Zbyla mi jedna sada na 1150. Dával jsem EV14 na svou 1150 a pro jistotu jsem udělal 2 sady, kdyby něco. Druhý sady nebylo potřeba, tak ji nabízím.
Redukce je z nerezy, krásný povrch z CNC soustruhu. Opravdu perfektní zpracování.
Pracuju pro Bosch, takže redukce je vyrobena podle požadovaných tolerancí, které Bosch předepisuje svým zákazníkům v Einbauanleitung. Redukci jsem nakreslil tak, že se použije jeden o-ring ze starého vstřiku. Pak už jen nový vstřik a redukce. Cena 2500 Kč, samozřejmě včetně vstřiků.
cz přiložený následující obrázek:
Mám ještě 1100GS, tak jsem si to střihnul ještě pro 1100.
Redukce pro 1150 je v porovnání s 1100 s prstem v nose. U 1100 se musí hlavně vyřešit správné uložení vstřiku, aby vstřik neodešel na "uklepání se" jelikož to nejsou piezo vstřiky, ale normální elektromagnetický.
Jednotlivý vstřiky se od sebe liší tím, že se prostě pro elektromagnet uvnitř vstřiku udělá zarážka a tím se mění zdvih magnetu. Spolu s velikostí trysek se tím dávkuje palivo. Pokud se vstřik uchytí špatně, elektromagnetem sám sebe ten vstřik časem zničí. Takže pozor na to! Zas to máme popsaný v Einbauanleitungu a zákazník je povinen podmínky montáže, uložení a tolerancí dodržet.
Ale podařilo se mi to včetně použití originálního plechu, co vstřik drží.
Dělal jsem ještě jednu sadu pro kamaráda s eRkem, tak mně ještě čeká vyřešit osazení těch plastovejch krytek vstřiků. Jsou elegantní - chtěl bych je na své GS, ale tohle ještě nemám dořešený...
Aby to nebyl nějakej ošklivej šajz, tak to je zas pěkně z nerezy točený na CNC. To je důležitý hlavně pro o-ringy, aby proti sobě měly pěknej povrch kvůli těsnosti.
cz přiložený následující obrázek:
Saturnin napsal:
2cz: u r1100 se používá jako náhrada jiný vstřik? Měl jsem za to, že se u obou požívá EV12 BOSCH 0 280 158 038
Vstřik je stejný pro 1100 i 1150. Jen koncept uchycení vstřiku je u 1100 a 1150 jinej. U 1150 je to jednoduchý. Nejenom proto, že redukce je jen jeden díl, ale i proto, že EV4 (1150) a EV14 (1200) jsou v podstatě stejný vstřiky, jen v jiném plastovém těle a uložení vstřiku EV4 je vhodný i pro EV14.
EV1 (1100) je ale kompletně jinej vstřik.
Vhodnější vstřik než 0280158038 pro 1100 a 1150 není.
Tak BMWmotoparts už má sady redukcí a vstřiků taky v nabídce... Nebudu sem dávat přímo odkaz, abych nekazil případné prodeje zakladatelům vláken s nabídkou redukcí...
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Ahojte,
prispejem trocha aj ja do tejto problematiky. Dlho som premýšľal o kúpe redukcií, no tak nejak som nebol so žiadnym riešením spokojný a preto som navrhol vlastné. Zatiaľ mám iba verziu pre 1100, ale už sa pracuje aj na verzii pre 1150.
Redukcie sú z nereze. Kvalitné a presné riešenie vyrobené CNC technológiou. Súčasťou sady je aj náhradný krúžok pre spodú redukciu, ak by originál z EV-1 vstrekovača bol popraskaný, alebo iným spôsobom poškodený. Zásadný rozdiel je ten, že do hornej redukcie som pridal mikro palivový filter, tak ako býval v pôvodných vstrekovačoch EV-1. Ako náhradu som použil tiež vstrekovač BOSCH 0 280 158 038 asi ako každý. Je to samozrejme navrhnuté tak, aby sa vstrekovač neuklepal a miesta pre nasunutie do redukcií +/- podľa BOSCH tolerancií.
Po bezproblémovom odjazdení 20000km som sa rozhodol vyrobiť prvú sériu 10 sád z ktorej mi aktuálne ostali ešte 2 sady, tak ak by niekto chcel, cena za jednu sadu je 120€ + poštovné.
hatatitla350 přiložený následující obrázek:
[240.88Kb]
Upravil hatatitla350 dne 19.11.2021 17:30
Výroba upgrade kitov vstrekovačov a doplnkov pre všetky modely BMW R1100 / R1150.
flaxa napsal:
Ahoj,nikde jsem nenašel jestli to má někdo na 1150 GSA TwinSparku?Nebo má někdo zkušenosti? Díky
A proč by měl být rozdíl na dvousvíčce? Vždyť tyhle motorky mají nepřímý vstřikování, tj benzín se rozstřikuje do klapky a ne přímo do motoru. Takže do motoru už jde smíšený se vzduchem.
Já používám na jednosvíci a funguje to jako původní vstřik, jen je nový a ne opotřebovaný a trochu víc je slyšet jak cvaká.
Tohle všechno je tady už napsáno.
'02 BMW R1150GSA, bylo '05 BMW F 650GS
Nechce mi to někdo půjčit v okolí PHA na vyzkoušení?Opravdu bych chtěl nejdřív vyzkoušet ten rozdílto hlasitější cvakání způsobuje co?Ohledně dvousvice-myslim že má lepší chod než jednosvice.Proto se ptám jestli to někdo má a jaky je rozdíl.Zase nechci utratit něco úplně zbytečně-to je raději projedu
Díky
flaxa napsal:
Ahoj,nikde jsem nenašel jestli to má někdo na 1150 GSA TwinSparku?Nebo má někdo zkušenosti? Díky
Ahoj,
kamarát má R 1150 GSA TwinSpark a zatial je to v štádiu merania a testovania. Čo sa týka jazdy, vravel že je to poznať, motorka má lepší ťah z nízkych otáčok a celkovo lepšie reaguje na plyn. Ale všetko závisí aj od toho v akom stave boli pôvodné originálne vstrekovače. Tie sa mi zatial nedostali na stôl aby som ich pomeral a zistil v akom sú stave.
Výroba upgrade kitov vstrekovačov a doplnkov pre všetky modely BMW R1100 / R1150.
flaxa napsal:
Nechce mi to někdo půjčit v okolí PHA na vyzkoušení?Opravdu bych chtěl nejdřív vyzkoušet ten rozdílto hlasitější cvakání způsobuje co?Ohledně dvousvice-myslim že má lepší chod než jednosvice.Proto se ptám jestli to někdo má a jaky je rozdíl.Zase nechci utratit něco úplně zbytečně-to je raději projedu
Díky
Ahoj, ak by si mal cestu do Trenčína, tak nie je žiaden problém vyskúšať aj na svojej motorke, aby si sám posúdil, či je to dobrá investícia
Upravil hatatitla350 dne 20.11.2021 10:31
Výroba upgrade kitov vstrekovačov a doplnkov pre všetky modely BMW R1100 / R1150.
Toto jsou nekonečné diskuse a opakující se stejné otázky :-)
Nejméně jednou je tu v nějakém vlákně moje vlastní zkušenost na R1150 RS jednosvíčce - pocitově není rozdíl mezi NOVÝM originálním vstřikovačem a novým pro R1200.
Vstřikovač pro R1200 pro správnou funkci potřebuje též regulátor tlaku z R1200, je mezi nimi rozdíl 0,5 baru.
Upravil Francis dne 20.11.2021 11:57