raptor napsal(a):
situacia sa zopakovala.. vyzera to na prasknuty kord (patkove lanko)
venujte tomu zvysenu pozornost ti ktori to obuli
a myslis ze je to chyba gumy nebo pri nazouvani?
Samozřejmě nevím souvislosti,ale už jsem napřezouval dots velkou hromadu gum,ale nikdy se mi nestalo že by to utíkalo tak jak popisuješ chybou gumy.Když už se něco takovýho stalo,tak to bylo tím že někdo tu gumu zmordoval.
Ahoj, otevřel jsem si e-shop s motopneumatikama a mám momentálně akci na E-10. Mám je zatím skladem. Kdyžtak mrkněte na www.ospneu.eu http://www.ospneu.eu
Tak mě to nedalo,hodil jsem přední kolo do vany a zjišťoval jsem kudy utíkají bublinky vzduchu.Ucházely na jedné straně ráfku ve třech řadách asi 3-4 cm od sebe,když jsem gumu sundal tak to vycházelo přesně u sváru ráfku.Z venku je svár idealně srovnaný ale vevnitř je svár pěkně křivý.Kde asi soudruzi z NDR udělali chybu?
Bavaro napsal(a):
Tak mě to nedalo,hodil jsem přední kolo do vany a zjišťoval jsem kudy utíkají bublinky vzduchu.Ucházely na jedné straně ráfku ve třech řadách asi 3-4 cm od sebe,když jsem gumu sundal tak to vycházelo přesně u sváru ráfku.Z venku je svár idealně srovnaný ale vevnitř je svár pěkně křivý.Kde asi soudruzi z NDR udělali chybu?
A dřív si jezdil z dušema,že ti to začalo ucházet až po přezutí na E10.
ne měl jsem vždycky bezdušáky Metzelery a Conti ale ty držely perfektně,Mitasky mají asi větší rozměr otvoru patky nebo jiný úhel patky a ta už tak dobře nesedí a tím pádem netěsní
Je potreba se v pneuservisu domluvit, by patky poradne namazali, pokud chcete E10 tubeless. Jinak to bude utikat vzdy. Mam naprosto stejnou zkusenost s E09.
Paji napsal(a):
Je potreba se v pneuservisu domluvit, by patky poradne namazali, pokud chcete E10 tubeless. Jinak to bude utikat vzdy. Mam naprosto stejnou zkusenost s E09.
adventure73-pardal napsal(a):
[quote]
No jo Paji ale E09 nejsou bezdušovky ne? E 10 uz jsou bezdusovky tak by to delat nemely. Me teda i "dušovky" od Mitasu neutíkaly, vzdyt viš že jsem celou Albanii E07 nefoukal.
Ano, E07 nefoukals. Asi ti je dobře namazali :-)
Měl jsem celkem 2x E09 dušovky a vždy jsem je používal jako bezdušovky. Jen bylo potřeba pořádně při nazouvání namazat patky. Myslím, že o s E10 to nebue jiný.
Ahoj, myslím, že s E-10 to jiné bude stejně jako s bezdušovýma E-09. Ty drží bez problémů.... Už jsem pár sad E-10 prodal a nikdo si nestěžoval...
Paji napsal(a):
adventure73-pardal napsal(a):
[quote]
No jo Paji ale E09 nejsou bezdušovky ne? E 10 uz jsou bezdusovky tak by to delat nemely. Me teda i "dušovky" od Mitasu neutíkaly, vzdyt viš že jsem celou Albanii E07 nefoukal.
Ano, E07 nefoukals. Asi ti je dobře namazali :-)
Měl jsem celkem 2x E09 dušovky a vždy jsem je používal jako bezdušovky. Jen bylo potřeba pořádně při nazouvání namazat patky. Myslím, že o s E10 to nebue jiný.
Bavaro napsal(a):
taky mě uchází vzduch z přední gumy,vydrží tak jeden den,zadní drží dobře
bavaro mas tiez E10 ?? ak ano treba dat vediet vsetkym okolo
zadna E10 mi tiez drzi dobre.. predna ide na vymenu
ma za sebou prvych cca 3tkm a uz vidno ze isiel dole stred ale snad sa to teraz na chvilu ustali... na zadnu nemozem povedat pol zleho slova.. drzi ako na asfalte tak na rozbitych cestach ci v dazdi...
adventure73-pardal napsal(a):
raptor napsal(a):
situacia sa zopakovala.. vyzera to na prasknuty kord (patkove lanko)
venujte tomu zvysenu pozornost ti ktori to obuli
To-raptor,mám taky M10 zadní drží od začátku a přední jak už jsem psal výše po srovnání sváru ráfku v místě patky už drží-dnes přes 300km a tlak neklesl ani o desetinu