Ty woe...vidíte ty přízpěvky od Pardála nebo ne? Po kolikátý to musí napsat,aby to bylo jasný?
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Mr GS napsal:
Ty woe...vidíte ty přízpěvky od Pardála nebo ne? Po kolikátý to musí napsat,aby to bylo jasný?
Co je máš nervy? klidně ať to píše třeba 10x než tyto gumy tak raději volím mitas .
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Mr GS napsal:
Ty woe...vidíte ty přízpěvky od Pardála nebo ne? Po kolikátý to musí napsat,aby to bylo jasný?
Co je máš nervy? klidně ať to píše třeba 10x než tyto gumy tak raději volím mitas .
O to nejde...já než tyto gumy i mitas,tak radši chodím pěšky ,ale když to tam dá každej třetí přízpěvek a přes to se kolem toho někteří dál baví,jak kdyby to tam nebylo,tak nevím,co si o tom mám myslet
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
No, asi v tom mám bohužel jasno. Chtěl bych, aby to bylo 17/150 bez pásu a to už asi neseženu. Třeba zkusím předek K60 a zadek E-10. Ještě je na to čas...
Upravil Edy dne 24.02.2013 11:39
Edy napsal:
No, asi v tom mám bohužel jasno. Chtěl bych, aby to bylo 17/150 bez pásu a to už asi neseženu. Třeba zkusím předek K60 a zadek E-10. Ještě je na to čas...
na x-challenge jsme na cesty objednali scouta... 140/18
potom si to táta objednal i na 12tku a byli jsme z toho právě docela zklamaný... jediný, že se nejspíš tak nesjíždí střed do placata
jardajerman@seznam.cz
Edy napsal:
No, asi v tom mám bohužel jasno. Chtěl bych, aby to bylo 17/150 bez pásu a to už asi neseženu. Třeba zkusím předek K60 a zadek E-10. Ještě je na to čas...
na x-challenge jsme na cesty objednali scouta... 140/18
potom si to táta objednal i na 12tku a byli jsme z toho právě docela zklamaný... jediný, že se nejspíš tak nesjíždí střed do placata
Edy napsal:
No, asi v tom mám bohužel jasno. Chtěl bych, aby to bylo 17/150 bez pásu a to už asi neseženu. Třeba zkusím předek K60 a zadek E-10. Ještě je na to čas...
na x-challenge jsme na cesty objednali scouta... 140/18
potom si to táta objednal i na 12tku a byli jsme z toho právě docela zklamaný... jediný, že se nejspíš tak nesjíždí střed do placata
Proč zklamaný...??
Tak ta guma nevypadá tak dobře , mělo to bejt jako alternativa za TKC, který jdou při rychlejších přesunech ve dvou rychle do kopru, ale je pravda, že nakonec je to takhle možná lepší aspoň to dýl vydrží
jardajerman@seznam.cz
Taky z nich nejsem veselý, ve 150ce navíc je ten středový pruh, takže to nebere mimo silnici ... na silnici docela v pohodě, nejsou ani zase tak hlučný jak jsem čekal ... ale do terenu to nejde, pokud bude navíc mokro pak je to trápení ....
Takže dokonce pokud by měl někdo zájem o zánovní sadu (je na motorce měsíc) a najeto má 1500km pak je tu na malý GS k dispozici 21+17. /Flare
Flare napsal:
Taky z nich nejsem veselý, ve 150ce navíc je ten středový pruh, takže to nebere mimo silnici ... na silnici docela v pohodě, nejsou ani zase tak hlučný jak jsem čekal ... ale do terenu to nejde, pokud bude navíc mokro pak je to trápení ....
Takže dokonce pokud by měl někdo zájem o zánovní sadu (je na motorce měsíc) a najeto má 1500km pak je tu na malý GS k dispozici 21+17.
