Emilio Alzamora napsal:
Hix teď nemůže,je na cestě do Sedlčan,ale zítra vám to tu vytře zrak.....Už jsem se chtěl zeptat,jaký je rozdím mezi KááTééeMkou modrou a firanžovou a tím eSkem,snad to Hixík zítra zodpoví....
Nemá ten modrej kostitřas rychlopal?
Já věřím, že se sem Hiks ještě dostaví, protože jistě nevyčerpal svou zásobu argumentů a to ani zdaleka
Rodíl je obrovský, ale určitě to není tak horké, jako mezi modely BMW 12 GS, 12GSA,12 GS SE, 12 GSA SE, 12 GS 30 jahre editio, 12 GSA 30 jahre edition a táák, že
A ten modrej to nemá, voni ho tam chtěli dát, ale nakonec když zjistili, že to naposledy fungovalo na 1200 GSA, ale pouze v žluté, tak od toho upustili a už nad tím nikdo nepřemýšlel..
Takže klasickej šnekopal a nebo taková ta páčka co měl strjc u téry?
A Ty KááTééeMky jsou furt dvoutakty šoupátkem a řazení pod volantem jako u trabanta šestcetjednička eSka universálka a nebo se tam řadí patou,jako to dělal karel jónu,když se chtěl rozjet tak jakoby zčerstva?
ty vole pukám smíchy
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Emílio se poseru. Teď jsi tedy trefil kozla Ty ani sám netušíš, jak moc.
Taky něco přidám
YouTube Video
Porcelánový prasata prachama narvaný
Auta chaty bazény a ruce špinavý
Dámy celý ze zlata co zlatý zuby maj
Chovaj si ty svý prasata a občas jim i daj
Refrén:
Tak jdem proč ne všechno to rozbijem
Tak jdem proč ne trochu si užijem
Instituce blbostí jo jsou i takový
Co zvedaj ruce na povel paňáci hadrový BMW co vozej vozící se prdele
Co bojej se že se tu něco semele
Pomazaný hlavy co maj patent na rozum
Držky plný žrádla kosti odhazujou psům
Televizní bedny kde nám tyhle chlapy lžou
Rozbijem je taky i když za to nemůžou
Závěrem jen dodávám, že Bávo jsem měl, mám a budu mít rád. Nědělám rozdíl v lidech podle jejich motorky.
Upravil Juan dne 21.02.2012 10:08
www.lc8adv.cz
Known Design/Quality Control issues with the 950/990
* modri vedi, ze je jich hodne
Clutch: Early bikes '03's or the equivalent
Clutch Pressure Plate Bolts: 2006 & 2007.
Clutch Slave Cylinder: All years.
Water Pump Impeller: Early bikes '03's
Water pump shaft wear: All years.
Ignition Rotor Mount: small number of engines built before May of 2003
Freewheel bolts: nektere
Chain slide guard: 2003-2007
Radiator cap: All years of 950 Adventures
Leaking head gaskets: Early bikes 03/04 symptoms
Starter Torque Limiter: Years: 2005.5 - 2006.
Fuel Pump: Years: 2003 - 2006 950 engines.
Fuel Tanks: All Years.
Rear Brake: 2003 - 2006.
Crankcase Ventilation: 2003 - 2005
Chain Slider Bolts: 2007
990 Fuel Injection Problems (stalling, abrupt on-off throttle): 2007-2009
990 Fuel Injection Filters: All Years 990's.
Wiring problems: 2005 - 2007 and 2010 Adventures.
Immobilizer: 2010-2011 Adventures and Supermoto T & R.
Super Enduro (SE) Voltage Regulator: All Years SE-R's.
Upravil hicks dne 21.02.2012 10:02
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Emile mě říkají pořád stejně, ale koukám, že ty jsi muž mnoha tváří a jmen teď je otázka jestli vůbec tušíš, co se s tebou děje
Ta hymna je fajn, ale koukám, že se dá napasovat oboustranně
Emile mě se zdá, že ty jen čekáš až tě oslovíme a vezmeme mezi nás, aby jsi se dostal konečně tam, kam tě to celou dobu táhne, žejo, protože koupit si skutečný endůro je počátek uvědomnění
umím zařídit 180 minut + 200sms + neomezené volání ( třeba i 1000 čísel ) za 234 Kč měsíčně
petrs napsal:
Mam ti vypsat podobny seznam pro 800GS? Aby ses potom nedivil a nezjistil, ze je toho vic
myslis tvyho osmikila se zanedbanym servisem, nebo obecne?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Obecne...
- problemova retezovka - svolavacka
- problemovy plyn u prvnich motorek - reseno svolavackou a premapovanim
- uniky oleje z podvika
- spadavajici hadice od chladice
- spatne fungujici odvetrani nadrze
- problemova loziska vpredu
- problemova loziska vzadu
- problemova loziska v krku rizeni
- problemove origo brzd. desticky
- z nejasnych pricin se zadiraji motory
- motor nezkousne horsi benzin
a to jsou jen ty o ktere si pamatuju ja... Urcite jich nekdo jeste par doplni... :-)
- motor "od 2008 do 2010" muze mit divny zvuk, koncici... viz samostatne vlakno
-
Emilio Alzamora napsal:
Dolek,já už mezi váma sem dost dlouho zaregistrovanej
Hixi,to je foceno v Nové Pace a je to doteď opřené o hnůj na konci vsi?
ty jsi videl KTMistu nekdy vyvazet hnuj? Maximalne ze by jim to z domecku odplavila povoden
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Navic, moje osmikilo zanedbany servis nemelo.... Bylo servisovano v BMW, v plne zaruce a v okamziku prodeje byl BMW dealerem motorce udelen status AAB - vyborny stav, s malymi znamkami bezneho pouzivani...
Emile ty mě překvapuješ ale jsem rád, že se projevuješ pouze tady
Hiksi to je pěkná fotka, ale odráží se to již v mých příspěvcích nahoře. Každej stroj je pouze stroj a vyšplouchnout tě může. Pokud jakokoliv motorce budeš dávat přesně to, co ptřebuje můžeš % různých problému snížit, ale nikdy to není 100%..
Trošku mě ale zaráží, že jdeš stále, jak beran proti zdi, i když tady někdo z kluků napíše něco o osmikilu a přitom ho vlastní.. umím zařídit 180 minut + 200sms + neomezené volání ( třeba i 1000 čísel ) za 234 Kč měsíčně
petrs napsal:
Obecne...
- problemova retezovka - svolavacka
- problemovy plyn u prvnich motorek - reseno svolavackou a premapovanim
- uniky oleje z podvika
- spadavajici hadice od chladice
- spatne fungujici odvetrani nadrze
- problemova loziska vpredu
- problemova loziska vzadu
- problemova loziska v krku rizeni
- problemove origo brzd. desticky
- z nejasnych pricin se zadiraji motory
- motor nezkousne horsi benzin
a to jsou jen ty o ktere si pamatuju ja... Urcite jich nekdo jeste par doplni... :-)
- motor "od 2008 do 2010" muze mit divny zvuk, koncici... viz samostatne vlakno
-
vis jakej je rozdil mezi achthundert demokraty a mnohymi KTMisty?
my o tech nedostatcich uplne v klidu a otevrene mluvime.. ty jsi jaksi nepochopil smysl tohohle vlakna.
slo o zcela NEODPOVIDAJICI nekriticnost nekterych oranzovych a ztratu perspektivy.
