hicks: já jsem v tomhle ohledu opatrný, dokud se to pořádně nevyzkouší tak to nechci hodnotit. Až se s tím něco najezdí v pořádné zátěži - v prachu, horku, celodenním ježdění po pistě - a bude jasné, že ta elektrika je v pohodě, že se to nějak neseká atd. Mám mít na jaro na testování něco na svojí motorku do Maroka, tak se celkem těším že to vyzkouším. Takové to ježdění v Německu nebo Holandsku hodinku po polní cestě - to není žádná zátěž. Ale 9 hodin v poušti a několik dnů po sobě, to je něco jiného. Jinak ta R1200GS Rallye pojede v zimě do Namibie. Asi ze stejných důvodů.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Ja som mal progresívne pružiny od TT predok aj zadok od roku 09 jeseň a bol som spokojný. Ale v zime mi kľakol zadný tlmič, povedal si že toho opotrebovaného oleja má už dosť a pustil. Tak som po dlhých úvahách a prieskume cenových relácií kúpil Wilbers. A zrazu ten predok už nebol až taký dobrý ako som si pred tým myslel. Tak pôjdem do tých Bitúb, predsa len tých 1200€ od TT je na mňa dosť, no a o Ohlinsoch si môžem nechať len zdať. Tie bi som asi aj tak nevyužil, predsa jazdím väčšinou vo dvojke.
Tak jsem vcera sel projet ty progressy Wirth a srovnani oproti originalu je, ze se mi to zda tvrdsi. Mozna je to zpusobeny tim, ze nebylo zas tak vedro
Predám zadný tlmič značky WILBERS najvyššia rada.
Nastavený na vyššiu záťaž, na cestovanie. Je po kompletnom repase ako nový.
Má dva roky, takže 2 x repasovaný, teraz po veľkom repase, veľa nových dielov.
Minulí rok aj nová pružina.
Pôvodná cena 899€.
Teraz 590€ + dohoda. Dostal so od sponzora druhý a tento mám nadbytočný.
Tu je celí inzerát: http://www.bmwgs.cz/forum/viewthread.php?thread_id=25377
Upravil siso dne 01.03.2015 08:03
Cau borci, mam na osmikilu vpredu bitubo, vzadu ohlins a vzadu 18 kolo. Masina je zvedla jak velbloud. Mam 184 cm a stojim na spickach. Uz se vidim v Albanii, Gruzii, jak nedoslapnu a letim kilak volnym padem, verte ze takove treba na ceste do Omala na severnim Kavkazu jsou. Nejaka rada, zkusenost jak dostat masinu niz, aniz by se zcela zmekcil tlumic. Muzu popustit vidle v brejlich, sedlo mam snizene gelove, ale zaklad je ten Ohlins, nechci si od pritelknyne pujcovat podpatky:) Diky Adam
Chlape jednoduche reseni dej tam nazpatek 17" kolo . Jinak ve predu se to da popustit o 2,5 cm ale to budes mit pak nahouby jelikoz mas zadek nahore takze s pouzitym 18" kolem to neni reseni. Jinak co mas za verzi Ohlinse? Pokud mas tu vyskove stavitelnou coz by si mel v pripade 18" kola mit tak to muzes trocha posunout dolu ale max 1cm pak uz by v pripade 18" kola mohl v pripade max propruzeni chytnout podbeh=nadrz
Jinak vime to vsichni kdyz mas 18" kolo mas velkou variabilitu pneu v pripade 17" mas jen 3 E09, C02, Desertku nic jinyho v terenu moc pouzitelny neni.
Upravil schrek dne 11.04.2015 09:10
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
adam brno napsal:
Cau borci, mam na osmikilu vpredu bitubo, vzadu ohlins a vzadu 18 kolo. Masina je zvedla jak velbloud. Mam 184 cm a stojim na spickach. Uz se vidim v Albanii, Gruzii, jak nedoslapnu a letim kilak volnym padem, verte ze takove treba na ceste do Omala na severnim Kavkazu jsou. Nejaka rada, zkusenost jak dostat masinu niz, aniz by se zcela zmekcil tlumic. Muzu popustit vidle v brejlich, sedlo mam snizene gelove, ale zaklad je ten Ohlins, nechci si od pritelknyne pujcovat podpatky Diky Adam
Myslíš že každej jezdec na dakaru dosáhne obouma nohama na zem? ****vina prostě si zvykni dávat na zem jen jednu nohu a máš po problému.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
adam brno napsal:
Cau borci, mam na osmikilu vpredu bitubo, vzadu ohlins a vzadu 18 kolo. Masina je zvedla jak velbloud. Mam 184 cm a stojim na spickach. Uz se vidim v Albanii, Gruzii, jak nedoslapnu a letim kilak volnym padem, verte ze takove treba na ceste do Omala na severnim Kavkazu jsou. Nejaka rada, zkusenost jak dostat masinu niz, aniz by se zcela zmekcil tlumic. Muzu popustit vidle v brejlich, sedlo mam snizene gelove, ale zaklad je ten Ohlins, nechci si od pritelknyne pujcovat podpatky Diky Adam
Myslíš že každej jezdec na dakaru dosáhne obouma nohama na zem? ****vina prostě si zvykni dávat na zem jen jednu nohu a máš po problému.
