Vjetrnik napsal:
to TomR1: to máš tak...seriové vybavení komponenty je kompromis ceny a kvality...pokud chceš motorku extrémě používat, musíš ji dovybavit
To máš stejné jako s expedičními offroady...taky to, co vyjede ze showroomu nezvládne extrémy...proto se taková auta vybavují jinými podvozky, kryty motorů, pevnostními rámy, navijáky, zvýšenými sáními atd....a u motorek je to prostě stejné...
Chceš jet kolem světa, můžeš. Ale musíš na to tu motorku z krámu vybavit neboť seriové vybavení prostě není na extrém stavěné. Třeba seriové tlumiče na roletě v Africe vydrží hodinu, jiné mnohem více, než musíš zastavit a chladit.....atd...
Taky bych rád vyrazil na takovouto cestu, ale rozmyslel bych si na čem...na vosmikilu by to rozhodně nebylo, to je přeci jasný
Ano to máš určitě pravdu a přirovnání s offroadama je dobrý-osobně jsem jednoho Patrola postavil takže vím o čem mluvíš.A je to jako přes kopírák-se starým Patrolem,Land Cruiserem nebo Defendrem si mohl vyrazit na expedici hned po montáž zahrádky a navijáku.
Dneska se an to podívej novej Landcruiser -to je tak na lesní cestu když ho nechceš hned zlikvidovat a to samý je GS1100 a F800GS(R1200GS).
Vjetrnik napsal:
to TomR1: to máš tak...seriové vybavení komponenty je kompromis ceny a kvality...pokud chceš motorku extrémě používat, musíš ji dovybavit
To máš stejné jako s expedičními offroady...taky to, co vyjede ze showroomu nezvládne extrémy...proto se taková auta vybavují jinými podvozky, kryty motorů, pevnostními rámy, navijáky, zvýšenými sáními atd....a u motorek je to prostě stejné...
Chceš jet kolem světa, můžeš. Ale musíš na to tu motorku z krámu vybavit neboť seriové vybavení prostě není na extrém stavěné. Třeba seriové tlumiče na roletě v Africe vydrží hodinu, jiné mnohem více, než musíš zastavit a chladit.....atd...
Taky bych rád vyrazil na takovouto cestu, ale rozmyslel bych si na čem...na vosmikilu by to rozhodně nebylo, to je přeci jasný
Ano to máš určitě pravdu a přirovnání s offroadama je dobrý-osobně jsem jednoho Patrola postavil takže vím o čem mluvíš.A je to jako přes kopírák-se starým Patrolem,Land Cruiserem nebo Defendrem si mohl vyrazit na expedici hned po montáž zahrádky a navijáku.
Dneska se an to podívej novej Landcruiser -to je tak na lesní cestu když ho nechceš hned zlikvidovat a to samý je GS1100 a F800GS(R1200GS).
dnes jsem byl se podivat osobne na zadreny motor.
-ryhy na trecich plochach na klice, nejvice na prostrednim ulozeni vyrovnavaci ojnice
-ryhy na ojnicnich salkach
-jeden pist zhora na strane zapeceny, valec se zdal uvnitr neposkozeny
-nejvice byla poskozena vyrovnavaci ojnice a jeji ulozeni, kt pry trpi nejvic (to mohlo byt to cvakani z motoru na ceste)
-zvlastni povlak na celem motoru zvenku, jakoby byl drive uz lepeny nejakym lepidlem?
-hlava motoru byla neposkozena
-hodne oleje bylo v airboxu (tam se mozna ztratil pri tom poslednim startovani skrze ten nefunkcni pist)
Vypada to, ze to nechladilo na jeden valec ke konci.
Odvzdusnit tuhle motorku neni pry jen tak. Zustavaji tam vzduchove bubliny a jen dolit vodu a spolehat na to, ze samo se to odvzdusni nelze. Dale to mohl zpusobit take pretlakovy ventil chladiciho systemu, ktery se zda take poskozeny. To by mohlo byt to strikani z exansky pri ceste. Tlak se skrze tento ventil cas od casu protlacil ven.
Je to novinka nejen pro me, ale asi pro vice z vas. Musi se to odvzdusnovat sroubkem na vodni pumpe. Skoda, ze mi to nikdo nenapsal kdyz jsem to resil na cestea ptal jsem se na to.
