A co ta ČZ 513 v pozadí , to je taky Tvoje ? Je to moje krevní skupina , před mnoha léty jsem na něčem podobném / ještě starší model 980.5 / závodil . A tuto Zetku mám z nostalgie dodnes.
Jo jasne ze je moje. Ta je fungl nova. Stavel jsem ji pred par lety z novych dilu. Repasovana je tam jen nadrz. Parkrat bezela na volnobeh, jinak ji tu mam jako dekoraci. taky proto Michal21
Michal21 napsal:
Jo jasne ze je moje. Ta je fungl nova. Stavel jsem ji pred par lety z novych dilu. Repasovana je tam jen nadrz. Parkrat bezela na volnobeh, jinak ji tu mam jako dekoraci. taky proto Michal21
No jo , byly to slavné stroje. Nyní jsou již to jenom vzpomínky.
Chlapi, kdepa sezenu ventily za nejakou rozumnou cenu? musim uz ty hlavy taky konecne dodelat...
Jinak dneska kamarad vyzkousel "bezpecnost" hadru od pardala kdyz jsme se byli svezt. v leve zatacce mu to pojdelo na oslizli silnici a poslal to rovne. Jel ve dvou, nic se nestalo. oba hadry od pardala. hadry zafungovali! budu mu muset rict at Vam sem taky neco napise!
Michal21 napsal:
muzete mi nekdo napsat k cemu je tohle viko dobry? pekny to je, ale ma to najakou technickou vyhodu?
Jinak ventily budou z motoren-izrael s cenou kolem 4. dat tam ale ty stary je prasarna....dle meho
Tohle víko je dobré k tomu,že je to německá srdeční záležitost připomíná jim to "slavné časy"když bmw s těmito víky byly k vdění na všech cestách Evropy.Ukrajiny a ve značné části RuskaPokud potkáš na cestách nějaké Německé příznivce značky,bude jim hned jasné že "pán se vyzná"Jinak je to teda mimo vzhledu k ničemu protože,co se týče pevnosti tak jsou mnohem méně odolné proti průrazu než ty hranatější (jsou tenší a také lehčí)proto kdo má tyto víga na Gs a jezdí v terénu vozí většinou jedno náhradní s sebou
jj na ten nalejvaci otvor jsem koukal, ale prijde mi to k nicemu. vzhledem k tomu, ze docela velkej nalejvak je na bloku. a navic to z tech hlav musi pekne dlouho stékat.
Michal21 napsal:
jj na ten nalejvaci otvor jsem koukal, ale prijde mi to k nicemu. vzhledem k tomu, ze docela velkej nalejvak je na bloku. a navic to z tech hlav musi pekne dlouho stékat.
jj ten velkej nalejvák na boku je sice hezkej (hlavně na Tvé fotce)ale až tam dáš tu velkou nádrž,karburátory,lanka karbur.a sytiče a benzínovou hadičku tak poznáš že už to tak slavné není.Neříkám že to nejde ale,s litrovkou se tam nedostaneš.Musel by jsi mít trychtýř nebo nějaký nádstavec.Když měním olej v dílně tak to liju tím origo otvorem,protože to teče rychleji,ale pokud je třeba dolévat na cestách(což lidé kteří jezdí adventure kolem McDonalda neznají)tak je ten otvor co se Ti zdá k ničemu docela dobrej
Nova informace v renovaci. V patek jsem objednal nove ventily z motoren-izrael z nemecka. Pred chvili mi do prace prisel balik s objednanym obsahem. Docela cumim jak to ty nemci maj zmakly. Skoro jako u nas!
Michal21 napsal:
Nova informace v renovaci. V patek jsem objednal nove ventily z motoren-izrael z nemecka. Pred chvili mi do prace prisel balik s objednanym obsahem. Docela cumim jak to ty nemci maj zmakly. Skoro jako u nas!
Jojo,připomíná mi to to jako dodávka těch čepic ve vláknu "Kšiltovka"
Uz se to blizi ke konci jak koukam... My s tatou prestavovali dvouventila (uz paralevera) do takovy volny repliky HPN Marlboro... XChallenge vidle, zkracena podsedlovka, blatniky Acerbis, HPN nadrz 43 litru a HPN kapotaz... Sice to neni renovace do origo stavu, ale taky to byla rozborka sborka
naNdu přiložený následující obrázek:
Klucí, vy jste postižení
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz