Normálně nastartuju, chvilku počkám, rozjedu se normálně na 1čku pak dám 2ku, a když dojíždím na konec parkoviště a zmáčknu spojku, abych podřadil, tak to začne zdechat, ale když lehce přidržím plyn tak se motor okamžitě chytne. Když jedu a mám tam rychlost, tak je všechno v pořádku, ale jakmile zmáčknu spojku tak to blbne. Když to nechám zdechnout, tak to nejde nastartovat, nastartuju to jenom s plynem, pokud chci bez plynu, tak musím třeba 2-3 kalibrovat plyn než to začne fungovat normálně. Při první kalibraci to nechytne po druhé už většinou jo, ale otáčky na volnoběh lehce kolísají (asi o 300ot/min) je to nepatrný ale ručička otáčkoměru vibruje a na motoru to jde taky poznat, potom to chcípnu a nakalibruju znovu a to už normálně jede všechno v pohodě. Ráno když vyjíždím z garáže tak to nedělá ale jak stojí venku na parkovišti (většinou 7-8 hodin) tak to udělá, ale včera to udělalo 3x to už mě fakt naštvalo, ještě když pršelo. Nemám vyzkoušené jestli stačí počkat a nebo jestli tomu pomůže ta kalibrace, protože to většinou dělá když stojím na červenou nebo když ve městě podřazuju a to se člověk snaží co nejrychleji zmizet.
Baterka je ro stará, ještě mě napadlo něco s přívodem paliva, ale filtr je měněný a benzín tam je nový
Upravil DAGR dne 09.03.2013 09:47
D-A-G-R - toto isté robilo aj mne a nakoniec som rpišiel na to že predošlý majitel sa vrtal v doraze klapky (asi za účelom zdvihnutia volnobehu).Dal som to na pôvodné miesto a od vtedy pokoj.Klapka musi byt úplne zavreta na volnobeh.O ten sa stara krokový motorček.
A tiež sa mi vidi,že sa to správalo rozdielne v teplej garaži a v zime
vyber idc(idle device control) a skus nastartovat bez plynu...ak naskoci a pojde tak ako ma, mas len dve moznosti. bud je chybne idc, alebo ako v mojom pripade centralna riadiaca jednotka (control unit, BMS-C).
Upravil daniellemmon dne 09.03.2013 11:42
ten obtokovej ventil by mohl být zanesený, nebo K.O. zkusím ho taky vyčistit, dojížděl jsem benzín někdy ze října minulého roku. Tys měnil celou řídící jednotku?
ako pisem, ak pojde bez ventilu a udrzi stabilne otacky su len dve moznosti. a ci ventil funguje zistis ked bude vymontovany, ale stale na kabloch. je to vlastne elektromagneticka cievka co vysuva a zasuva jadro(ten kovovy hrot),ked startujes mal by byt cely zasunuty dnu, aby otvoril privod vzduchu. a ano ja som musel menit celu RJ.jednotku. davala nespravne''spravne'' udaje a blblo to. dokonca to nedokazala odhalit ani diagnostika(hlasila, ze je vsetko uplne dobre a fajn). pomohlo az zamenenie za druhu(overene funkcnu). a vtedy skoncilo moje 3 mesacne trapenie(leto v pecku) v originalnom servise na mot. bmw.
daniellemmon> asi budeš mít pravdu, že to bude něco okolo toho obtokového ventilu nebo řídící jednotky, u té volnoběžky je to naprosto vpořádku. Ta díra do který se dává ten ventil byla hafo zašpiněná, vyčistil jsem jí tak uvidím, motorka je zase vkupě tak až se udělá hezky, tak vyzkouším
1.obr to je ta díra+ventil
DAGR přiložený následující obrázek:
A tady je to čidlo, je to blbě vidět, ale kontakty nebyly propojeny, těch kovových částeček tam bylo opravdu minimum jenom nad tím výběžkem
DAGR přiložený následující obrázek:
daniellemmon napsal:
ako pisem, ak pojde bez ventilu a udrzi stabilne otacky su len dve moznosti. a ci ventil funguje zistis ked bude vymontovany, ale stale na kabloch. je to vlastne elektromagneticka cievka co vysuva a zasuva jadro(ten kovovy hrot),ked startujes mal by byt cely zasunuty dnu, aby otvoril privod vzduchu. a ano ja som musel menit celu RJ.jednotku. davala nespravne''spravne'' udaje a blblo to. dokonca to nedokazala odhalit ani diagnostika(hlasila, ze je vsetko uplne dobre a fajn). pomohlo az zamenenie za druhu(overene funkcnu). a vtedy skoncilo moje 3 mesacne trapenie(leto v pecku) v originalnom servise na mot. bmw.
ten ventil mám normálně vymontovat a zkusit nastartovat, nebo jenom oddělat konektor?
tak, tak...ventil vymontuj, nechaj na kabloch, nastartuj a sleduj ventil ci reaguje(mal by sa zasunut) a tym otvorit privod vzduchu. a apropo: plynova klapka musi byt na doraz(zavreta)
Upravil daniellemmon dne 10.03.2013 14:52
Zkusil jsem to nastartovat bez toho ventilu, a ozvala se strašlivá rána, jako kdyby to střelilo do výfuku bez výfuku, tak jsem mototrku hnedka zdechl všechno zadělal a teď funguje normálně, zatím to nechám pokud poruchy přetrvají, tak to budu řešit dál
D-A-G-R - máš na plynovej rukoväti aj nejaký tzv. mŕtvy chod? Ja mam tak cca 3mm aby sa klapka zaručene zatvárala.
To že si mal tu dieru od sadzi je normalne,no ak už bola velmi zanesena,mohla to byť príčina.
mrtvý chod tam mám přibližně ty 2-3mm jak píšeš, klapka je zavřená, několikrát jsem to kontroloval, uvidím jak to teď bude s počasím a co nejdříve vyzkouším
Trošku jsem to projel, jenom abych zahřál olej na výměnu a musím říct, že už to tolik nestřílí do výfuku a neškube, až dám motorku zase dokupy tak jí portáhnu víc ale zatí je to O.K.
Zdravím všechny,
stalo se mi přesně to s tim zajebaným čidlem na otáčky. Díky tomu návodu od Xhacker sem to v pohodě očistil a zas to krásně jelo. Jenže: to čidlo se mi zasírá snad každých 50 km. zatim jsem ho čistil 2x a dneska se mi to zadělalo zase - klasika lítá otáčkoměr, pak to zdechne, sem tam rána z výfuku atd. Minulý rok jsem najel 12 000 km bez jedáný závady, a ted když vyrazim jen někam okolo komína tak zpátky tlačim. Takže z toho podle mě vyplívá, že se mi tam něco musí kurevsky brousit, jinak fakt nevim kde by se ty železný piliny braly.. Napadlo mě, že jsem asi 10 000 km nečistil vzduchovej filtr tak jsem ho ted vyndal a byl fakt dost zajebanej, tak jsem koupil sadu od KN a jdu to čistit. Je možný že by skrz ten filtr prošel nějakej prach, dostal se do oleje a to mi pomalu vybrušovalo motor? Jako fakt mě to dost sere
KDO CHCE HLEDÁ ZPŮSOBY, KDO NECHCE HLEDÁ DŮVODY
BMW F650 GS DAKAR