Zdravím.
I ja sa musím podeliť o jednu, či dve závady.
LC ADV, nabehané 5 000, pri chladom štarte, pod 10 stupňov neštartovala, iba s plynom. Zdá sa že vyriešené v servise.
Druhá, čo ma viac trápi sú ako keby minimálne vychýlene riadidlá do prava, na motorke som nikdy nepadol, raz mi spadla zo stojanu, ale riadidlá sa nedotkli zeme. Takže nemajú byť z čoho ohnuté.
Teda moja otázka znie, či tam môže byť nejaká prípustná tolerancia alebo sa to dá napraviť?
pepa10 napsal:
Zdravím.
I ja sa musím podeliť o jednu, či dve závady.
LC ADV, nabehané 5 000, pri chladom štarte, pod 10 stupňov neštartovala, iba s plynom. Zdá sa že vyriešené v servise.
Druhá, čo ma viac trápi sú ako keby minimálne vychýlene riadidlá do prava, na motorke som nikdy nepadol, raz mi spadla zo stojanu, ale riadidlá sa nedotkli zeme. Takže nemajú byť z čoho ohnuté.
Teda moja otázka znie, či tam môže byť nejaká prípustná tolerancia alebo sa to dá napraviť?
Dikes.
taky mi to připadlo, je to ale optický klam, podívej se shora na motor - je asymetrický a jeden válec je více vpředu, pak máš (mám i já) pocit že mám řidítka doprava
všude dobře, s kávou nejlíp
pepa10 napsal:
Zdravím.
I ja sa musím podeliť o jednu, či dve závady.
LC ADV, nabehané 5 000, pri chladom štarte, pod 10 stupňov neštartovala, iba s plynom. Zdá sa že vyriešené v servise.
Druhá, čo ma viac trápi sú ako keby minimálne vychýlene riadidlá do prava, na motorke som nikdy nepadol, raz mi spadla zo stojanu, ale riadidlá sa nedotkli zeme. Takže nemajú byť z čoho ohnuté.
Teda moja otázka znie, či tam môže byť nejaká prípustná tolerancia alebo sa to dá napraviť?
Dikes.
taky mi to připadlo, je to ale optický klam, podívej se shora na motor - je asymetrický a jeden válec je více vpředu, pak máš (mám i já) pocit že mám řidítka doprava
Viem, že je motor asymetrický, ale tie riadidlá sú mierne vychýlene aj voči kapotáži. Napadlo ma, že ten krk je uložený v nejakých silenblokoch, ktoré majú nejakú toleranciu, alebo sa mýlim?
Zaberala asi v strede ale teraz posledne km zacala na konci co mi dost vadí.
Mal som aj pred adventurou LCko nabehal som 15000 km tam to bolo o.k.
Nepaci sa mi to.
TomV napsal:
Ahoj, vsiml jsem si rezaveho fleku nad levym valcem viz. foto. Motorka ma najeto cca 6 tisic, neni to mastne, nejde do nicim dolu. Ma nekdo nejaky napad od ceho to je?
Diky
Jak to dopadlo? Mě se to začíná objevovat na modelu 2015. dík za info.
Reportuji zajímavou závadu.
Včera jsem si v Inveltu převzal novou vymodlenou R1200 GS LC modelový rok 2016. Vyrazil jsem k domovu, ujel jsem 23 km když motorce na vteřinu jakoby zakolísala intenzita světla zhasl motor a už nešla nastartovat. Ani po úplném vychladnutí již nenastartovala. Následovala asistenční služba, odtah do Inveltu, kde už ale nikdo nebyl. Druhý den mi mechanik řekl, že byl spálený starter jinak nic jiného nezjištěno. Mám z toho výsledku takový ambivaletní pocit. Spálený starter by vysvětloval proč nešla nastartovat. Ale proč najednou při normální jízdě chcípla??
Mne v januari tohto roka tiez zdochla pocas jazdy. Radil som z 2 do 3 a zrazu ticho. Opat nastartovat isla bez problemov. Tiez mi raz za studena zdochla na neutrali. Najblizsiu garancku mi aktualizovali software. Od vtedy sa to uz nestalo.
Mám model 2015 tento rok v květnu kupovanou, najeto 10.500,- za tuto dobu se mi asi tak 5x stalo že z 3 na 2 mi chcípla a musel jsem nastartovat a pak v pohodě. Po novém roce půjde na garančku, tak jsem zvědav co mi řeknou...
vlas napsal:
Reportuji zajímavou závadu.
Včera jsem si v Inveltu převzal novou vymodlenou R1200 GS LC modelový rok 2016. Vyrazil jsem k domovu, ujel jsem 23 km když motorce na vteřinu jakoby zakolísala intenzita světla zhasl motor a už nešla nastartovat. Ani po úplném vychladnutí již nenastartovala. Následovala asistenční služba, odtah do Inveltu, kde už ale nikdo nebyl. Druhý den mi mechanik řekl, že byl spálený starter jinak nic jiného nezjištěno. Mám z toho výsledku takový ambivaletní pocit. Spálený starter by vysvětloval proč nešla nastartovat. Ale proč najednou při normální jízdě chcípla??
Sice nevim co je ambivalentni, ale tutove by me smrt novy motorky hruzostrasne nastvala.
Ambivaletní je něco jako dvojznačný, protikladný, jak pozitivní tak i negativní. Naštvaný jsem ale byl tak strašně, že se to nedá ani napsat. Nicméně jsem si druhý den motorku vyzvedl a jel se projet (300km) a naštvání se změnilo v nadšení z jízdy na GS - moje první seznámení s tímto strojem. Úsměv to vyvolalo obrovský, stěží se mi vešel do helmy XXL. Doufám, že to vydrží.