Chtěl jsem se zeptat kdo ti to takhle pěkně udělal,ale podle druhé fotky je mi to jasný.Zase dobrá Toníkova práce.
Jak se s tím teď jezdí???????
Proběhla už pořádná testovací jízda????????
Pořádná testovací jízda teprve proběhne
Jinak, co se týká práce, nápadů, přemýšlení a vymýšlení atd., tak jsme to stavěli s Rudou společně 50/50 + ještě další kooperace s dalšími lidmi a kamarády (bez nich by to nešlo). Ruda se určitě časem rozepíše.
Nějaké fotky jsou i tady (pak klikat dál na další foto): http://tonda1200....CN2245.jpg
Chtěl jsem se zeptat kdo ti to takhle pěkně udělal,ale podle druhé fotky je mi to jasný.Zase dobrá Toníkova práce.
Jak se s tím teď jezdí???????
Proběhla už pořádná testovací jízda????????
Pořádná testovací jízda teprve proběhne
Jinak, co se týká práce, nápadů, přemýšlení a vymýšlení atd., tak jsme to stavěli s Rudou společně 50/50 + ještě další kooperace s dalšími lidmi a kamarády (bez nich by to nešlo). Ruda se určitě časem rozepíše.
Nějaké fotky jsou i tady (pak klikat dál na další foto): http://tonda1200....CN2245.jpg
Se můžu divit,že mi v DDT nemůže udělat sedadla na můj stroj,když maká na takovéto stavbě.Dělali jste ten krk podle HPčka,nebo je to nějaký přestavbový díl?Brzdná dráha bude asi o něco,ale v terénu by to nemělo tak moc vadit jako na silnici.
Už se těším na Radarku,nebo na výstavu,abych si to pořádně prohlídl.
Chtěl jsem se zeptat kdo ti to takhle pěkně udělal,ale podle druhé fotky je mi to jasný.Zase dobrá Toníkova práce.
Jak se s tím teď jezdí???????
Proběhla už pořádná testovací jízda????????
Pořádná testovací jízda teprve proběhne
Jinak, co se týká práce, nápadů, přemýšlení a vymýšlení atd., tak jsme to stavěli s Rudou společně 50/50 + ještě další kooperace s dalšími lidmi a kamarády (bez nich by to nešlo). Ruda se určitě časem rozepíše.
Nějaké fotky jsou i tady (pak klikat dál na další foto): http://tonda1200....CN2245.jpg
Se můžu divit,že mi v DDT nemůže udělat sedadla na můj stroj,když maká na takovéto stavbě.Dělali jste ten krk podle HPčka,nebo je to nějaký přestavbový díl?Brzdná dráha bude asi o něco,ale v terénu by to nemělo tak moc vadit jako na silnici.
Už se těším na Radarku,nebo na výstavu,abych si to pořádně prohlídl.
Jinak jak jsem psal - pěkná práce!
.
Ten krk není naše práce. To je kus práce (dřiny) kluků z jednoho moravského města nedaleko Holomóca. Budu o té stavbě referovat v Motoroute, tak toho nesmím moc pustit ven. By jste si to jinak nekoupili
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Ten krk není naše práce. To je kus práce (dřiny) kluků z jednoho moravského města nedaleko Holomóca. Budu o té stavbě referovat v Motoroute, tak toho nesmím moc pustit ven. By jste si to jinak nekoupili
V TT se dost zajímaly kdo to dělal
Upravil toli dne 16.02.2015 20:52
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Ten krk není naše práce. To je kus práce (dřiny) kluků z jednoho moravského města nedaleko Holomóca. Budu o té stavbě referovat v Motoroute, tak toho nesmím moc pustit ven. By jste si to jinak nekoupili
V TT se dost zajímaly kdo to dělal
To je mi jasné, ale není to kopie něčeho - je to originál stylem pokus - omyl.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
zetor napsal:
Pěkná práce...to jsou vidle z KTM LC4?
Áno, KTM 660 SMC r.v. 2003
ja som mal zalusk na HP ale namiesto HP kocik bude, tak som si LC4 Adventure zadovazil a ostatne evry na maleho motorkara radsej odlozil. Brmbolaka si dam na cestaky a urobim si z neho frajeris cestnu moto
Katmosku na stuple a hura do blata.
uz som tu tusim foto daval, tu moja vystavka doma ked som garaz upratoval
tak si este teraz posledne kilometre na stuploch uzivvam a potom uz len vynimocne stuplovat sa na bmw bude, vsak na diskoch mi stuple ostanu, staci uz len nahodit ked pride chut na posilovanie s moto v terene
copo přiložený následující obrázek:
Joe, mam otazku k tlmicom, vsak este to nemas poriadne otestovane tak na jazdne vlastnosti sa ani pytat nebudem.
