jako spravnej intelektual [i kdyz spravuji jine veci ] na to pujdu vedecky:
....
80% ze 140 = 112
70% ze 150 = 105
pro neznalce jde o vzdalenost od rafku na vrch preumatiky = tzv. profil
nejde jen o rozdil v profilu, ale polomer kola je vesti o 7mm u 140/80 [a tedy prumer jiz o celych 1,4 cm]
jak znamo, obvod je nasobkem prumeru a cisla p [3,14] ... o = p x d =
= 3,14 x 1,4 cm = 4,4 cm ....cili na kazdem otoceni kola se jedna o rozdila asi 4,4 cm coz je "jine zprevodovani" a tedy "delsi" rychlosti u 140/80 a "kratsi" u 150/80 - no a taky ujetej rychlomer o nejaky procenta
NO A NEJNEBEZPECNEJSI JE, ZE CTE JINAK SENZOR ABS OTACKY KOLA A CHIP NEMUZE SYNCHRONIZOVAT A NEMUZE NAJIT TU OPTIMALNI ROVNOVAHU PRI BRZDENI A NEFUNGUJE PROSTE SPRAVNE A TO MUZE BYT LEHCE DUVODEM NAHLEHO ZABLOKOVANI KOLA A PADU
A HORECKY A PRUJMU A TRESAVKY A ZLOUTENKY A HYSTERIE A SILHANI A KOKTANI A PLESKY A SPATNYCH ZUBU A NERVOVEHO ZHROUCENI Z PREPRACOVANI A TOHLE S TIM ABS JSEM SI JIZ VYMYSLEL, DOUFAM ZE JSTE TOMU NEVERILI?
Upravil Doc dne 15.01.2008 22:25
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Jen bacha když ty gumy nejsou pro bezdušové použití (TUBELES TYPE) tak kamarádovy Mitaska na ráfku do rána na policajtu ušla a moto mu kuli tomu spadlo na skoronové auto a rozbilo dveře s okýnkem a druhý den ráno razily autem na dovolenou, přišel do garáže a málem ho kleplo, o škodě na moto ani nemluvím Byla to HONDA s ráfky v perfektním stavu ! Proč tak riskovat když tam patří duše a stojí dvě stovky (okno a lak na dveře s škodou na moto vyšly asi na deset tis.a neďál ze starého nové), tehdy si toho v Mitasu nevšimly že mu to tam takle prodaly.Dal bych duši tam kam patří!
Cycli napsal:
O kvalitách gum MITAS tady toho je dost k tomu se vracet nebude, ale já osobně jezdim 09 s dušema a Ultrasealem. Jak tady taky někde píšu tak jsem vytáhl jednou hřebik a asi 3 měsíce jezdil a pak teprv jsem to spravoval. Bez problémů. Za další můj kamarád jezdí 07 bez duší už asi dva roky a byli jsme spolu na Krymu a v Rumunsku a snad je ani nikdy nefoukal. Další kamarád jezdí jen 09 na 1100gs už tak 130 000km bez duší a taky pohoda. Tenkrát když jsem dával duše, tak jsem tyto věci nevěděl. Dnes bych už duše nedával, ale dojezdím je. Dej 07 nebo 09 bez duší a nic nekombinuj. Na 08 se vysloveně vyser, stojej za hovno. Na mokru smekaj ( 07 a 09 ne - mám na nich najeto 60 000km, tak jsem je snad trochu vyzkoušel - jsem zvědav kdo zas bude oponovat ) Přitom mají všechny tři druhy stejnou směs gumy. Samozřejmě nemám nic proti TKC a jiným gumám, ale nikdy jsem je nejezdil protože jsem nepocitoval potřebu. Srovnání adheze je ve "vlákně" (sorry Docu ) Adheze špuntových pneumatik. Navíc v Mitasu se vyrábí i pneumatiky Michelin, takže to asi není tak špatná firma. Tot asi vše. Doufám, že jsem ti pomohl.
Na foto pneu Mitas E-08 na BMW PD - dalo se s tím jet max třicítkou.
cizak přiložený následující obrázek:
Ja len k tej MITAS 07 - skvela guma mimo teren a ked teren, tak len za sucha.
Na asfalte nema chybu, snad len okrem toho, ze huci jak predok, tak zadok.
Predok som odbrzdil po cca 5-6 tis.km, tak som ho vyhodil, inak by este zniesol 2-3 tis. Zadok stale na 50% i po 8.000 km a to teda vyslovene robim na tejto gume veci, o ktorych by som ani nesnival, vcetne krasnych dlhych kontrolovanych driftov, do ktorych ma Anakee nikdy nepustila (ci je to dobre alebo zle, to necham na kazdeho individualne). Anakee je super bezpecna guma, ale je bez zabavy - drzi jak zidovska viera.
Ine gumy ako MITAS v pomere cena-vykon uz nechcem - 07 i 09 je spica.
Alternativne za priplatok TKC.
