morabo napsal:
Ja jsem pro fotky, kdo by se odvazil jezdit do Brna?!
Počkej, to si pleteš s Kyjevem Tak daleko to zase není.
ale daleko je to dost. A nevhodnym smerem
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ta 12ka vedle toho vypadá dost děsně...jak po nepovedené plastice...
Ta bílá se fakt povedla
no to teda neni. Pocitam, ze to je to progranitovy LCcko a to v realu vypada imho dost slusne.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tomáš, prečo ste nehodili do farby aj ten strieborný plast pod Diesertom ? Biela ( alebo čierna) by to hodila o level vyššie. Inak vyzerá parádne .
Glock-plastik fantastik :-)
Chlapi, nezlobte se na mě prosím Vás, ale mě se to ani malinko nelíbí... Je to jako jakýsi implantát na něco co už někdo vymyslel líp. Něco jako ženská po deseti plastických operacích. Většině se to asi líbí, ale mě do doslova kazí tu motorku
...řešit offroad cestovní stroj, hooodně váhám, jestli tohle nebo 1190 R Adventure.......líbí se mi to moc
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Gagarin: to je jen a jen věc osobního názoru. Někomu se líbí sériový v co nejvíc sériovým stavu a někomu různé úpravy az připadne radikální a tohle je docela hodne upravené ale porad to je vidět ze to je 1150, což na te me uz treba moc ani poznat nejde...
Řekl bych, ze to neni o moc víc upraveny styl než treba Revamp Extreme nebo Deiserto2 ve žluté barvě touratech co občas naskakuje na titulce fora v horním banneru apod.
Mimochodem to neni "plastika" ale spis totální endoproteza protože kromě desierta tam moc úprav fasády neni ale prekopany je podvozek.
Ono to není dělaný kvůli vzhledu ale kvůli funkčnosti. BMW sice udělalo krásný stroj ale jaksi nefunguje dobře v terénu a tahle úprava mu přidává to, co mu BMW nenadělilo. Takže bych neřekl, že to někdo udělal líp, když víme, že to rozhodně není to nejlepší do offroadu, co by mohli udělat. A že to BMW umí - viz HP2 ale prostě 1150 s teleleverem s malým zdvihem, těžkým předkem a 19" kolem nikdy nebude najíždět na nerovnosti tak, jako tahle vidle s 21". A HP2 zase nemá ty cestovní ambice, ochranu proti větru, komfort na cestování, pohodlné sedlo, pořádnou podsedlovku kam jdou pověsit i těžké kufry apod. Jestli je normální GS dělaný 90% silnice a 10% lehký terén, tak tohle je opačně. O to šlo, změny fasády nebyly cílem ale vedlejší efekt.
Tohle (další foto) bych třeba klidně přiznal, že je i po mnoha "plastikách", protože tady je jiný zadek (ReVamp), překryty nádrže, celý kokpit... Ale ta co jsme teď dělali, to je podle mě čistý GS.
TomasTT napsal:
A že to BMW umí - viz HP2 ale prostě 1150 s teleleverem s malým zdvihem, těžkým předkem a 19" kolem nikdy nebude najíždět na nerovnosti tak, jako tahle vidle s 21". A HP2 zase nemá ty cestovní ambice, ochranu proti větru, komfort na cestování, pohodlné sedlo, pořádnou podsedlovku kam jdou pověsit i těžké kufry apod. Jestli je normální GS dělaný 90% silnice a 10% lehký terén, tak tohle je opačně. O to šlo, změny fasády nebyly cílem ale vedlejší efekt.
hele.. v cem krome spotreby je tohle reseni lepsi, nez 990/950?
nerejpu. zcela zvedave se ptam.
Upravil hicks dne 06.03.2014 23:51
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Hicks: v jediný věci - je to BMW boxer.
Myslím to naprosto vážně. Rozhodně vyjde levněji koupit si 950 nebo 990 z druhý ruky než se pouštět do přestavby ale:
- je to stroj dělaný pro lidi, kteří nechtějí jezdit na KTM
- je to stroj s minimální spotřebou a maximální spolehlivostí
- nemá to řetěz
Jinak to podvozkově ani výkonově není lepší než KTM. Výkon 990 je určitě vyšší ale má jiný průběh. Boxer a speciálně boxer 1150 s laďákem má obrovský krouťák odspoda, nemusíš to vytáčet. A i když jedeš v terénu a celkem si to dáváš, tak se dá udržet spotřeba na polovině oproti 950 a na 2/3 oproti 990. Pro někoho je to důležitý údaj, protože tahle motorka je určená na ježdění v zemích, kde třeba není benzín na každém rohu a je docela zásadní, jestli na nádrž ujedeš 200km nebo 450km.
Jinak těžiště to má víc vpředu, zadní kolo je a bude jen 17", což je omezení, použitá vidle má sice stejný zdvih jako 990R ale rozhodně je horší (dokud se nevymění cartridge) než sériové WP u KTM. Ale zase elektrika na BMW je něco jiného než na KTM... Ale opravdu to není lepší než LC8 ale cílem je přiblížit se jízdním vlastnostem LC8 v terénu a zachovat některé užitečné vlastnosti BMW pro cestování.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Několikrát se i tady o tom psalo - pokud se vyplete úzký ráfek offset, tak se to dá použít. Tady to není 1150GS/GSA. Kolega v Holandsku má 18" na 1100GS, mírný offset a pokud nepoužije fakt drapák, tak se to tam vejde.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Přestavba je to povedená, těším se, až ji uvidím na živo.
Umístnění a uchycení navigace chci řešit obdobným způsobem. Trošku jsem se bál čitelnosti, ale podle fotek bude asi v pohodě. Ovladač remotejoy jsem chtěl uchytit k zrcátku, tam ale možná bude překážet.
Co se týče dohadů jestli kačenu nebo upravenou bramboru, pominu-li finanční otázku, největší slabinou bude homologace takové přestavby. Jasně v zemích kam s takhle upravenou mašinou budu jezdit, homologaci řešit nebudou, ale kdyby si chtěl člověk vyrazit kolem komína, to už by mohl narazit ....
Chose: na tom místě je čitelná celkem i obyčejná 660ka. Ta X710 se musí namontovat víc kolmo, protože jakmile zapadne pod ten plech na místo roadbooku, tak nechytá dobře signál. Já to mám teď na 1150 chycený přes delší silentblok takže horní hrana je mimo ten plech, který nestíní na interní anténu. Bude to i lepší kvůli sluníčku.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...