Mira1150 napsal:
Tahle úprava se mi líbí. jedinej problém vidím v legálnosti takovéhle přestavby, nebýt toho jdu do toho taky. Ale když by chtěl někdo další udělat tuhle úpravu mám tu na prodej přední vidlici z lc4 adventure.
Tak mám za sebou oficiální technickou kontrolu - bez problémů. Rám opatřen vším co má mít - WIN + profi štítek.
Já to myslel spíš tak aby při případné nehodě nedělal problémy spíš pojišťovna. to že to prošlo na stk nic neznamená. Někteří technici ví o motorkách jenom to že maj přední a zadní kolo a mezi nima motor, ale to že bmw ma telelever už ví málokterej. Ale samozřejmě ta pravděpodobnost že s tím ty problémy budou je asi hodně malá. Já jenom že někteří lidi mají strach dát si na moto "garážovy" kufry a tohle je defakto motorka postavená v "garáži".
Já nevím to by museli mít problémy všechny přestavby, kdy si někdo na rám ze Suzuki hodí motor z Harleye a brzdy třeba z Kawi. Uvidíme
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Mira1150 napsal:
Tahle úprava se mi líbí. jedinej problém vidím v legálnosti takovéhle přestavby, nebýt toho jdu do toho taky. Ale když by chtěl někdo další udělat tuhle úpravu mám tu na prodej přední vidlici z lc4 adventure.
Tak mám za sebou oficiální technickou kontrolu - bez problémů. Rám opatřen vším co má mít - WIN + profi štítek.
Já to myslel spíš tak aby při případné nehodě nedělal problémy spíš pojišťovna. to že to prošlo na stk nic neznamená. Někteří technici ví o motorkách jenom to že maj přední a zadní kolo a mezi nima motor, ale to že bmw ma telelever už ví málokterej. Ale samozřejmě ta pravděpodobnost že s tím ty problémy budou je asi hodně malá. Já jenom že někteří lidi mají strach dát si na moto "garážovy" kufry a tohle je defakto motorka postavená v "garáži".
Ale v té pojišťovně dělají přece ty stejný lidi,jako na stk... Nebál bych se toho. Kdyby i tady ruda předem nenaznačil na co se na mašině zaměřit,tak věčina lidí si fšimne maximálně předního kola 21" a to se legálně zapsat dá. Nikde v žádným popisu v TP není zapsáno,jaké konstrukce je přední vidlice,je to pro uředníka nedohledatelný...
to že to prošlo na stk nic neznamená. Někteří technici ví o motorkách jenom to že maj přední a zadní kolo a mezi nima motor, ale to že bmw ma telelever už ví málokterej.
Aby ses nedivil,až tam jednou pojedeš
Když jsem tam byl naposled před rokem a půl,tak věděl moc dobře i kolik má mít brzdovej kotouč min.tloušťku.Já už to měl na hraně(spíš pod ) ale byla s ním řeč,tak to nechal s tím,že příště musím mít nový(lepší)
Jelita se najdou všude,ale na technický bych na to moc nesázel
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Mira1150 napsal:
Tahle úprava se mi líbí. jedinej problém vidím v legálnosti takovéhle přestavby, nebýt toho jdu do toho taky. Ale když by chtěl někdo další udělat tuhle úpravu mám tu na prodej přední vidlici z lc4 adventure.
Tak mám za sebou oficiální technickou kontrolu - bez problémů. Rám opatřen vším co má mít - WIN + profi štítek.
Já to myslel spíš tak aby při případné nehodě nedělal problémy spíš pojišťovna. to že to prošlo na stk nic neznamená. Někteří technici ví o motorkách jenom to že maj přední a zadní kolo a mezi nima motor, ale to že bmw ma telelever už ví málokterej. Ale samozřejmě ta pravděpodobnost že s tím ty problémy budou je asi hodně malá. Já jenom že někteří lidi mají strach dát si na moto "garážovy" kufry a tohle je defakto motorka postavená v "garáži".
Ale v té pojišťovně dělají přece ty stejný lidi,jako na stk... Nebál bych se toho. Kdyby i tady ruda předem nenaznačil na co se na mašině zaměřit,tak věčina lidí si fšimne maximálně předního kola 21" a to se legálně zapsat dá. Nikde v žádným popisu v TP není zapsáno,jaké konstrukce je přední vidlice,je to pro uředníka nedohledatelný...
tak moje oko orla by si to vsimlo,
ja keby som robil na STK tak by Joe ma musel uplatit jednou sadou E10
copo@centrum.sk
mas STK mas tak bych to neresil , predni kolo 21" zapsano v TP mas tak co vic si prat jen jezdit a je to
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
to že to prošlo na stk nic neznamená. Někteří technici ví o motorkách jenom to že maj přední a zadní kolo a mezi nima motor, ale to že bmw ma telelever už ví málokterej.
Aby ses nedivil,až tam jednou pojedeš
Když jsem tam byl naposled před rokem a půl,tak věděl moc dobře i kolik má mít brzdovej kotouč min.tloušťku.Já už to měl na hraně(spíš pod ) ale byla s ním řeč,tak to nechal s tím,že příště musím mít nový(lepší)
Jelita se najdou všude,ale na technický bych na to moc nesázel
tak jistě záleži jak kde, ale u nás na stk na mou 1150 koukal a říkal takovy zavěšeni kola jsem ještě neviděl a ta kývka jenom z jedné strany je zvláštní že. a tohle jsem zažil před dvouma rokama. za týden tam jedu zas tak uvidím. Ale pochybuui že by se něco změnilo.
Upravil Mira1150 dne 21.02.2015 18:59
Diky Rudo! Backory na ni jsou samo od Tebe...
To za ni je Ralsko. Mistni exvojensky prostor je mezi ridery na blatotlackach dost popularni
Možná, že jsem krásnej jako anděl, ale anděl rozhodně nejsem!
BURE napsal:
Diky Rudo! Backory na ni jsou samo od Tebe...
To za ni je Ralsko. Mistni exvojensky prostor je mezi ridery na blatotlackach dost popularni
Hezká fotečka! Jakou cestou vjíždíš do prostoru?Já mám dvě kterejma se tam dostanu aniž by jsem jezdil skrz zákaz vjezdu nebo závoru ale čím víc cest člověk má tím lépe..
per aspera ad astra
Kubas, teprve se Mandarinkou seznamuju, takze do prostoru az po absolvovani Enduroskoly... Pak si muzeme spolu v prostoru za offovat, beres?
Možná, že jsem krásnej jako anděl, ale anděl rozhodně nejsem!