Njn jenže ,,dakarovka" nemá 250kg + na aviu bagáže . Myslím že nejvhodnější bude používat osmikilo k tomu k čemu byla určeno tj cestování i lehčím terénem-pokud je to nutné a nevyrábět z toho za fůru lovů krosku která by měla navíc být nákladní; no ale konec konců každého věc, jen bych se pak ale nedivil že to po těch zásazích je takový nebo makový...
No čekal jsem nějakou praktickou reaci :-) Hele osmikilo ma v zakladu shit podvozek, to snad víme všichni. Osmikilo je dnes snad jediná mašina, která je vhodná na delší cesty např ten Kavkaz, Náhorní Karabach, ale i Albanie atp. Takže mluvit tady o kroskách je nesmysl. Tě vidím 13000 Km na krosce :-) Offroad se na tomto nejezdí, ale nezpěvněné cesty, šutry atd. ano, africké pouště ano. Tady je potenciál té motorky a otázka zněla na ty co si to poladili, zda řešili nějak "přepákování" nebo mají nějaké zkušenosti. Jinak ano v brně na křižovatce stačí špičky, nebo jedna noha. Očividně odpověď došla od lidí, co mají osmikilo na město a do hor se s ní nedostali :-)
Čus
Ahoj, nezlob se na mě, ale pokud si dáš na moto 18 kolo zvedneš ho, a následně řešíš, že je vysoka motorka a jak sní dolů.
Odpověď je jednoduchá, nejde to, budeš chytat zadním kolem o podběh.
BMW F800GS Adventure
do Omala vyjedes na R1, na to nepotrebujes krosku...super jak sem vzdy nekdo prijde a zacne poucovat stylem, "verte ze takove treba na ceste do Omala na severnim Kavkazu jsou" ale vy jste vlastne jezdili jen po meste tak nic
jel jsem kolem koule www.jedemkolem.cz
vojta napsal:
do Omala vyjedes na R1, na to nepotrebujes krosku...
jop, mohu potvrdit. tady slo asi o ty srazy dolu pri nechtenem vyjeti z cesty..
ja kavkaz projel 2x na osmicce se snizenym zadnim tlumicem (mam 170cm), original podvozkem a cestovnich pneu. podle me drapak patri na krosu a na uplne jine vyuziti moto nez na cestovani po byt nespevnenych cestach.
pokud nemas jistotu bezpecne jizdy na sve moto tak radeji nejezdi vubec, nebo ji alespon nezvedej !!
ANO podvozek je nahouby, nevim zda jsi to s tim tak koupil nebo jsi to predelaval. Co se tika Bituba tak nevim jaky snim mas zkusenosti ty , ale kolega to vyhodil, jelikoz dle jeho slov je to nespolehlive a servis na tyhle tlumice v CR veskery zadny.
Kdyz das zadni kolo 18" tak to proste uz jinak nepoladis, aby jsi to dal dolu, jelikoz ti bude kolo chytat o podbeh=nadrz, tim riskujes prodreni, jedina moznost je opravdu ladit a pomalu posouvat tlumic dolu teda pokud mas ten Ohlins stelovatelnej a zkusit, kdy to jeste je nebo neni realne, aby to tak mohlo byt a nic se nestalo. Z vyroby když tam je 17" tak je tam rezerva cca 2,5cm pokud das 18" kolo moc toho tam uz nezustane, proto se dava delsi/stelovatelnej tlumic a nastavi se tam opet 2,5cm . Takze do jiste miry muzes posunout dolu, ale beres na sebe to riziko chyceni podbehu.
Jinak logika 18" kola je jasna lepsi vyber pneu. Takze bud se smiris s tim , ze nedosahnes a nebo das 17" kolo a budes mit k výberu je C02 a E09 od Mitasu, samozrejme uz tu probehla informace , ze E09 bude mozna ve 150, Ja to resil zapsanim jineho rozmeru pneu do TP a pouzivam vzadu C02 130/80/17.
Jinak spousty lidi ti rekne ze F800GS je mrdka, ktera ja nahovno a vsichni se ji zbavuji, dneska jsem to opet "dostal na taliri" od nejmenovaneho clena fora. A ac mam F800GS tak s tebou nesouhlasim, ze je to jedina motorka, ktera je vhodna, 1150 projede spousty veci a spousty lidi na ni cetuje do techto a i horsich destinaci a uplne vpohode.
Upravil schrek dne 13.04.2015 15:58
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
To Adam, Promiň ale nevíš o čem píšeš. Mám základní podvozek a jezdím s ním dost off. Lepší podvozek poznáš v terénu až při vyšší rychlosti anebo v extrému. Už tě vidím jek s tím lepším podvozkem a plnou bagáží lítáš 80 přes šutry jak hlava. Další věc, při 13 000km bude asi převažovat asfalt. čím vyšší moto, tím to s tebou bude víc házet /vítr a vzduchové kapse při hliníkových kufrech/. No a zkoušel jsi tam navalit tu bagáž kterou povezeš? ta váha na zadku tě taky sníží.
aron: ver, ze ten lepsi podvozek poznas, jak v off tak na silnici , me stacilo dat progresivni pruziny a uz se jezdilo opravdu lip
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
adam brno napsal:
Uz se vidim v Albanii, Gruzii, jak nedoslapnu a letim kilak volnym padem, verte ze takove treba na ceste do Omala na severnim Kavkazu jsou.
Nekoukej tolik na TV a začni používat hlavu
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA