Mr GS napsal:
Zajímavý
Já to teď řešit nebudu, protože je to stejně světlo UK verze, ale do budoucna se to může hodit.
Ale přemýšlel jsem, jak to rozebrat. Jenže sklo je přilepený silikonem do plastu, kterej má profil "U" takže mě nenapadá, jak to odsud dostat.
S tím ohřátím v troubě, to myslíš vážně?
Rozlepit sa to da. treba použit teplo a toluen.
treba čo najviac vykrábat toho lepidla kolko len ide a potom tam nalet toluenu. alebo spitat sa v servise ked menia slo cim odstranuju stare lepidla z karoserii. a potom
svetlo treba dat do krabice a foukat nanho fenem tak 70stupnu 20min. a pomali skusit pačit. mam to zasebou ide to urobit.
Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK Diagnostika GS-911 BT https://www.faceb...963987398/
358000km - Oprava hřídelé koncového převodu-
Toto je věc, která se projevuje stejně jako volné hlavní ložisko, takže je to záležitost staršího data. Potvrdí to vždy až výměna ložiska z důvodu větší vůle na zadním kole, která se ovšem s výměnou ložiska nezlepší. To je známka toho, že hřídel je už opotřebovaná.
Vyřešeno teď v zimě přes Toníka
Je potřeba to řešit přes specializovanou firmu, která dokáže hřídel zabrousit, pokovit a znovu přebrousit na přesný rozměr nové hřídele.
Ozubení talířového kola i pastorku je stále v pořádku, takže vyřešeno pouze opravou hřídele.
Mr GS přiložený následující obrázek:
Ja kdyz vybiral ADV, tak jsem nevedel jakej rok, moc informací jsem nemel. Pak jsem zabloudil na tyto stranky a cetl "zkušenost po 300tis", jedine co me zajímalo jakej to byl rocnik. Vubec me nezajimala nejaka jedno ci dvouvacka. No a tak jsem koupil 2007micku.
Takze dekuji autorovi za navedeni na spravnou cestu...ale ona spravna cesta bude asi kazda...kdyz bude mit valce do boku.
Jak říkáš, správná cesta není jedna... Jen každá z těch cest má jedno společný... Pořádně se o to starat, hodně jezdit, abys se s tím sžil a naučil se ten stroj vnímat. Není nic, co by fungovalo 1/2 M km bez opotřebení, ale vesměs o sobě dává závada předem vědět, krom některých el. součástí. Když na to sedneš 2x za rok a ještě řádně zmasirovan "odbornou" veřejnosti slovy „to neřeš, to je BMW" tak je to jen otázka času
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Ve 360 tis. přestal těsnit o kroužek na pístku spojkové pumpy. Naštěstí ten vnitřní, takže olej neblil ven, ale jen se ztrácel tlak a před každým pokusem o přeřazení jsem musel několikrát namačkat páčku, než se dostatečně stlačil přitlačák a šlo přeřadit... a naštěstí jsem byl jen na HU/RO hranicích, takže jsem domů dojel tisíc km po dálnici skoro bez řazení.
(V současnosti aktuální téma: "řazení bez spojky" jsem si zkusil pro případ, že by to domů nevydrželo, a s trochou snahy to jde pocitově bez problémů, nicméně jsem rád, že jsem dojel s namačkavanim a nemusel to používat vícekrát).
Doma vyměněno za jiný pístek z druhé ruky (díky servisakovi )
protože náhrada neexistuje, pouze celá armatura za desítku
Nicméně starý o kroužek už zažil i práci s pískem v oleji v UZ, kde jsem ho musel z nouze pouze umýt a použít zpět a od té doby stejně makal ještě 60 tis km Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Tak v cca 375 tis definitivně umřel palivový pásek.
Předchozích pár výpadků, kdy se vždy probral po použití aditiv nebo normálního benzínu ze zemí mimo EU, se už neopakuje. Je definitivně KO. Zkoušel jsem i "elektrošoky" ze zapalovače... nic...
Teď jsme byli na 11000km dlouhé cestě v TR... 6-7000km jenom po TR a stejně už ani ťuk.
A by toho nebylo málo, tak se mi přestalo přečerpávat palivo z pravé části nádrže do levé, takže je problém buď ve filtru, čerpadle nebo regulátoru. Až to odhalím, tak dám vědět. Tipuju (a moc doufám), že to je filtr nebo čerpadlo. Oboje je sice spojeno a je to dražší výměna, ale jednou věcí bych vyřešil vše i výměnu pásku za plovák
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Ještě jsem zapomněl - v zimě při cca 375 tis. km. výměna obou lambda sond - občasně se objevovala závada na diagnostice. Postupně častěji a častěji, tak jsem je vyměnil. Za jízdy projevy spíše neznatelné. Velmi zřídka jsem měl pocit ztráty výkonu při extrémní zátěži motoru, ale jelikož to dělám opravdu výjimečně, tak to nemůžu na 100% potvrdit.
A další věc- čidla klepání se mi taky už nějakou dobu objevují na diagnostice. Ty už trvale. Zatím bez pozorovatelného projevu, ale už se je chystám vyměnit.
Teď to ještě vypadá, že začíná zlobit snímač polohy škrtící klapky- občasně se to projevuje během posledních pár tis km. netradičně kolísáním otáček na volnoběh v rozmezí 1200 -1500, místo běžného projevu, který je spíše tendence ke chcípání. Snímač budu měnit příští týden, tak dám vědět, jestli to bylo tím.
Vše výše zmíněné je ještě původní, takže docela slušná životnost.
Teď už čekám ještě cívky... Ty jsou všechny 4 taky ještě z výroby Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Čerpadlo a filtr vyměněno, jako jeden díl, takže nevím přesně, jestli byl už přicpaný filtr nebo opotřebované čerpadlo, každopádně problém s NEpřečerpáváním paliva z jedné strany na druhou vyřešen, takže regulátor to nebyl.
Kompletní výměna čerpadla i filtru už jednou proběhla na svolávačku, kdy jsem měl najeto 190 tis km. Teď dalších 200tis k tomu a zase problém, takže můj subjektivní názor je, že těch 200 +/- je asi životnost těchto dvou dílů, jako kompletu.
Samozřejmě bude hodně záležet na kvalitě a čistotě tankovaného paliva. Mě se párkrát povedlo takovat z kýble nebo kanystru, kdo ví koho, v horách, ale jinak si hodně vybírám kde tankuji, takže zase nejsem prase, co tam leje kde co.
Vyměněn i potenciometr klapky a zatím se problém s kolísáním otáček na volnoběh nevrátil, tak snad to bylo ono Najeto zatím jen asi 1000km
Toď zatím vše... teď jen přemýšlím, jako cestou se vydat k dořešení měření paliva, protože ten trojúhelník mě se.re
Kdyby mě někdo potvrdil, že BMW opravdu inovovalo pásek koncem loňského roku a funguje to, byl bych nejradši Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Jinak při řešení čerpadla, jsem zistil, že do nádrže se vejde přes 38 litrů paliva a z toho je cca 37 litrů využitelných, což je taky nová zkušenost, takže to dávám i sem...
Do téhle doby se mi povedlo už 3x natankovat 36 litrů a benzín mě nedošel, takže jsem měl už 3x kur.evský štěstí
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Od 250tis jsou v motoru nový pístní sady (píst, čep i kroužky), takže to není úplně objektivní, ale dokud jsem používal Castrol 20w50 tak to žralo oleje kvanta... i po zmíněné výměně... 2l na 10tis bylo minimum.
Pak jsem začal používat Divinol a zlepšilo se to. Na interval mě stačil většinou litr. Teď používám už přes dva roky Motorex legend a vejdu se v pohodě do litru. Nejčastěji doleju jednou půl litru a pak mě to vyjde už do výměny.
V loni jsem musel měnit olej v Rusku, tak jsem koupil "něco" ... jen aby to bylo 20w50 a žralo to stejně jako s motorexem, přitom litr vyšel asi na 100 Kč. Letos opět "něco" 20w50 v Turecku a opět podobná situace.
Takže můj závěr je: spotřeba je víc ovlivnitelná olejem, než nájezdem a hlavně: všechno lepší, než Castrol 20w50.
Ještě mě napadlo zkusit nějaký aditiva do oleje. Nezkoušel tady někdo něco?
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Dávám pro long, olej měním po 6t a nedolevám, než sem začal s pro longem doléval jsem cca 2dcl na 1t km
nemít GS, stojím tam ještě dnes https://www.motor...uid=344094
Mr GS napsal:
ale dokud jsem používal Castrol 20w50 tak to žralo oleje kvanta... i po zmíněné výměně... 2l na 10tis bylo minimum.
