mě by zajímalo, proč mě fa Metzeler nemá ráda
když se rozhodnu nasadit ostrou karoo, tak jí přestanou vyráběr. karoo 3 nedělají v rozměru na můj předek (110/90 nebo 100/90). když chci druhou sadu kol osadit tourance exp, tak zjistim, že se málo odebírají a nejnovější DOTy u různých prodejců jsou s rokem 2012
Konečně jsem přezul,takže závěrečný stav nájezdu na Karoo3 = 16800km s tím,že bych se ještě vešel do zákonného limitu v nejnižším místě vzorku(s odřenýma ušima )
...a na předku je cca půlka vzorku a vybržděná míň,než TKC po polovině km
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Mr GS napsal:
Konečně jsem přezul,takže závěrečný stav nájezdu na Karoo3 = 16800km s tím,že bych se ještě vešel do zákonného limitu v nejnižším místě vzorku(s odřenýma ušima )
...a na předku je cca půlka vzorku a vybržděná míň,než TKC po polovině km
to je super kdyby mi vydrzela vzadu 10 tak je to idealni guma na letosni trip . Ale obavam se ze budu muset vzit s sebou 2 zadni a 1 predni .
a seš si jistej,že ti zase nezavolaj do Turecka,ať se vrátíš do práce?
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Mr GS napsal:
a seš si jistej,že ti zase nezavolaj do Turecka,ať se vrátíš do práce?
:-) ty me davas . Al to letos nehrozi. Vsechny firmy sem prodal takze se neni kam vracet :-) . Maximalne domu :-) a letos uz si to nenecham pokazit . Tak se na to tesim a uz sem tomu venoval tolik ze to musi klapnout.
Upravil omar71 dne 30.04.2014 08:39
Vím, že jsem tady na silničních gumách v menšině, 6. 5. jsem koupil Tourance Next a otočil na nich Španělsko a Portugalsko, najeto 7.800 km, takže si dovolím přidat svoje subjektivní hodnocení.
Za mě asi nejlepší guma, co jsem kdy měl. Výborně drží stopu, ani jednou neuhnula na nepříjemných spojovacích opravných hadech, v Pyrenejích jsem ji dával co jsem uměl na silnici 260 jsou to jen zatáčky a povrch se hodně mění, zase jen s pocitem bezpečí. Cesta zpět cca 550 km v dešti, taky dobrý. Opotřebení jsem čekal výrazně horší, hodně kilometrů bylo dálničních, na druhou stranu nebyly žádné extrémní vedra, což je ku prospěchu životnosti. Pření guma je sjetá rovnoměrně a při měření uprostřed gumy je všude 3,8 mm nebo o chlup více. Zadní guma má ve středu vyjetou plošku, ale vzniklá hrana je relativně minimální, vzorek ve středu vždy 5,5 mm a více. Čekám, že guma musí minimálně ještě jednu podobnou cestu vydržet. Pokud bude zájem odfotím a pověsím je tady. Za plyn tahám tak normálně, žádný extrém, ale na spotřebu taky nejezdím.
PS: toto není reklamní sdělení, člověka placeného Metzelerem :-)
Labus01 napsal:
mě by zajímalo, proč mě fa Metzeler nemá ráda
když se rozhodnu nasadit ostrou karoo, tak jí přestanou vyráběr. karoo 3 nedělají v rozměru na můj předek (110/90 nebo 100/90). když chci druhou sadu kol osadit tourance exp, tak zjistim, že se málo odebírají a nejnovější DOTy u různých prodejců jsou s rokem 2012
a jaký máš kola??? myslím, že se Karoo 3 dělají i na malé GSo...viz třeba http://www.moto-p...-karo.html2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
[quote]Mr GS napsal:
Konečně jsem přezul,takže závěrečný stav nájezdu na Karoo3 = 16800km s tím,že bych se ještě vešel do zákonného limitu v nejnižším místě vzorku
bledá závist … já zadní v tomto místě sjel na konec drážky za 4500 km z toho určitě 40% v terénu …., ale vlastně spokojenost … užil jsem si jí !!!!! Teď si ještě počkám, jestli a jak začne klouzat
Ahoj, máte někdo podobnou zkušenost s nepravidelným sjížděním Karoo 3 jako v tomhle článku http://www.motork...p;hid=2353, nebo měl jen autor v háji tlumiče a přebržďoval předkem?
GeorgPohodar napsal:
Ahoj, máte někdo podobnou zkušenost s nepravidelným sjížděním Karoo 3 jako v tomhle článku http://www.motork...p;hid=2353, nebo měl jen autor v háji tlumiče a přebržďoval předkem?
Pan jednoduse moc brzdi a asi jen predkem. Navic to asi vubec bude krasojezdec, mit plosku na predni.... Jinak takhle se oskace jakejkoli spunt.
Maiali nel Fango!
GeorgPohodar napsal:
Ahoj, máte někdo podobnou zkušenost s nepravidelným sjížděním Karoo 3 jako v tomhle článku http://www.motork...p;hid=2353, nebo měl jen autor v háji tlumiče a přebržďoval předkem?
Pan jednoduse moc brzdi a asi jen predkem. Navic to asi vubec bude krasojezdec, mit plosku na predni.... Jinak takhle se oskace jakejkoli spunt.
...tak nějak, na staré ludře s mrtvým podvozkem ještě pan "pilot umělec"...ale na něco se to svést musí....
Koroočka Nr.3 chci obout na podzimní cestu, tak uvidíme, jak to s nimi půjde...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
GeorgPohodar napsal:
Ahoj, máte někdo podobnou zkušenost s nepravidelným sjížděním Karoo 3 jako v tomhle článku http://www.motork...p;hid=2353, nebo měl jen autor v háji tlumiče a přebržďoval předkem?
Pan jednoduse moc brzdi a asi jen predkem. Navic to asi vubec bude krasojezdec, mit plosku na predni.... Jinak takhle se oskace jakejkoli spunt.
Z vlastní zkušenosti musím souhlasit a potvrdit. Jak to pán dokázal nebudu hodnotit , ale K3 se sjíždějí naprosto normálně a stejnoměrně, v podstatě jako siniční. To jak mi zmizel zadek, je výsledek mého ježdění, ale i při tomto stylu je předek naprosto OK (cca 60%). Dokážu si představit, že pokud někdo jezdí pohodičku, tak i ten nájezd na zadku se rapidně zvýší ...
GeorgPohodar napsal:
Ahoj, máte někdo podobnou zkušenost s nepravidelným sjížděním Karoo 3 jako v tomhle článku http://www.motork...p;hid=2353, nebo měl jen autor v háji tlumiče a přebržďoval předkem?
Pan jednoduse moc brzdi a asi jen predkem. Navic to asi vubec bude krasojezdec, mit plosku na predni.... Jinak takhle se oskace jakejkoli spunt.
...tak nějak, na staré ludře s mrtvým podvozkem ještě pan "pilot umělec"...ale na něco se to svést musí....
Koroočka Nr.3 chci obout na podzimní cestu, tak uvidíme, jak to s nimi půjde...
Tak ty se plosek fakt bat nemusis
Maiali nel Fango!
Karoo 3 po 5300 km, Albánie a Istanbul. Trochu svižně, ale ne zase na krev.
Gumy jsou podle mne total v hayzlu. Nájezd o cca 30% horší než loni TKC v Rusku.
Hodnocení - šotolina super, makadam v písku ok, na mokru vynikající, na silnici srovnatelný s klasickými gumami (anakee, tourance). skoro žádný rozdíl. Jen ten tragický nájezd. Celkem 2x 12GS a jedna KTM, u všech tří motorek stejné oježdění, takže na špatnou koupi (pondělní šichta) se nelze vymluvit.
Za mně už bych je asi nenazul, možná na sezonu c ČR budou dobrý, ale jinak nevím....
Asi děláme něco špatně, možná by to chtělo radu od těch, co na nich nalítají desetitisíce, jak se sportovně svézt, jet až na hranu gumy a zároveň na nich najet 3x tolik. Nebylo by nějaké skolení?
kejda přiložený následující obrázek:
[66.01Kb]
Upravil kejda dne 14.07.2014 22:13
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
kejda napsal:
Karoo 3 po 5300 km, Albánie a Istanbul. Trochu svižně, ale ne zase na krev.
Gumy jsou podle mne total v hayzlu. Nájezd o cca 30% horší než loni TKC v Rusku.
Hodnocení - šotolina super, makadam v písku ok, na mokru vynikající, na silnici srovnatelný s klasickými gumami (anakee, tourance). skoro žádný rozdíl. Jen ten tragický nájezd. Celkem 2x 12GS a jedna KTM, u všech tří motorek stejné oježdění, takže na špatnou koupi (pondělní šichta) se nelze vymluvit.
Za mně už bych je asi nenazul, možná na sezonu c ČR budou dobrý, ale jinak nevím....
Asi děláme něco špatně, možná by to chtělo radu od těch, co na nich nalítají desetitisíce, jak se sportovně svézt, jet až na hranu gumy a zároveň na nich najet 3x tolik. Nebylo by nějaké skolení?
Já to říkal, že nic nenajedou:-)
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Labus01 napsal:
mě by zajímalo, proč mě fa Metzeler nemá ráda
když se rozhodnu nasadit ostrou karoo, tak jí přestanou vyráběr. karoo 3 nedělají v rozměru na můj předek (110/90 nebo 100/90). když chci druhou sadu kol osadit tourance exp, tak zjistim, že se málo odebírají a nejnovější DOTy u různých prodejců jsou s rokem 2012