Asi som nic nove nepovedal, ze....
marek321 napsal:
Ja len k tej MITAS 07 - skvela guma mimo teren a ked teren, tak len za sucha.
musím dodat že mě Mitas E-07 velice překvapila i v terénu , dají se s ní docela vyjet neuvěřitelný krpály na to že není se špunty a záběr výbornej i u ojeté po dovolené na hrabance z listí !Dokud se nezalepí ,kdyby bylo bláto, to je pak asi jedno u jakékoli pneu
Byl jsem s kámošem v lese, ten měl fungl E-09 a já dávno čekal na kopci než vysupěl na XLku nahoru viz odkaz http://n-joy.cz/#...wrk4dgrtf/
Že by nějak znatelně hučely nemyslím pokud nejsou podhuštěné
Upravil cizak dne 16.01.2008 04:44
148/80 a 150/70 rozhodně zaměnitelný nejsou. Jak píše Doc.A k tem váhám tak přední splnuje váhový limit a zadní ho asi o 5-10 kg nedosahuje. Můžu to zjistit přesně. Ale myslim si, že to není tak hrozný s tou zadní.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
marek321 napsal:
Ja len k tej MITAS 07 - skvela guma mimo teren a ked teren, tak len za sucha.
musím dodat že mě Mitas E-07 velice překvapila i v terénu , dají se s ní docela vyjet neuvěřitelný krpály na to že není se špunty a záběr výbornej i u ojeté po dovolené na hrabance z listí !Dokud se nezalepí ,kdyby bylo bláto, to je pak asi jedno u jakékoli pneu
Byl jsem s kámošem v lese, ten měl fungl E-09 a já dávno čekal na kopci než vysupěl na XLku nahoru viz odkaz http://n-joy.cz/#...wrk4dgrtf/
Že by nějak znatelně hučely nemyslím pokud nejsou podhuštěné
Tý jo, tak ten tvůj kamarád není asi ani moc nervák, co?!
Jseš si jistej, že to bylo těma gumama?
Nic proti nikomu nemám...
KTM 1190 Adventure R
vazeni... ja se u toho videa skoro pochcal smichy... pripomnelo mi to jednoho mojeho kamarada, kdyz jsme sjizdeli vltavu, podobnym zpusobem nadaval kdyz se cvakli v krumlove, nekolikrat odjel domu, a skoro padlem zabil pritelkyni jak ho odhodil...
Upravil ChipGS dne 17.01.2008 12:46
BMW R 1150 GS
ICQ # 16951836
Skype: chiptdm
chiptdm napsal:
vazeni... ja se u toho videa skoro pochcal smichy... pripomnelo mi to jednoho mojeho kamarada, kdyz jsme sjizdeli vltavu, podobnym zpusobem nadaval kdyz se cvakli v krumlove, nekolikrat odjel domu, a skoro padlem zabil pritelkyni jak ho odhodil...
Já ho po této stránce vůbec neznal a poprvé s ním byl v terénu, jinak úžasnej kluk ! Kdyby někdo potřeboval nějaké šou tak zařídí .
Mimo jíné taky-herec, moderator, kaskader, ironman, fakir & fireman
actor, speaker, stuntman, ironman, fakir & fireman
Chtěl jsem se zeptat, jestli máte někdo zkušenosti s přípravky do pneumatik proti píchnutí. Mám na mysli taková ta lepidla, která mají zabránit úniku vzduchu při drobnějších defektech - hřebíky apod. Předesílám, že mám obuty E-09 s dušema...
Díky za rady
Já to tam teda nemám,ale náš mladej to dával do XLka,měl tam duši,a bylo mu to ůplně na hovno,protože jak se ten hřebík kvedlal,tak mu tam udělal takovou skobu 3x3 mm a všechna ta sračka vytekla ven a domů dojel po prázdným.Už z dálky jsem ho slyšel jak huláká-7stovek v prdeli,ráfek olepenej,otluču jim to o hlavu.Ale myslím,že když tam není duše,tak to funguje líp,protože po vytáhnutí hřebíku se materiál nahrne zpátky a ta sračka díru zatáhne.Zkus dát do vyhledávače Ultraseal,nebo Oko a někde tam najdeš video,jak to zkoušeli.
tubeless i bez Ultrasealu je i bezpecnejsi z toho duvodu, ze pokles tlaku neni tak nahly, jako u dusovych.
tubeless + kit opravy + bombicka + rezervni duse v bagazi pro pripad neopravitelne dlouhe diry = nejlepsi reseni
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Doc napsal:
tubeless i bez Ultrasealu je i bezpecnejsi z toho duvodu, ze pokles tlaku neni tak nahly, jako u dusovych.
tubeless + kit opravy + bombicka + rezervni duse v bagazi pro pripad neopravitelne dlouhe diry = nejlepsi reseni
Souhlas.Taky mi ti přijde jako nejlepší řešení.Do bezdušáku bych to nedával,protože s každou novou gumou to vyhodím.Navíc s Ultraselem nevyvážím kolo,ale to už se dostáváme do jinýho tématu-Vyvažovat-ano či ne?
To že tubeless je lepší než tube type vím, ale Mitas je nedělá v rozměru, kterej potřebuju (90/90-21 + 130/80-17). Nechce se mi přehazovat duši uprostřed louky, tak vymýšlím něco, co by tomu zabránilo, nebo tu pravděpodobnost alespoň snížit.
Luboss napsal:
Já mám taky Mitas tube type a mám je tam bez duší a v pohodě
Nakonec jsem zvolil E07 a za obe jsem dal 2380Kč, teď mi ještě zbývají ty duše Heidenau, zesílený, jak tady někdo psal.
Sleduji, ze se duse dava 50 na 50, nekdo s dusi nekdo bez, takze to vyresim tak, obuju bez dusi. Hodim do kufru knoty a duse vcetne montpak, pumpicku na kolo (kompresor je ve dvou uz moc mista) nebudu nic podlepovat a uvidi se jak to bude fungovat, dam vam vedet. tak držte palce
BMW R 1150 GS
ICQ # 16951836
Skype: chiptdm
Souhlas.Taky mi ti přijde jako nejlepší řešení.Do bezdušáku bych to nedával,protože s každou novou gumou to vyhodím.Navíc s Ultraselem nevyvážím kolo,ale to už se dostáváme do jinýho tématu-Vyvažovat-ano či ne?[/quote]
Jen drobnost. Nejdřv se kolo vyváží a pak se aplikuje UltraSeal. Takže kdo chce,ten může i vyvážit. Pak se už nevývažky neobjeví. Mám to vyzkoušeno na vlastním.