Toz tak.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
petrs napsal:
Navic, moje osmikilo zanedbany servis nemelo.... Bylo servisovano v BMW, v plne zaruce a v okamziku prodeje byl BMW dealerem motorce udelen status AAB - vyborny stav, s malymi znamkami bezneho pouzivani...
jeste nedavno jsi tvrdil, ze jsi pravidelny servis zanedbaval.. Napr. jdi do 40ti nekontroloval vuli ventilu, ze? Jen co si pamatuju...
btw: stav AAB po kompletnim utopeni.. to si kritiku nezaslouzi, co myslis?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ale jo, ale ja nemam rad, kdyz se rekne A a nerekne se B. Pak to od nas vypada jako sproste pomlouvani... Navic ten seznam od tebe je trochu podpasovka, protoze tam jsou dva jine motory plus hromady jinych zmen. To je stejny, jako kdybys podobny seznam napsal pro starou 650GS a novy dvojval...
petrs napsal:
Ale jo, ale ja nemam rad, kdyz se rekne A a nerekne se B. Pak to od nas vypada jako sproste pomlouvani... Navic ten seznam od tebe je trochu podpasovka, protoze tam jsou dva jine motory plus hromady jinych zmen. To je stejny, jako kdybys podobny seznam napsal pro starou 650GS a novy dvojval...
presne naopak... KTM 950/990 je na trhu O DOST DYL JAK JE PATRNE, tak nektere problemy NEJSOU VYRESENY ANI PO 10ti letech(!).
800 je o 5 let novejsi stroj.
Upravil hicks dne 21.02.2012 10:47
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
jeste nedavno jsi tvrdil, ze jsi pravidelny servis zanedbaval.. Napr. jdi do 40ti nekontroloval vuli ventilu, ze? Jen co si pamatuju...
btw: stav AAB po kompletnim utopeni.. to si kritiku nezaslouzi, co myslis?
No, ta vule je pravda. Ale olej byl menen vzdy vcas, nebo i s predstihem, filtry taky. A navic ty ventily ani po 40k nepotrebovaly seridit. A utopeni bylo mnopu "odborne" opraveno . To se stalo pri najetych 6000km, a po zbyvajici dobu, co jsem moto mel, vse slapalo jak hodinky.... A pokud mi soudruzi v BMW predepisuji kontrolu dotazeni sroubu, tak na to jim se.re pes a na ten servis jsem proste nejel...Takze moje moto vynechalo 10000km servis v BMW a 20000km servis v BMW. Dealer nerekl ani slovo a zaruka bezela dal... Ty servisy jsou navic pouze doporucene. Jejich presne nedodrzeni neni duvodem ke konci zaruky....
no krome vule jsi toho zminoval teda vic... Co si vzpominam, tak naopak krome oleje jsi neresil skoro nic.. vcetne retezu.
---
jinak tohle je vlakno o problemech KTM... nevim, proc mas potrebu ukazovat jinam ve stylu "oni take biji cernochy".
Vlaken o technice osmikila je tu hromada.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Hiksi už jsem ti to psal před tím, ale jediný útočný element jsi tady ty. Špičkování, které mezi oběma tábory probíhá je docela normální, ale jen ty jsi z toho udělal děsivou kovbojku a chceš, aby jsme tady všichni na KTM jezdící, že je to totální hujda, která sere ještě víc, než to tebou zbožňovaný osmikilo. Nikdo nikdy netvrdil, že se ty naše stroje neserou. To víš, že serou, ale někomu víc a někomu méně. Vezmi si třeba, že spojková pumpa na LC8 většinou odcházela okolo 25-35 tis. km. Já mám 42k a mám původní, ale už jsem si koupil Oberona. Když jsem se bavil s kamarádem, který měl tu svoji rozebranou říkal mě, že to je hloupost konstruktéra, který tam nepoužil gumičku na hydrauliku, která se postupně jakoby rozevírá. Nutno dodat, že si to opravil sám za 50 Kč a to v tom byla cesta za 30 Kč autobusem
Prostě nic se nejí tak horké, jak se to uvaří, alespoň u nás
umím zařídit 180 minut + 200sms + neomezené volání ( třeba i 1000 čísel ) za 234 Kč měsíčně