Ahoj, po 14-ti dnech a cca 1500 km, doplnuji poznatky z C3. Pro me perfektne pohodlna. Nejdelsi cestu jsem s ni jel cca 350 km na jeden zatah a na hlave vubec netlacila. Tichost a pohodli max. spokojenost. Nosim bryle a nemusim je pri nasazeni sundavat. Rozviril jsem tady nekolik odpovedi na tema zavirani jednou rukou. FAKT MI TO nefunguje. Musim druhou rukou helmu zezadu dotlacit. A jeste jeden poznatek: byl jsem zvykly jezdit s pootevrenym plexi na predchozi prilbe, na C3 pokud pootocim hlavu do boku, dost casto se mi plexi zaklapne. Prilba neni uplne bezchybicky, ale vysledene si myslim ze jsem koupil dobre.
Dejte mi prosim jeste typ na kumunikaci do prilby. Bude lepsi interphon nebo originalni sada od Schuberth?
BMW 1200 GS a ///M3
AldaGS1 napsal:
Ahoj, po 14-ti dnech a cca 1500 km, doplnuji poznatky z C3. Pro me perfektne pohodlna. Nejdelsi cestu jsem s ni jel cca 350 km na jeden zatah a na hlave vubec netlacila. Tichost a pohodli max. spokojenost. Nosim bryle a nemusim je pri nasazeni sundavat. Rozviril jsem tady nekolik odpovedi na tema zavirani jednou rukou. FAKT MI TO nefunguje. Musim druhou rukou helmu zezadu dotlacit. A jeste jeden poznatek: byl jsem zvykly jezdit s pootevrenym plexi na predchozi prilbe, na C3 pokud pootocim hlavu do boku, dost casto se mi plexi zaklapne. Prilba neni uplne bezchybicky, ale vysledene si myslim ze jsem koupil dobre.
Dejte mi prosim jeste typ na kumunikaci do prilby. Bude lepsi interphon nebo originalni sada od Schuberth?
Co člověk to názor. Já doporučuji originální od Schuberthu. Mám ho a na enduro přilbě mám F5 a za mě dávám přednost Schuberthu. Má mimo jiné i o dost větší výdrž baterie.
Za mne rozhodne interphone. Lepsi zvuk, delsi dosah, lepsi cena a snadna kompatibilita. Ma to kde kdo, takze se s nekym treba i na srazu na rychlo sparovat neni problem.
Maiali nel Fango!
A k zavirani hledi - staci vyndat plexi a malicko pasky nalepit z vnejsku krouzku, co zapada do mechanismu otevirani. Mozna bude stacit i jen na jednu stranu, aby to neslo moc tezce. A bude ipto lip drzet i uplne vyklopeny.
Maiali nel Fango!
Ahoj C3 mám dost dlouho cca 50 000 km a OK, jinak F4 a max. spokojenost. Morabo popiš prosím lépe jak a co kam nalepit, řešil jsem to nákupem nového mechanismu, ale vydrží to chvíli a je ta zase KO. Dík
morabo napsal:
Za mne rozhodne interphone. Lepsi zvuk, delsi dosah, lepsi cena a snadna kompatibilita. Ma to kde kdo, takze se s nekym treba i na srazu na rychlo sparovat neni problem.
Zapoměl jsem napsat že jsem tam dal sluchátka Senhyser a hraje to jedna báseň. Líp jak celá řada F1-5
vlastimil napsal:
Má někdo zkušenost s vyklápěcí přilbou Airoh Miró XRP?
Konkrétně s tímhle modelem zkušenost nemám, nicméně tři kousky Airohů jsme doma měli (AIROH SV55S) a oproti C3 je to hrozné bláto!
Over than 250k km on BMW GS bikes
K tomu zavírání plexi-Jak píše Morabo -nalepoval jsem tam pásy(na obě strany a i dvěma vrstvama)ale stejně se to za čas vymačkalo a muselo se to znovu upravovat. Před pár dny jsem si v Geneze objednal nové plexi(po pádu přilby na beton se mi poškrábalo) k tomu jsem za 320kč dokoupil nové plastové segmenty co v nich to plexi drží -vyměnil obé a plexi drží perfektně v různých polohách -nějak to upravili výrobně a už je to ok-doporučuji.
Upravil kim dne 08.05.2013 15:41
Sice se zde hlavně probírá Schubert C3, která je určitě vynikající (a dražší), ale já mám v plánu příští týden koupit Nolan N104. Prodejce teď nemá barvu kterou chci a tak jsem si ji zatím nejel ani zkusit, protože kdyby se mi moc líbila, tak bych si ji nakonec koupil i v jiné barvě a později bych toho asi litoval. Je zde někdo kdo s ní má osobní zkušenost a popíše klady a zápory? Bude to moje první vyklápěčka, takže nevím na co se zaměřit. Díky http://www.nolan-...hp?id=1932dříve F 650 GS
později R 1200 RT
dnes jen skútr Honda ADV 350
Takže mám doma konečně Nolan N104 v provedení Voyage 18. Zítra mi čeká první jízda, ale něco málo postřehů můžu sdělit už teď.
Jednoznačně kladně hodnotím Pinlock. Funguje skvěle, a ať jsem se snažil v helmě funět sebevíc, hledí se v místě které pokrývá nezamlží. Oproti mé předchozí helmě je tato nolanka hlubší a po zavření celkem dobře obepne krk i část pod bradou.
Mechanismus vyklápění přední části nemůžu hodnotit, protože jsem nikdy vyklápěčku neměl. Sice funguje skvěle, má jasně danou aretaci, ale systém odjištění mi zatím moc nevyhovuje, ale asi jde o zvyk. Co se týká výhledu, je tato helma asi na špičce, protože hledí je opravdu hodně do stran. Polstrování není co vytknout, stejně tak hmotnost je na velice dobré hodnotě.
A teď negativa. Do mé staré helmy jsem vklouznul jak do čepice, zde je díky spodnímu límci trochu problém. Prostě nasazení helmy vyžaduje helmu roztáhnout do stran, což je provázeno zvuky které mi lehce děsí. Na poslech to vypadá jako že helma musí někde prasknout a to se ji snažím opravdu šetřit a roztahovat ji co nejméně. Dále mi vadí zapínání Microlock. Proti funkci nic nemám, ale myslím, že je tento systém zbytečně velký a značně zhoršuje komfort. Prostě i když je kolem vše polstrované tak tlačí do krku. To mi bude nutit mít řemínek povolený víc než je vhodné.
Upravil berka dne 26.05.2013 17:07
dříve F 650 GS
později R 1200 RT
dnes jen skútr Honda ADV 350