Sete napsal:
R1200GS v úpravě od firmy Kohlenwerk, 185kg natankovaná! Dnes mi přišel nový Motohouse a je tam o ní článek. Chystají i verzi Supermoto a "Rally"
Jo super, ale podle mně nedotažený chladič oleje. Zdá se mi to, nebo je hodně na ráně a na spodním obrázku je plný bláta?
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Tak už se taky "tvoří" - z BMW R100R r.1992. Zatím jen vrčí flexa a "bliká" svářečka - předělali jsme všechny držáky na kabeláž, relé, zapalko atd, muselo se vymyslet kam dát baterku. Nádrž bude ze staršího modelu RT (je užší) - musí se předělat uchycení nádrže, vedení kabeláže a spousta částí kabeláže udělat novou...... Vše musí být schované. Měl by z toho vzniknout "scrambler" podobného stylu jako od VAGABUND MOTO. http://bikebrewer...-vagabund/
Včera už se byl podívat za náma v dílně Robert Pokorný z RP tuningu a zkonzultovali jsme výfuk.
Dneska to s Uzlem komplet rozebereme a vše půjde na otryskání a do laku. Zadní část rámu se musí vyrobit nová. Musím udělat motor - už má něco najeto.
Tonda napsal:
Tak už se taky "tvoří" - z BMW R100R r.1992. Zatím jen vrčí flexa a "bliká" svářečka - předělali jsme všechny držáky na kabeláž, relé, zapalko atd, muselo se vymyslet kam dát baterku. Nádrž bude ze staršího modelu RT (je užší) - musí se předělat uchycení nádrže, vedení kabeláže a spousta částí kabeláže udělat novou...... Vše musí být schované. Měl by z toho vzniknout "scrambler" podobného stylu jako od VAGABUND MOTO. http://bikebrewer...-vagabund/
Včera už se byl podívat za náma v dílně Robert Pokorný z RP tuningu a zkonzultovali jsme výfuk.
Dneska to s Uzlem komplet rozebereme a vše půjde na otryskání a do laku. Zadní část rámu se musí vyrobit nová. Musím udělat motor - už má něco najeto.
tyhle přestavby vypadají skvěle, jsem zvědavej, jak se to podaří ;-)
Bohumil napsal:
No ale dyz to fcera obchazeli flexou tak se max fritz musel v hrobu otacet....
No nejvíc ses "kroutil" ty
Motor s převodovkou už jsou venku (budou se "kuchat" ), "holý" upravený rám pro jinou nádrž a elektriku je nachystaný na otryskání a lak, přední vidle rozebrané, kola nachystaná na rozpletení a elox, nachystané díly na elox. Než dorazí díly na motor a převodovku, tak bude chvíli klid.
Tak motor je hotovej, vše proměřeno, zkontrolováno, popřípadě vyměněno. Nakonec jsme se rozhodli, že podsedlový rám nebudeme dělat šroubovaný, ale "natvrdo". Lehce jsme "namodelovali" tvar, a pak zase flexa, svářečka, bruska...... Teď už je i s motorem, převodovkou, kyvkou, "koncákem", vidlema a "brejlema" u lakýrníka. Skoro všechny věci z Německa objednány a některé už i dorazily (ovládání sytiče, ovladače, pumpa brzdy a spojková páčka, tacho s kontrolkama, blinkry - z Motogadget). Sedlo vymyšlené. Objednán podvozek Wilbers.
Kola rozpletená, nové dráty a niple objednány, středy u lakýrníka, ráfky na elox, nová "mini" motobaterie Li-Ion......
Zatím to jde vcelku bez zádrhelů. "Uzel" už je natěšenej jak "prvnička" .
Upravil Tonda dne 18.02.2016 23:10
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...