřeje pocit z dobře vykonané práce... teda mě budou hřát sedla
Slivovice by byla ale můj budoucí švagr je na elektriku ještě větší guma než já
LukyGs: to mas tezky, ja mam taky blbej zadek a boli mne z kazdyho sedla. Nekdy driv,nekdy pozdeji, ale boli. Dokazal jsem zadek vycvicit na najezd 200km. Jezdim vetsinou vic, ale uz ssebou mrskam, zatahu a povoluju atd. Zjistil jsem, ze mi vyhovuje vic tvrdsi sedlo, zadek asi citim driv, ale pak se to tolik uz nezhorsuje. U mekkyho me boli pozdeji, ale pak se to stupnuje az je to k nevydrzeni.
Vyzkousel jsem asi vsechno a jezdim na Kahedu
Upravil brtnik dne 24.04.2013 20:18
Já mám od nich sedadla s tou lepší pěnou,ale ne s tou úplně poslední letošní.Vyhříváni jsem si koupil sám CSH-1 za 1400 Kč a oni mi to tam zašili.Má to dva stupně a je to velice příjemné,ale až na ten druhý stupeň.Za obě sedadla jsem zaplatil 6000 Kč.Teď jsem dal téměř v kuse 300 km a super.Uvidíme jak budu spokojený při delších cestách.
V úterý jsem si půjčil v TT Sargenta, dal jsem na něm 250 km s jednou zastávkou na tankování. Prdel a hlavně záda v pohodě, koupil jsem ho a dal na něm dalších 200 km. Po přijezdu do garáže mě nic nebolelo, fakt pohodička. Kdybych to nevyzkoušel, tak bych tomu nevěřil. Na origo sedle mě po 200 km bolely záda jako prase. Za čtrnáct dní jedeme na dovolenou, tak uvidím, ale už teď vím, že na něm najedu dvojnásob a parádička...
A ještě jsem měl pocit, že se mi líp vodí do zatáček, ale třeba si to jen namlouvá ... Uvidím...
Taky mám sargenta a jsem rád, že jsem ho koupil.. chtěl jsem původně dát přešít do DDT ale bál jsem se nejistého výsledku (viz Luky) a taky jsem nechtěl přijít o originál... Takže jsem moc a moc rád že jsem udělal to co jsem udělal
Upravil HonzaGS-SV dne 23.05.2013 21:17
xHackerM napsal:
2 allroad: Tobě k tomu dali i ty konektory pro část motorky? Mě nechali jen na konci dva drátky a nic k tomu.
Pán z DDT se po přečtení mého příspěvku sám ozval a poslal mi zbývající části elektroinstalace. Stát se to může a já mu děkuji za přístup, že to dořešil do konce i bez mojí urgence.