, jo jo tenhle pohled znám dobře. to vypadá na opravdickou rallyovku. Ta práce s tím laminátem mě taky zajímá ale s představou že to někde křupnu tak se mi do toho jít nechce (resp dělat to znovu)
xHackerM napsal:
2 Rhinoceros: No jo, asi nějaká protekce... To je já, až se s tím budu sr*t, tak mi u toho vytečou nervy... *pissed*
Tak já půjdu do toho tedy taky... Bránil jsem se zuby nehty, ale kuchaných laufů přibývá, musím držet trend...
Zkoušel jsi to? Ty máš vždy tak hezkej popis postupu, že i amatér jako já to pak zvládne O víkendu má být nic moc počasí, tak bych vyndal tu "ucpávku" ve výfuku. Musí se kvůli tomu sundávat celej výfuk nebo se to dá zvládnou, když je to nasazený?
Taky chci zlepšit dýchání. Zkusím navrtat ty přívodní trubici nebo možná to odřznu rovnou celý, to ještě uvidím jak se na to budu cítit Nějaký doporučení, kde udělat ty díry nebo je to jedno?
Aktuálně: BMW R1200GSA 2017
Ex: BMW F 650 GS 2004 Vidět a hlavně být viděn !
berka napsal:
Když vidím ty fotky, tak si připadám jak na chirurgii
Já jsem odstranil jen tu záslepku a je možný že to opravdu víc tahá za ruce. Jen nevím jestli si to jen myslím díky lepšímu zvuku, nebo to tak skutečně je.
Jo, a do přívodu sání jsem udělal tři otvory o průměru 10mm abych zlepšil přístup vzduchu. Udělal jsem schválně jen kulaté otvory, protože je můžu kdykoli zaslepit nějakou plastovou ucpávkou která se dá běžně koupit.
nebylo by lepší ty otvory udělat zespodu ? teď jsem sundal plasty a zdá se mi že když je udělám na boku, tak to "ucpe" právě ten plast. Myslel jsem vychytat místo zespodu, kam nebude házet kolo vodu a bordel... což? Zeshora je to asi hloupost kvůli dešti.
Upravil MMirek dne 22.06.2012 21:54
Aktuálně: BMW R1200GSA 2017
Ex: BMW F 650 GS 2004 Vidět a hlavně být viděn !
Do airboxu bych se vůbec nehrabal. Určitě ne tímto způsobem. A když už, tak nejprve bych zkusil dát alespoň K&N filtr, než abych ničil něco co na motorce má být a je to tak vymyšleno aby to fungovalo.
Chimera napsal:
Do airboxu bych se vůbec nehrabal. Určitě ne tímto způsobem. A když už, tak nejprve bych zkusil dát alespoň K&N filtr, než abych ničil něco co na motorce má být a je to tak vymyšleno aby to fungovalo.
Přesně tak, nejdřív otevřenej filtr a vejfuk, jinak tohle nemůže mít téměř žádnej vliv...
jardajerman@seznam.cz
A zkoušel někdo na 2004 vyndat to tlumítko co tam je? Předpokládám, že katalyzátor by tam zůstal. KN tam dám za 4000 km až budu měnit olej, atd...
Aktuálně: BMW R1200GSA 2017
Ex: BMW F 650 GS 2004 Vidět a hlavně být viděn !
Tak to je super, oufám, že ti nebude vadit když se inspiruji , kdybys se celý výken ,,neprcal,, s vidlema, už bych začal taky vymýšlet kryt světla, bohužel nemám ani kryt ani vidle *pissed*
Ot: z jakýho průměru kulatiny to je vyrobeno ?? jestli to není tajné
Upravil DAGR dne 28.10.2012 21:15