Vymena motoru znamena komplet, vcetne prevodovky, spojky atd. Tedy skoro nova motorka. Budu to zajizdet jako u nove.
Kupuji tam jiny zadni tlumic od HyperPRO, originalu uz neverim. Predni vidle mam uz take HyperPRO.
Silene do toho finnancne zahucim,ale co jineho s tim delat. Docela tu masinu uz znam si myslim, takze na ni vesele budu drandit dal.
Upravil dufino dne 08.09.2011 18:52
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...
Dufino, ale přeci se tady někde nazpět psalo, že tam bude z 80% podíl BMW, tak by to nemusela být až taková darda, i když příjemné to taky nebude, nebo se něco změnilo??
umím zařídit 180 minut + 200sms + neomezené volání ( třeba i 1000 čísel ) za 234 Kč měsíčně
dnes jsem byl se podivat osobne na zadreny motor.
-ryhy na trecich plochach na klice, nejvice na prostrednim ulozeni vyrovnavaci ojnice
-ryhy na ojnicnich salkach
-jeden pist zhora na strane zapeceny, valec se zdal uvnitr neposkozeny
-nejvice byla poskozena vyrovnavaci ojnice a jeji ulozeni, kt pry trpi nejvic (to mohlo byt to cvakani z motoru na ceste)
-zvlastni povlak na celem motoru zvenku, jakoby byl drive uz lepeny nejakym lepidlem?
-hlava motoru byla neposkozena
-hodne oleje bylo v airboxu (tam se mozna ztratil pri tom poslednim startovani skrze ten nefunkcni pist)
Vypada to, ze to nechladilo na jeden valec ke konci.
Odvzdusnit tuhle motorku neni pry jen tak. Zustavaji tam vzduchove bubliny a jen dolit vodu a spolehat na to, ze samo se to odvzdusni nelze. Dale to mohl zpusobit take pretlakovy ventil chladiciho systemu, ktery se zda take poskozeny. To by mohlo byt to strikani z exansky pri ceste. Tlak se skrze tento ventil cas od casu protlacil ven.
Je to novinka nejen pro me, ale asi pro vice z vas. Musi se to odvzdusnovat sroubkem na vodni pumpe. Skoda, ze mi to nikdo nenapsal kdyz jsem to resil na cestea ptal jsem se na to.
Vymena motoru znamena komplet, vcetne prevodovky, spojky atd. Tedy skoro nova motorka. Budu to zajizdet jako u nove.
Kupuji tam jiny zadni tlumic od HyperPRO, originalu uz neverim. Predni vidle mam uz take HyperPRO.
Silene do toho finnancne zahucim,ale co jineho s tim delat. Docela tu masinu uz znam si myslim, takze na ni vesele budu drandit dal.
Dufino kruci musím říci že mi příjde že na chlapa co se vydá kolem světa, neustále kňukáš. Chtěl by jsi aby se o tebe pořád někdo staral, a léčil tvé chyby.
Zde je odpověď Tryskáče z tvého tématu:
súhlas s Waltrom, najprv poriadne odvzdušni - zadná horná skrutka na vodnej pumpe, je pri nej šípka. Sprav to na bočnom stojane , radšej viac krát po sebe a stisni pri tom trochu hornú hadicu do chladiča. Ak odpustíš veľa vody povoľ uzáver chladiča a trošku nadvihni aby mohla z expanzky do chladiča dotiecť kvapalina.
A tady si to projeď celé...kdyby jsi měl krátkou pamět. http://www.bmwgs....d_id=10662
Nechci prudit, ale čeho je moc, toho je příliš.
Vďaka za dašie info o poškodení. Práve vyvažovaciu ojnicu alebo rozvodovú reťaz podozrievam zo zvýšeného hluku zohriateho motora na 8gs. Preto som zo strachu pred podobným problémom namontoval meranie mazacieho tlaku.
dufino napsal:
Musi se to odvzdusnovat sroubkem na vodni pumpe. Skoda, ze mi to nikdo nenapsal kdyz jsem to resil na cestea ptal jsem se na to.
Nechcem povedať, že ja som to vedel, ale pozri si Waltrove a moje príspevky z 21 a 23 .5. 2011 ... http://bmwgs.cz/f...d_id=10662
Nejde o to kdo je rychlejší. Jen mě zamrzelo když vidím nevděk. Vidím ve spoustě případů jak se tady kluci snaží pomoci jeden druhému- Doc- nedávno, Hicks zrovna DUfinovi a takových případů je tu spousta.....a nakonec se ten komu je pomáháno ušklíbne nad lhostejností druhých.
Je to škoda.
Waltre, asi jsi si to spatne vylozil, ale trochu me urazi, co tu pises.
S Hicksem probehlo dost PMek ohledne tlumice a jeho nabidky.Dekoval jsem mu, jen se ho zeptej. To same Tondovi za jeho super navod na vymenu lozisek.
Bohuzel ani Tva rada nebyla dokonala, ale diky i za ni!
Waltr napsal:
Tipl bych termostat. Je v pravém rohu (dolním) chladiče z pohledu jezdce. Šáhni na obě hadice u chladiče. Když ti to vystřelí nahoru a před chladičem bude studená, asi termostat. Vytáhnout, buď ůplně nouzově jet bez něj, anebo kouknoout a spravit. Tedy pokud to bude on. Hodně štěstí.
Kdyz jsem ho vyndal a jel bez nej, bylo to jeste horsi. Mozna se musi prepazit nejakak hadice. Jak jsou moc blizko sebe, tak to asi saje ihned zpet do maleho okruhu a prez chladic se dostane jen malo.
Skutecnost je takova, ze jsem samozrejme zaregistroval poznamku o tom sroubu. Mel jsem ho v Iranu venku, ale ani pri nastartovanym motoru zadna voda z neho netekla. Mel jsem obavu do otvoru necim pichat, abych pripadne neposkodil celou pumpu (membranu), tim bych definitivne dojel. Tak jsem teto informaci moc neveril. Az kdyz mi to vcera potvrdili v servisu. Jako vsechny verejne fora na netu, beru je s rezervou.
Pry se to odvzdusnuje podtlakem, co doma na kolene neudelas. Mluvili o jedne hodine prace na cele odvzdusnovani. Je to asi veda to 8k odvzdusnit, jak koukam.
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...
Jen pro zajimavost...
potkal jsem v Kazachstanu dva kluky ze Svycarska, kteri jeli pul roku cestu viz fotka.
O vikendu se vratili domu. Meli planovanych cca 40tis km a vse dopadlo OK.
Jejich web je docela zajimavy, ikdyz ta grafika....
Podivejte sami: http://www.the-ad...
Oba na GSA.
dufino přiložený následující obrázek:
[180Kb]
Upravil dufino dne 12.09.2011 14:36
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...
Ve skutečnosti, Paul přišel z Amstetten, v tomto hotelu. Krátce poté, co jsme se potkali opět naše české kolegy Jan, technické problémy se svým BMW F800 GS na zadní tlumiče
KOCHAČ AMATÉR http://mardock.ra...
potkal jsem je cestou v Kazachstanu a rad sem se k nim pridal. Uz jsem ty samoty mel dost
Zkouseli jsem to projet primo polopousti na sever, ale kluci s tema GSA 1200 meli piskem docela problem jet. viz foto...
Byl tak jeste jeden pohodovej Rakusan s Transalpem.
Dojeli jsem na sever k Ruskym hranicim a me zacinali visa az o den pozdeji, tak jsem se odpoutal a jel do Altaje z Kazachsky strany. Bohuzel uz mi zacal kapat olej ze zadniho tlumice perovani. Dojel jsem je zase v meste Barnaul, kde mi ti Rusti "inzenyri" ten tlumic opravili, alespon docasne, ze jsem mohl vyrazit do Mongolska.
Delali si ze me trochu srandu, ze jsem skakal jak klokan
Pak jsem je jeste zahlid na Mongolskych hranicich....
dufino přiložený následující obrázek:
[156.75Kb]
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...
Obdivuhodnej výkon Dufíno.I když jsem to viděl o víkendu na Motání rád jsem zhlédl ještě jednou a zavzpomínal na tyhle končiny.
Líbí se mi co bylo příspěvků,když z Tebe tady lidi dělali blbečka co neumí ani dolejt olej,ale tohle videjko přešli bez povšimnutí.
Doufám,že si z toho nebudeš dělat hlavu a nabídneš to lidem co mají stejně toulavý boty.Ti to ocení.Zatím se měj a zase někdy naviděnou.
jo, jeste vlastne bude clanek v prosincovym MotoRoutu.
Nejaky vytazek z meho deniku + fotky.
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...