Sice sem se chtěl zdržet, ale prostě to nejde. Obhájců "zdravého rozumu" a "obcházení pravidel" je tu podle mě nějak privela. Budete stejně hájit jízdu v protisměru v jednosměrce? Je to stejná kategorie značek, a funguje stejnej argument, když nikoho neohrožuju ..... BLA, BLA BLA.
Nerikam, ze neprekracuju predpisy, rychlostia podobne, prekracuju taky. Ale vzdy s vedomim, ze pokud me chyti, dela neco co nemam a proto za to musim nest odpovednost. A "náhodou" jet v obci místo 50 km/h 101, to je pekna bl.bost. Nerikam ani ze souhlasim s umistenim vsech znacek, ale nemyslim si, ze reseni je proste je nerespektovat ci jako Hicks "schvalne porusovat".
Traverz napsal:
Sice sem se chtěl zdržet, ale prostě to nejde. Obhájců "zdravého rozumu" a "obcházení pravidel" je tu podle mě nějak privela. Budete stejně hájit jízdu v protisměru v jednosměrce? Je to stejná kategorie značek, a funguje stejnej argument, když nikoho neohrožuju ..... BLA, BLA BLA.
to je cernobila optika.
Nikdo tu nehaji vylozene nebezpecnou jizdu... jenom se tu nekteri nechteji nechat NESMYSLNE sikanovat.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Spea - ToM napsal:
4 Hiks.
Chlape, myslim, ze si moc dobre umis predstavit, co udelaji 2-3 vteriny nepozornosti za volantem pri napr. 100 km/h. A je jedno, zdali je to pri telefonovani ci pri cimkoli jinem.
A abych nejen tebe uklidnil. Pri mem moralizovani uz jsem v minulosti taky o nejaky ten bod prisel. Urcite to ale nebylo kvuli rychlosti. Spis prave ta nepozornost. Cloveka neprijemne zivotni sitace skolej. Tedy alespon nekoho.
ja kdyz se zkomplikuje dopravni situace tak automaticky prestavam mluvit...
Ale jinak asi chapes, o co bezi.
Mira jezdeni je dost casto v prime umere s ekonomickou aktivitou. Ja jen, ze se to moc hezky radi, ale hur realizuje. Zvlast v dnesni dobe...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hicks napsal:
to jsou vyborny rady pro to, jak si udrzet klicove zakazniky
To jsi popletl...to jsou rady,jak si udrzet zdravej rozum...ale ne vzdy je to jeste mozne...
ono se to pekne radi, co?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Casto je hovor 10+ minut.. a to te muze drsne zdrzet.
Ja to chapu.. ve svete nekterych, kde se dela kulovy, zodpovida za kulovy a hlavnim zajmem je nedelat prescas.. to cele vypada divne.
My ostatni v pomerne drsne konkurencnim prostredi... radsi moc neriskujeme.
On tomu netrpelivemu miliardarovi ten telefon milerad zvedne nekdo jiny, ze.
Ano, za nic neodpovidam, delam kulovy a hlavne nedelam prescas, jediny Ty asi spasis cely svet. Probud se. Sice jsem na hlavni pomer zamestnanej, ale prescas je sproste slovo, telefon se NESMI vypnout, atd.
Ale to neznamena, ze bych MUSEL porusovat jakekoli predpisy ci pravidla. A pokud to udelam, jde to za mnou jako osobou a nebudu se vymlouvatna to ze chvatam, protoze miliardar chce, to je prece ko.kotina.
ty si muzes dovolit v pracovni dobu nebrat telefony? Ja teda ne.
Dokonce i mimo pracovni dobu.
---
a to, ze se pri tom clovek diva min na tachometr povazuju spis za povinnost... dulezite sledovat hlavne situaci.
Muzu a myslim si ze kazdy muze. Klidne muzes, kdyz Ti zazvoni telefon to neprijmout, zastavit na nejblizsim parkovisti/odpocivadle, nebo nekde a zavolat z5. MUZES, ale vetsina lidi NECHCE.
to jsou typycky zamestnaneckokancelarsky kecy.
Hovor by jsi mel prijmout, ne kazdy ma naladu cekat az zavolat zpet.
Casto je hovor 10+ minut.. a to te muze drsne zdrzet.
Ja to chapu.. ve svete nekterych, kde se dela kulovy, zodpovida za kulovy a hlavnim zajmem je nedelat prescas.. to cele vypada divne.
My ostatni v pomerne drsne konkurencnim prostredi... radsi moc neriskujeme.
On tomu netrpelivemu miliardarovi ten telefon milerad zvedne nekdo jiny, ze.
Kdyby jsi napsal: zvednu to protoze musim, pak se hned snazim zastavit a vyridit to a jedu dal, tak mlcim. Takhle ti jen napisu, ze uz argumentujes nesmyslne a mam chut te za to poslat nekam. Tvy workhologicky keci si nech nekde u piva ty voe. Tady jde o zivoty lidi zpravidla v tvem protismeru.
R 1100 GS r.v. 1995 www.tomphotos.eu
Traverz napsal:
Ano, za nic neodpovidam, delam kulovy a hlavne nedelam prescas, jediny Ty asi spasis cely svet. Probud se. Sice jsem na hlavni pomer zamestnanej, ale prescas je sproste slovo, telefon se NESMI vypnout, atd.
Ale to neznamena, ze bych MUSEL porusovat jakekoli predpisy ci pravidla. A pokud to udelam, jde to za mnou jako osobou a nebudu se vymlouvatna to ze chvatam, protoze miliardar chce, to je prece ko.kotina.
ty porad nechapes, ze nebrani telefonu je tvoje KONKURENCNI NEVYHODA.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Uz jsem zazil ledasco a tak vim,ze zkusenost je neprenositelna,takze to ber spis jako glosy tvych novoudernickych sloganu...miliardar vola...fakt uz ti nejakej volal?
Ja mam jedno straslive neskromne prani...ja bych moc chtel byt u toho,az te nekde zmerej,jak prekracujes v obci rychlost o podstatnou cast...moc prosim...ja bych za to i zaplatil,zavolal bys mi,prosim?
Jen chci dodat, že za hranicemi je to skutečně horší, obvzláště ve Slovinsku a Švýcarsku. Nedoporučuji praktikovat zdejší zvyky - nulová tolerance. Odlehčím téma- souložit za volantem se může?
Nikdo tu nehaji vylozene nebezpecnou jizdu... jenom se tu nekteri nechteji nechat NESMYSLNE sikanovat.
Ale v právním státě (bohužel ten náš má hodně co dohánět) to vždy bude černobílé. Porušil nebo ne.
aha... takze mezi ukradenim zmrzliny v obchode a znasilnenim a vrazdou paraplegicke 9tilete holcicky s downowym syndromem je podle tebe rovnitko?
hm.. neni...
---
jdu konecne makat... pak pojedu do PRG a budu zhavit linku jak fsteklej
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Uz jsem zazil ledasco a tak vim,ze zkusenost je neprenositelna,takze to ber spis jako glosy tvych novoudernickych sloganu...miliardar vola...fakt uz ti nejakej volal?
mame mezi zakazniky par hodne bohatych lidi -- utraceji opatrne, ale umi zaplatit hodne.
Obracena strana mince -- jsou casto VELMI narocni.. zvlast na telefony atd.
Fakt se to snadno mluvi...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Petr 11 napsal:
Ja mam jedno straslive neskromne prani...ja bych moc chtel byt u toho,az te nekde zmerej,jak prekracujes v obci rychlost o podstatnou cast...moc prosim...ja bych za to i zaplatil,zavolal bys mi,prosim?
ja mel zatim jen jeden bod...
za predjizdeni na plne care, pred skolou, na prechodu a primo pred prislusnikem
Byl z toho jeden bod za udajnou nefunkcni zarofku.. na skutru.
Jinak v obci jezdim do +20 az +40.
Akorat nemam rad moralizovani...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
ty porad nechapes, ze nebrani telefonu je tvoje KONKURENCNI NEVYHODA.
Ale chapu, z telecich let uz sem vyrostl. Pokud vsak mam TAKOVOU potrebu byt neustale na prijmu a NECHCI tuto nevyhodu mit, musim se vybavit takovym zazemim (technickym) abych ji nemel. Jenze ouha, ono by to zase stalo pomerne hodne penez .... a je to pomerne zamotane kolecko
... rozumne radio do auta s BT handsfree nestoji tak moc a cela rada aut to dneska ma rovnou i s ovladanim na volantu. Ruzna "utrzena" sluchatka pripadne drat do ucha dneska stoji par korun.
... porad me dostavaji cu.aci a kr.vy v pomerne drahych autech s telefonem permanentne v ruce a na uchu. Naposledy minuly tyden v Praze - **** v novem C-Klasse, tak zabran do hovoru s telefonem na uchu, ze mi ani nedal prednost z prava - mel jsem kliku, bylo kam uhnout.
V aute mam komp s radiem (BT handsfree) s ovladanim na volantu (SMS v aute ani nectu ani nepisu) a na moto mam Midland Cardo BT Intercom (navigace, telefon, spolujezdec). Pokud je telefon na dlouho, pripadne "nervove narocnejsi" tak nekde na chvili zastavim.
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure