U těch KN filrů mne napadá jedna možná nevýhoda toho řešení s výstupkem na klíč.¨
Snižuje to mezeru mezi filtrem a ochranným krytem motoru a při případném nárazu do krytu bude menší deformační zóna pod filtrem.
stepan napsal:
U těch KN filrů mne napadá jedna možná nevýhoda toho řešení s výstupkem na klíč.¨
Snižuje to mezeru mezi filtrem a ochranným krytem motoru a při případném nárazu do krytu bude menší deformační zóna pod filtrem.
hele neni to prece jen dost zalezle?
Boris koupil KN, vypada to mnohem rozumeni.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Nechci zakládat novou diskuzi, protože o vhodném oleji se napsalo dost. Přesto mám dotaz, zkusil někdo pro 1150GS olej Mogul? Podle jejich eshopu vyrábějí oleje i v nejvyšší klasifikaci API SM. Zatím používám Castrol Actevo 20W50, který určitě vyhovuje, ale právě dle API je "papírově" úplně jinde. Dá se věřit údajům výrobce a je kvalita oleje (vyjádřeno klasifikací API) opravdu zásadní?
Jak bylo již asi tak 150x řečeno dnes se vyrábějí jen kvalitní a kvalitnější oleje... takže asi se není čeho bát... Já liju Shell Advance VSX-4 (nyní zvaný AX7) polosynt. a také bez problémů...
Ja tam pri najbližšiej vymene dam britsku Commu for classic old cars pre veterany 60-70 roky samo sebou že 20W-50. V cene do 150,-kč za 1l.http://www.autose...W50_OIL_5L
Upravil JRM66 dne 14.11.2012 22:02
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.
JRM66 napsal:
Ja tam pri najbližšiej vymene dam britsku Commu for classic old cars pre veterany 60-70 roky samo sebou že 20W-50. V cene do 150,-kč za 1l.http://www.autose...W50_OIL_5L
Ten má API SE to je do BMW málo. Používat klasifikaci SF,SG nebo SH. tak píše příručka pro 1100 GS. samozřejmě že dnes se už dělají klasifikace ještě lepčí-čím vyšší písmeno v abecedě tím kvalitnější.
Například castrol actevo 20w50 už má dnes API SJ-to nové balení v stříbrných flaškách a dá se koupit za 160 kč taky....česť.
Kupredu spatki ni krok...
JRM66 napsal:
Ja tam pri najbližšiej vymene dam britsku Commu for classic old cars pre veterany 60-70 roky samo sebou že 20W-50. V cene do 150,-kč za 1l.http://www.autose...W50_OIL_5L
Ten má API SE to je do BMW málo. Používat klasifikaci SF,SG nebo SH. tak píše příručka pro 1100 GS. samozřejmě že dnes se už dělají klasifikace ještě lepčí-čím vyšší písmeno v abecedě tím kvalitnější.
Například castrol actevo 20w50 už má dnes API SJ-to nové balení v stříbrných flaškách a dá se koupit za 160 kč taky....česť.
JRM66 napsal:
Ja tam pri najbližšiej vymene dam britsku Commu for classic old cars pre veterany 60-70 roky samo sebou že 20W-50. V cene do 150,-kč za 1l.http://www.autose...W50_OIL_5L
Ten má API SE to je do BMW málo. Používat klasifikaci SF,SG nebo SH. tak píše příručka pro 1100 GS. samozřejmě že dnes se už dělají klasifikace ještě lepčí-čím vyšší písmeno v abecedě tím kvalitnější.
Například castrol actevo 20w50 už má dnes API SJ-to nové balení v stříbrných flaškách a dá se koupit za 160 kč taky....česť.
Já liju na doporučení od Tomassina do 1100tky Total Quartz 5000 20w50 (má API SL) a stojí asi 120 kaček i levněji (ale hůř se shání), nemá přísady pro mokrou spojku a je přímo určený pro tyhle naše boxery a starší motory. Před tím jsem lil taky Actevo, ale pořád jsem musel dolívat (asi deci na 1000km - tedy asi litr od výměny k výměně čož mi přišlo dost). S tím Totalem jsem ještě nikdy nedoléval!! Prostě ho to nežere až to sám nechápu!
Život je krátkej, je potřeba si ho užít naplno! - tak proto BMW GS
petrguss napsal:
Já liju na doporučení od Tomassina do 1100tky Total Quartz 5000 20w50 (má API SL) a stojí asi 120 kaček i levněji (ale hůř se shání), nemá přísady pro mokrou spojku a je přímo určený pro tyhle naše boxery a starší motory. Před tím jsem lil taky Actevo, ale pořád jsem musel dolívat (asi deci na 1000km - tedy asi litr od výměny k výměně čož mi přišlo dost). S tím Totalem jsem ještě nikdy nedoléval!! Prostě ho to nežere až to sám nechápu!
nevím čím to je, že některej olej to žere a jinej ne. Např. Motorex, kterej je bez přísady na spojku si vezme i 3 dcl na 1000 km. To už je hodně kór za ty ty prachy.
KOCHAČ AMATÉR http://mardock.ra...
Podle mě ano, resp. normálně to tak dělám :-D, mráz by oleji neměl nijak vadit nebo mu uškodit, bod tuhnutí u mot. oleje je totiž daleko níže, tedy nekrystalizuje při běžných na Zemi dostupných podmínkách - opravte mě jestli se pletu...
Život je krátkej, je potřeba si ho užít naplno! - tak proto BMW GS
bohumil napsal:
Ten má API SE to je do BMW málo. Používat klasifikaci SF,SG nebo SH. tak píše příručka pro 1100 GS. samozřejmě že dnes se už dělají klasifikace ještě lepčí-čím vyšší písmeno v abecedě tím kvalitnější.
Například castrol actevo 20w50 už má dnes API SJ-to nové balení v stříbrných flaškách a dá se koupit za 160 kč taky....česť.
Takže pokial to spravne chapem tak, všetko v druhom pismene ked je vačšie ako ,E" tak je good! Na zn Castrol mam averziu ked mi ich longlife oil ešte pred vymenou poslal do kytiček turbo.
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.
bohumil napsal:
Ten má API SE to je do BMW málo. Používat klasifikaci SF,SG nebo SH. tak píše příručka pro 1100 GS. samozřejmě že dnes se už dělají klasifikace ještě lepčí-čím vyšší písmeno v abecedě tím kvalitnější.
Například castrol actevo 20w50 už má dnes API SJ-to nové balení v stříbrných flaškách a dá se koupit za 160 kč taky....česť.
Takže pokial to spravne chapem tak, všetko v druhom pismene ked je vačšie ako ,E" tak je good! Na zn Castrol mam averziu ked mi ich longlife oil ešte pred vymenou poslal do kytiček turbo.
A není to stylem jízdy?
... servis a diagnostika BMW Motorrad
JRM66 napsal:
Takže pokial to spravne chapem tak, všetko v druhom pismene ked je vačšie ako ,E" tak je good! Na zn Castrol mam averziu ked mi ich longlife oil ešte pred vymenou poslal do kytiček turbo.
A není to stylem jízdy?
Bohužel nejsem pitoma kača co nenecha rozpaleny turbo vychladnout volnejši jizdou.
Upravil JRM66 dne 10.11.2014 22:38
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.
JRM66 napsal:
Takže pokial to spravne chapem tak, všetko v druhom pismene ked je vačšie ako ,E" tak je good! Na zn Castrol mam averziu ked mi ich longlife oil ešte pred vymenou poslal do kytiček turbo.
A není to stylem jízdy?
Bohužel nejsem pitoma kača co ne necha rozpaleny turbo vychladnout volnejši jizdou.
ale i tak je to divny bud jsi jen narazil na blbej kus a nebo je nekde chyba... ono si kazdej mysli ze ma v motoru long a ze to vydrzi 25000 km popojizdenim po meste 8 km tam a 8 dom
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Teď jsem měnil olej .. moto 70 000 nalil jsem plne okénko, něco málo přes 3.5 l ujel jsem 150 km a olej byl do půlky okénka.. tak,jsem tam dolil dalších 240 ml.. a okénko mám po horní kroužek. Takže tam mám tak 3.8 l oleje což by bylo OK ale překvapilo me, jak to šlo dolů v okénku. Leju castrol act evo..
Myslíte že je to ok ? Kouří to normálně, Bojim se stiracich kroužku.. ale při 70 000 ..divný.. začal jsem si to psát tak uvidíme až bude hezky.. díky..
Vyjel jsem a nevim kdy se vrátím.