Nevíte prosím rozměry toho O-kroužku mezi redukcí a vstřikovačem? Když jsem to přitáhnul, zdeformoval se a teď už tam nesedí a deformuje se pořád. Nevím, zda to má vliv na funkci, ale pro jistotu.
Když jste mi připoměli ty závlačky - do píhele - já je tam nedal!
Teď jsem objednal 2 nové po 46,- Kč
Upravil SzotekBD dne 12.03.2020 08:10
God, Gun & BMW
Vrátil jsem závlačky a všechno OK. Jen volnoběh nedostanu na 1200 ať dělám co dělám. Pořád mi při zahřátém motoru drží 1000 ot/min. Synchro krásné, i na plyn reagují oba směšovače stejným podtlakem.
God, Gun & BMW
Tak jsem taky nainstaloval zmíněné vstřikovače a seřídil u Bohumila: změny chování u mé jednosvíčky 1150adv spíše kosmetické. Čeho jsme si všimli, tak reakce na rychlé přidání plynu je perfektní, nedochází k takové té prvotní prodlevě. Zjemnil se chod na volnoběh. Cukání při konstantní rychlosti stejné, jako se starými. Nové vstřiky tikají, ale to se v tom orchestru ztrácí. Takže asi tak. Není to nic bez čeho by se nedalo žít. Ale když ji máte rádi..
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Spitfire napsal:
Tak jsem taky nainstaloval zmíněné vstřikovače a seřídil u Bohumila: změny chování u mé jednosvíčky 1150adv spíše kosmetické. Čeho jsme si všimli, tak reakce na rychlé přidání plynu je perfektní, nedochází k takové té prvotní prodlevě. Zjemnil se chod na volnoběh. Cukání při konstantní rychlosti stejné, jako se starými. Nové vstřiky tikají, ale to se v tom orchestru ztrácí. Takže asi tak. Není to nic bez čeho by se nedalo žít. Ale když ji máte rádi..
1150 je něco jiného. U 1100 je to obrovský rozdíl.
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
Dnes jsem byl projet moto po výměně vstřikovačů - nestřílí do výfuku, hladce brzdí motorem a cukání při ustálené rychlosti je výrazně menší. Jak je to s odezvou na plyn nebudu hodnotit, když to byla po zimě první jízda. Byla to paráda.
God, Gun & BMW
Dnes prvních 500 km, motor má pružnější chování, ochotně jde do otáček, drží volnoběh. Spotřeba 5,3 na to, co jsem s tím dělal, je luxus. Jsem velmi spokojen! Děkuji.
Upravil SzotekBD dne 09.04.2020 20:38
God, Gun & BMW
Bohumil je zlaté člověk! Já jeho a Toníka poslední týden nemít, tak jsem jak hromádka neštěstí. Studnice moudrosti i náhradních dílů. Lidí se zlatým srdcem je třeba si vážit. Díky kamarádi za technickou podporu!
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Ještě chvilku mě pokoušej a začnu ten motor strašně potřebovat. Kafe letos proběhne.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Vyměněny vstřiky za 12tkové v rámci repase klapek. Zdá se to být změnou k lepšímu, zejména v nízkých otáčkách se to asi lépe sbírá bez vibrací motoru.
Dotaz: studený motor drží odhadem 800-900otáček, teplý (už od ca 1-2čárek teploměru) drží předpisových 1100ot/min. Vše bylo seřízeno a nastaveno. Je to chyba nebo vlastnost a jak to případně doladit?
Ďíky!
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
i já po osazené (spolu s hromadou dalších změn) potvrzuju následnou komplexní spokojenost, byť ještě trochu červík hlodá, že by to mohl být ještě hutnější a ještě sametovější výsledek...;-)
Wilbers (prodej i servis), Arrow, Giannelli, Siebenrock, BOS, Zard, Exan, Yoshimura, Akrapovič, GPR, Brembo, CL brakes, Motul, BMC filters, Hiflo Filtro, KN, Afam atd...PM
kubas napsal:
Jo to dává smysl. Ale přecijen.. vstřikovač se stářím řekněme 20 let a 150tis. km bude pořád fungovat jako novej? Docela by mně zajímalo to porovnání..
Po vstřikovačích z R1200 mám nyní NOVÉ vstřikovače originál R1150 na mé 1150 RS. Proti dvanáctkovým není cítit rozdíl. Nové je nové, proti původním se 160k km rozdíl jasně citelný, původním se moc nechtělo přes 7k rpm, nové jdou ochotně k omezovači i na čtyřku nebo pětku, ať EV14 nebo EV6
Upravil Francis dne 02.06.2020 21:04
Tak i já jsem osadil EV14 od Rippera (tímto ještě jednou díky) a změny k lepšímu stejně, jak už psali ostatní co mají 1100 GS. Mě tedy ještě navíc téměř zmizelo škubnutí pří zavření a následném přidání plynu za jízdy. Ne úplně, ale před tím to byl opravdu škubanec a nyní takový lehký náznak.