Roberte, jezdil jsem za mlada motokros. Tím pádem je mi jasný, že na lehké motorce to je o něčem jiném. Ale motorka co má 150kg není lehká jak ty si myslíš. S tím se nedá jezdit kloudná palba Pořádné náčiní do terénu je moto se 100kg 50 hp. A taky hlavně jezdcem který nepotřebuje redukce a špérklapky aby se to s ním rozjelo
Remus511 přiložený následující obrázek:
Tož nějak nevím ... štenkrování patří k věci, ale nevím jestli tu už někdo nepřestřeluje.
Berte to tak, že moto je jak ženská. Někdo má rád kozy a prdel, druhý má rád vyzáblý. Takže je jedno na čem se jezdí, každý dle toho jak ho to baví.
A tvrdit, že když někdo jezdil motokros tak pojezdí s 250kg GSem o 100kg lehčí moto, tak to je už chlapi přeháníte. To by na tom asi musela sedět ženská s mokrýma papírama.
Jde o zábavu, a ne o značku !
Mam za sebou prvni 4 dny s 690E v terenu. Jsem dobitej jako pes, vsechno me boli. Poprve po zajeti na asfaltu jsem prepnul palivovou mapu. To co se s motorkou stalo nejde ani popsat, narust vykonu je obrovsky. Jinak jsem mel taky tu moznost porovnat svoji 690E s Fronkovou Dakarskou verzi a par spolecnych veci by se tam asi naslo Jezdil jsem cely den za tou Dakarkou a hlava me z toho kravalu bolela jeste cely vecer, nejak na ty otevreny laufy nejsem stavenej. Jinak samozrejme na blbnuti v terenu ten Dakar neni, nerikam, ze se to neda. Pridam jeste porovnani 690E a nove 690E-R. Design hezci R, pristrojovka lepsi E, predni svetlo lepsi E, zdvihy vyssi R nevim zda je to lepsi, pro moji figuru spis ne, cena lepsi E.
Upravil JohnyT dne 12.05.2009 09:06
BMW R1150GS MY02
JohnyT: Ale to víš že ti to sluší, mě by to slušelo víc. :-)
Btw nemá někdo zájem koupit přední masku té 690 Rally verze (2x bočnice+ 1x přední díl + příčka) v pohodě stavu (jen měnší drbky jak se dělala forma). Cena cca 8000,-
Jde o zábavu, a ne o značku !
XarlieN napsal:
JohnyT: Ale to víš že ti to sluší, mě by to slušelo víc. :-)
Btw nemá někdo zájem koupit přední masku té 690 Rally verze (2x bočnice+ 1x přední díl + příčka) v pohodě stavu (jen měnší drbky jak se dělala forma). Cena cca 8000,-
Jsem ti ani neodepsal, promin. Jak jsem si to prohlizel na te Fronkovo 690, tak na to nemam cas to predelavat, diky za nabidku.
BMW R1150GS MY02
690 sice neni HARD enduro jako jeho verze R, stejne tak jim neni Xchallenge, ale na enduro pouziti stale jedno z nejvhodnejsich stroju...na rozdil od GS...
jinak kdyz, tak EXC.........a mimo jine Husaberg je odnoz KTM...
Kucera napsal:
Může mi někdo potvrdit nebo vyvrátit, jestli na KTM 690 E dojedu po vlastní ose do Rumunska, no a i nazpět?
Kdyz tam das normalni pneu tak proc ne, ja to mam na spuntech, takze do Rumunska jela 690E pekne v tranzitu :-) Nicmene zabava to urcite nebude, na to bych si i vsadil
BMW R1150GS MY02
Pokud nebudeš mít jiný transport tak to nevydrží gumy ( špuntovky který tam potřebuješ ). Pod prdel si můžeš něco strčit, mapříklad G. Hawk nabízí takovou nafukovací prdelpodložku.
Robert přiložený následující obrázek:
[183.35Kb]
Upravil Robert dne 06.09.2009 00:14
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
Neměnil bych :
BMW 1200 GS do lesa moc těžká ale je to srdeční záležitost ( do dneška lituju že jsem jí prodal )
BMW 800 GS do lesa totální blbost, na jízdu ve stoje extra blbost ( díky brždění motorky motorem se na tom kimácíte dopředu / dozadu / dopředu / dozadu ) kyčle mi bolely už po 10 minutách, nízká motorka pro trapslíky - chlap nad 180 cm nic moc. Ale na silnici ten motor docela peláší. Stejně těžká HP2 se mi líp ovládala než todle silniční PSEUDOENDURO. Kamarád Petr proti ní vychválil víc starou F 650 než tohle motorka.
BMW HP2 fajn ale do lesa se 180 kg pořád těžká
BMW X650 Challenge - ne děkuji ale nechci jí pomlouvat ( na pikaču tlumiče, 10 let starý motor po třetí reinkarnaci, půlka komponentů z aprílie ) ale pro starýho chlapa ve věku 40 - 60 hodná motorka co ho v seriovém stavu ničim, ale vůbec ničim nepřekvapí. Proč KTM 690 funguje a X Challenge se už nevyrábí ??? dik to jsou stejné motorky nebo nejsou ????????????
KTM 450 / 530 EXC do lesa SUPER ale na přejezdy nepoužitelná - motor nesnese trvale vysokou zátěž ( jízda 130 km/hod do lesa cca 60 km tam a zase 60 km zpět ) ale má ráda vrkání ( řešení pouze vozík a auto ).
KTM 950 Super Enduro - jako HP2 pořád těžká a do kopce po zadnim / z kopce po zadnim to mi nebere.
KTM 990 Adventure je Suprer vercaik ale na cestování.
Takže moje volba by byla zase stejná = EMOCE a SUPER chování moderního UNIVERZÁLNÍHO BIKU
KTM 690 Enduro :
+ SUPER motor s výkonem fabie ( 60 PS )
+ Interval na olej 5000 km
+ Už v základu kvalitní komponenty a hlavně tlumiče
+ Přijatelná váha - po výměně tlumiče výfuku 128 kg ( origo 9 kg / Akrap 2 kg ) a jestly se nepletu tak to je jenom o 9 kg slovy DEVĚT KYLO víc než má ta slavná 450 nebo 530 EXC enduro - ale výkonem jí pos...ere kdykoli. ( dakar to ukázal co se sice z upravené ale jinak stejné platformy dá dostat.
+ Nadbytek výkonu - Přeskakování kmenů předním kolem pouhým přidáním plynu
+ Při cestě domu z lesa nebo jízdě po silnici se to chová jako super ovladatelný / poslušný a emotivní SUPERMOTARD ( taky ho jako další model z toho dělaj )
+ Nastavení výkonu změnou palivové mapy velmi dobrá věc ( začínal jsem se soft a dnes už jsem na konci ).
+ I když jsem tlustej a velkej jak opice tak mi po zvýšení řidítek motorka perfektně padne do ruky a je SUPER ovladatelná i v hardcore terénu nebo tech. pasážích.
- tlumiče bych cca o 5 cm natáhnul ale menší člověk by zase moc nedošáhnul na zem.
- sedlo neni na cestování ale to ostatně ani ta motorka na to je GS
Kdo nevěří ať si KTM 690 pučí .....KTM Flash má zase akci na motokrosové trati v Bělé a tam za pár kaček půjčuje všechny svoje motorky. Mrkněte jim na stránky a třeba se tam potkáme, asi pojedu potrápit 990 Adventure.
Robert přiložený následující obrázek:
[227.54Kb]
Upravil Robert dne 11.09.2009 00:32
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.