WP su skvele, hlavne predne na katmoske. Po par km som bol uneseny z LC4 co to zvlada na prednom kolese.
Co vaha moto na to? Neponaraju sa moc?
Bola aj nejaka uprava na vyssiu vahu?
copo@centrum.sk
Chtěl jsem se zeptat kdo ti to takhle pěkně udělal,ale podle druhé fotky je mi to jasný.Zase dobrá Toníkova práce.
Jak se s tím teď jezdí???????
Proběhla už pořádná testovací jízda????????
Pořádná testovací jízda teprve proběhne
Jinak, co se týká práce, nápadů, přemýšlení a vymýšlení atd., tak jsme to stavěli s Rudou společně 50/50 + ještě další kooperace s dalšími lidmi a kamarády (bez nich by to nešlo). Ruda se určitě časem rozepíše.
Nějaké fotky jsou i tady (pak klikat dál na další foto): http://tonda1200....CN2245.jpg
Se můžu divit,že mi v DDT nemůže udělat sedadla na můj stroj,když maká na takovéto stavbě.Dělali jste ten krk podle HPčka,nebo je to nějaký přestavbový díl?Brzdná dráha bude asi o něco,ale v terénu by to nemělo tak moc vadit jako na silnici.
Už se těším na Radarku,nebo na výstavu,abych si to pořádně prohlídl.
Jinak jak jsem psal - pěkná práce!
.
Ten krk není naše práce. To je kus práce (dřiny) kluků z jednoho moravského města nedaleko Holomóca. Budu o té stavbě referovat v Motoroute, tak toho nesmím moc pustit ven. By jste si to jinak nekoupili
Mira1150 napsal:
Tahle úprava se mi líbí. jedinej problém vidím v legálnosti takovéhle přestavby, nebýt toho jdu do toho taky. Ale když by chtěl někdo další udělat tuhle úpravu mám tu na prodej přední vidlici z lc4 adventure.
Tak mám za sebou oficiální technickou kontrolu - bez problémů. Rám opatřen vším co má mít - WIN + profi štítek.
joe přiložený následující obrázek:
[251.22Kb]
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Mira1150 napsal:
Tahle úprava se mi líbí. jedinej problém vidím v legálnosti takovéhle přestavby, nebýt toho jdu do toho taky. Ale když by chtěl někdo další udělat tuhle úpravu mám tu na prodej přední vidlici z lc4 adventure.
Tak mám za sebou oficiální technickou kontrolu - bez problémů. Rám opatřen vším co má mít - WIN + profi štítek.
nemám slov....snad jen kolik to bude stát a kdo to bude přestavovat.Do toho bych šel i když je to mastodont.
Vlastimile, dybys trochu ctl tak to tu ruda psal...kolik stal ten krk nevim a pak zalezi za kolik natrefis na vidle kolo a okulare z kateemky. Takze pokud to nepotrebujes nutne hned zitra takto neni tak hrozny...
Kupredu spatki ni krok...
Mira1150 napsal:
Tahle úprava se mi líbí. jedinej problém vidím v legálnosti takovéhle přestavby, nebýt toho jdu do toho taky. Ale když by chtěl někdo další udělat tuhle úpravu mám tu na prodej přední vidlici z lc4 adventure.
Tak mám za sebou oficiální technickou kontrolu - bez problémů. Rám opatřen vším co má mít - WIN + profi štítek.
Já to myslel spíš tak aby při případné nehodě nedělal problémy spíš pojišťovna. to že to prošlo na stk nic neznamená. Někteří technici ví o motorkách jenom to že maj přední a zadní kolo a mezi nima motor, ale to že bmw ma telelever už ví málokterej. Ale samozřejmě ta pravděpodobnost že s tím ty problémy budou je asi hodně malá. Já jenom že někteří lidi mají strach dát si na moto "garážovy" kufry a tohle je defakto motorka postavená v "garáži".
Mira1150 napsal:
Tahle úprava se mi líbí. jedinej problém vidím v legálnosti takovéhle přestavby, nebýt toho jdu do toho taky. Ale když by chtěl někdo další udělat tuhle úpravu mám tu na prodej přední vidlici z lc4 adventure.
Tak mám za sebou oficiální technickou kontrolu - bez problémů. Rám opatřen vším co má mít - WIN + profi štítek.