Já vím,říkali to na výstavě,jak u nás,tak v Německu taky...ale tohle je prej novější info(čeká se snad na nějaký homologace nebo cosi).Každopádně motorku bych letos kvůli tomu neprodával,jak někteří už v loni
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Mr GS napsal:
Já vím,říkali to na výstavě,jak u nás,tak v Německu taky...ale tohle je prej novější info(čeká se snad na nějaký homologace nebo cosi).Každopádně motorku bych letos kvůli tomu neprodával,jak někteří už v loni
"Honda s potěšením oznamuje návrat jedné z nejoslavovanějších ikon ve světě motorsportu – modelu Africa Twin. Honda již jasně naznačila své záměry a směr vývoje v listopadu 2014, kdy odhalila svůj prototyp True Adventure na motocyklové výstavě EICMA. Nyní Honda s konečnou platností potvrzuje, že u evropských prodejců se do konce roku 2015 ukáže zcela nový model CRF1000L Africa Twin...."
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Tak tak dle infa od dealerů v De by měla být na podzim na prodejnách,počkáme na nějaké demo a už at je tady,po všech těch pseudoendurech 1200 trenérka,crosstourer se zase po varaderu těším na hondu uvidíme
tak si myslím,že cestných a cestovných modelov už Honda vyrába dosť pestrú paletu,takže je veľká šanca,že Africa bude naozaj do terénu
Cesta je cieľ...
Bob napsal:
Tak tak dle infa od dealerů v De by měla být na podzim na prodejnách,počkáme na nějaké demo a už at je tady,po všech těch pseudoendurech 1200 trenérka,crosstourer se zase po varaderu těším na hondu uvidíme
Bobe nic ve zlem ale mam strach že Ti bude mala
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
snad to nebude moc velkej polotovar co se týče třeba nějakých měkkých shitových tlumičů a ráfků. Moc se těším ať to dopadne jakkoliv
KOCHAČ AMATÉR http://mardock.ra...
Mr GS napsal:
Další výborná zpráva:
Bude to mít klikovku po 270° takže konečně řadovej dvouválec,co bude fungovat,jako dvouválec
... a ne "jednoválec" F800GS s kravským vyvažovákem,aby to vůbec fungovalo
...a ty enduro rozměry kol jsou údajně taky potvrzeny na všech verzích,jako standard
Praveze se bude chovat jako dvouvalec,ale do V a to je u radaku spatne.
Mel jsem kdysi TDM prvni generace, stejny motor jako 750Supertenere a ty meli kliku presazenou o 360st., vyvazovak to nemelo a prijemnejsi, charismaticky motor jsem zatim v nicem jinem nenasel.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Vjetrnik napsal:
Přes zimu na to v Touratechu vymyslí všechny potřebné kryty a na jaro mám na čem jet do Maroka....
No jistě,bez "rovnáku na vohejbák" se nesmí vyjet ani na Jižní spojku:-)
No neasi...
Upravil Kubrt dne 19.05.2015 20:05
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Mr GS napsal:
Další výborná zpráva:
Bude to mít klikovku po 270° takže konečně řadovej dvouválec,co bude fungovat,jako dvouválec
... a ne "jednoválec" F800GS s kravským vyvažovákem,aby to vůbec fungovalo
...a ty enduro rozměry kol jsou údajně taky potvrzeny na všech verzích,jako standard
Praveze se bude chovat jako dvouvalec,ale do V a to je u radaku spatne.
Mel jsem kdysi TDM prvni generace, stejny motor jako 750Supertenere a ty meli kliku presazenou o 360st., vyvazovak to nemelo a prijemnejsi, charismaticky motor jsem zatim v nicem jinem nenasel.
No,nevím.Nejsem žádnej inženýr,ale podle mě je to nesmysl,aspoň matematicky,protože když jdou dva písty spolu,akorát každej jinak pálí,tak je vždycky všechna hmota na jedný straně.
Při 270° zapálí jeden zrovna,když to ten druhej nejvíc potřebuje,protože je v pravým úhlu od něj=největší páka.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Mr GS napsal:
Další výborná zpráva:
Bude to mít klikovku po 270° takže konečně řadovej dvouválec,co bude fungovat,jako dvouválec
... a ne "jednoválec" F800GS s kravským vyvažovákem,aby to vůbec fungovalo
...a ty enduro rozměry kol jsou údajně taky potvrzeny na všech verzích,jako standard
Praveze se bude chovat jako dvouvalec,ale do V a to je u radaku spatne.
Mel jsem kdysi TDM prvni generace, stejny motor jako 750Supertenere a ty meli kliku presazenou o 360st., vyvazovak to nemelo a prijemnejsi, charismaticky motor jsem zatim v nicem jinem nenasel.
Tak zrovna TDM a Supertenerka se lišili právě klikovkou. Motor v podstatě stejnej,jen jinak rozvržená klika...
Jelikoz jsem si vyzkousel jak 360° kliku tak 270° musim rict, ze tak 270° si mi na kroutak a klidu jevila lepe. Takze za me jen lip, ze CRF1000L bude mit 270° kliku.
http://www.motorr...ica_twin_t
Upravil swat dne 29.05.2015 10:07
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis