Mr GS napsal:
tak v Rumunsku jsme oslavili další kulatiny...
Aktuální stav 183
Tak to jsem musel zaktualizovat. jsi ve vedení, pokud jsem teda neprošvihl něco u Maři.
Dneska jsem byl na technický a nechtěli mi tam věřit,že mám najeto 183...musel jsem jim zapnout klíček Mechanik svolal všechny ostatní,ať se jdou podívat
Prej to tam ještě neměli...tak jsem je ujistil,že měli jen to bylo smotaný na tradičních 40 Tak se jen smáli a prej asi jo,protože toto číslo píšou nejčastěj na všech moto
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
hobr napsal:
Peťo a to Ti to ještě jezdí? Dvanáctka a tolik kilometrů....
Teď na dovolený bylo pár problémů...už to vypadalo,že umře nebo minimálně na rychlou cestu domů...ale my se vlastně nebavíme o 11ce,že?
Tak 12ka opět bez zaváhání
neboj...všechny ty vaše "poctivý železa" to dvakrát přežije
...a ještě info...mám pořád origo spojku mimo jiné samozřejmě
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
hobr napsal:
Peťo a to Ti to ještě jezdí? Dvanáctka a tolik kilometrů....
Teď na dovolený bylo pár problémů...už to vypadalo,že umře nebo minimálně na rychlou cestu domů...ale my se vlastně nebavíme o 11ce,že?
Tak 12ka opět bez zaváhání
neboj...všechny ty vaše "poctivý železa" to dvakrát přežije
...a ještě info...mám pořád origo spojku mimo jiné samozřejmě
Samozrejme i zelezo starne... Me na STK taky napsali 12tis km, tak jsem to reklamoval, ze je to 120tis...nejak pak divne koukali.
Plast pry trpi na slunicku, tak asi jezdis hodne v noci. Ty km jsem na 12tce v cechach fakt nevidel. ;-) Bmw by ti melo zaplatit servis za reklamu....
Uzivej si vyjimecny motocykl a at ty krystaly na tacho otocis alespon 1x dokola.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Mr GS napsal:
tak v Rumunsku jsme oslavili další kulatiny...
Aktuální stav 183