Tohle muzu podepsat, kdysi se mne na ne nekdo ptal pres PM a tohle jsem mu odpovidal:
Jsou tak strašně tvrdý, že snad musí fungovat i jako Run-flat, musel jsem v gumservisu pomoct, abychom to ve třech dostali na ráfek a jízda je jak po obruči (po přesednutí z Karooček). V suchým terénu to tak nějak drží, ale víceméně jen rovně, jak to nakloníš je průser a pokud budeš hodně brzdit bloklým zadkem tak tuplovanej, tancuje to pak nehorázně. Nejlíp to funguje v hlubším písku, asi se fakt podepsaly testy v JAR... Blátíčko to zalepí max po dvou metrech, takže i vetší louže na jinak suchým povrchu je o ústa... No a pokud jde o asfalt, tak do náklonu je to dobrý, ale šíleně to spíná ABS (mnohem víc než špunt) a vůbec je to na brždění strašně nejistý a pokud jedeš svižnějc, tancuje to po silnici na brzdách sem tam snad i o půl metru... Jednoduše to má jedinou výhodu a to je nájezd a lepší jízda na šotolině a v písku, než Anakee. Čili na klidnou cestu do Sýrie ok a asi i vhodný, jinam fakt ne e.
Maiali nel Fango!
Tak dneska jsem je projel a mé prozatímní očekávání splnily. To znamená, že na suchým asfaltu jsou tichý, do zatáčky jdou bez odporu a na rovině až do max. rychlosti drží stopu, nijak neplavou. Na mokru jsem nezaznamenal žádnej problém - je ale pravda, že se nesnažím hledat bod, kde se to utrhne. Zkrátka při běžné turistické jízdě bez problémů.
V terénu po mokrý hliněný cestě, i pri přejezdech podélných vyjetých kolejí s přiměřenou dávkou apatrnosti drží stopu. Na trávě v bočním náklonu drží samozřejmě hůř, ale začnou do boku povolovat předvídatelně a čitelně. Stačí ubrat plyn a samy se znovu chytnou.
Pokud se potvrdí mnou očekávaný nájezd nad 10 000 km, tak budu spokojenej. Mému ježdění na silnicích všech typů, sem tam dálniční přesun a minimálním výjezdu do terénu to bude vyhovovat. Chtěl jsem kompromis mezi pneu typu Anakee a Tkc 80 za dobrou cenu a s vyšším kilometrovým nájezdem. To K60 myslím splňuje.
Za mě Scout uplně na pytel. Jakmile to ucítí terén tak je k ničemu, je to s nima boj. Určitě už za ni nikdy prachy nedám.
Když jezdíš hlavně silnici, kup Tourancky, ty nějakou polňačku dají taky.
zatim sem na nich dal asi 3000km na silnici a přijdou mi v poho, dobře drží, v terénu sem s nima byl minimálně, ale určitě větší jistota než na trailmaxech, které sem měl předtim. Akorát sem párkrát jel po odfrézované silnici ( asi speciální způsob opravy na D1 kolem 160km) a přišlo mi že to na nich dost plave, ale je možné že to dělá na všech jenom mi to předtim nepřišlo tak markantí.
Georg: Jj, pokud jezdis v duchu sveho nicku, tak asi opravdu pohoda, ale pri pokusu o cokoli narocnejsiho a sviznejsiho, at uz na silnici, ci mimo, konci velmi nepresvedcive....
Bubo: Ale pokud od nich teren ani necekas, tak bych teda radsi nazul Tourancku...
Upravil morabo dne 22.05.2013 00:05
Maiali nel Fango!
Tourancky jsem měl asi 2x a nějak mne nenadchly... Obouval jsem TKC, K60, teď zkouším E-07. Vyhovují mi gumy více univerzální.
BMW GS = stroj na radost
to BubuGS - a jak bys srovnal k60 s e07? Já zatím jezdím k60 a spokojenost. Můžu potvrdit, že dostat patku na ráfek bylo docela těžké, ale jinak si nestěžuji. Na cestě to drží i v mokru a šotolinky jsou taky jistější než s cestovní gumou.
U cestovní gumy mi moc vadil malý vzorek, kdy pak stačilo najet na nějaký kamínek, či štěrčík na cestě a hned to klouzalo. u k60 to ta guma pobere líp a cítím se jistější.
Už mám najeto 11tkm a vzorku tam je pořád dost, i když přední guma je už kapku oskákaná...
Když je vůle, cesta se najde