Motorex legend a vejdu se v pohodě do litru. Nejčastěji doleju jednou půl litru a pak mě to vyjde už do výměny.
Sice mám najeto jen 16 000km, ale úplně přesně, první interval total cca 2 l oleje navíc teď motorex-Boxer 4T 15W50 a nic jsem zatím nedolil a hladina oleje je stále stejná (6 000 km)
Jinak všude dávám ještě Metaltec (cca 10let) ...nevím jestli to opravdu funguje či ne, ale dle videi asi jo. A zkušennost, zatím nic se neposralo.
Zavděčit se všem, je umění, které nikdo nedokáže. 1200 GSA - 2011
Mr GS napsal:
Od 250tis jsou v motoru nový pístní sady (píst, čep i kroužky), takže to není úplně objektivní, ale dokud jsem používal Castrol 20w50 tak to žralo oleje kvanta... i po zmíněné výměně... 2l na 10tis bylo minimum.
Pak jsem začal používat Divinol a zlepšilo se to. Na interval mě stačil většinou litr. Teď používám už přes dva roky Motorex legend a vejdu se v pohodě do litru. Nejčastěji doleju jednou půl litru a pak mě to vyjde už do výměny.
V loni jsem musel měnit olej v Rusku, tak jsem koupil "něco" ... jen aby to bylo 20w50 a žralo to stejně jako s motorexem, přitom litr vyšel asi na 100 Kč. Letos opět "něco" 20w50 v Turecku a opět podobná situace.
Takže můj závěr je: spotřeba je víc ovlivnitelná olejem, než nájezdem a hlavně: všechno lepší, než Castrol 20w50.
Ještě mě napadlo zkusit nějaký aditiva do oleje. Nezkoušel tady někdo něco?
Dávám do oleje taky prolong. Dával jsem do předchozí 1150, kde to bylo hodně znát a teď do 1200 pokračuji taky. Dávám ho i do převodovky a koncáku. Je fakt, že co jsem začal do motoru dávat motorex boxer, tak to fakt téměř nic nevezme.
Motorex Boxer 15W-50 používám též a obě R1200 ST olej berou v množství asi 1 dcl na 1000 km. Bez přísad, protože mazivářské mýty mě nepřesvědčily.
Starší R1200 ST má najeto 150k km (nebo víc, po Švýcarsku měla 6 majitelů v Polsku než se dostala ke mě.
Mladší R1200 ST po prvním majiteli z Německa má najeto 66k km, koupena se stavem 53k km, bere možná o fous víc než ta starší.
John_Ice napsal:
Sice mám najeto jen 16 000km, ale úplně přesně, první interval total cca 2 l oleje navíc teď motorex-Boxer 4T 15W50 a nic jsem zatím nedolil a hladina oleje je stále stejná (6 000 km)
Jinak všude dávám ještě Metaltec (cca 10let) ...nevím jestli to opravdu funguje či ne, ale dle videi asi jo. A zkušennost, zatím nic se neposralo.
Máš dost krátký interval výměny. Pokud naliješ celé 4 litry z kanystru, máš lehce přelito a proto to zdánlivě žere nic. Mám s tím vlastní zkušenost ;-)
Francis napsal:
Motorex Boxer 15W-50 používám též a obě R1200 ST olej berou v množství asi 1 dcl na 1000 km. Bez přísad, protože mazivářské mýty mě nepřesvědčily.
Starší R1200 ST má najeto 150k km (nebo víc, po Švýcarsku měla 6 majitelů v Polsku než se dostala ke mě.
Mladší R1200 ST po prvním majiteli z Německa má najeto 66k km, koupena se stavem 53k km, bere možná o fous víc než ta starší.
John_Ice napsal:
Sice mám najeto jen 16 000km, ale úplně přesně, první interval total cca 2 l oleje navíc teď motorex-Boxer 4T 15W50 a nic jsem zatím nedolil a hladina oleje je stále stejná (6 000 km)
Jinak všude dávám ještě Metaltec (cca 10let) ...nevím jestli to opravdu funguje či ne, ale dle videi asi jo. A zkušennost, zatím nic se neposralo.
Máš dost krátký interval výměny. Pokud naliješ celé 4 litry z kanystru, máš lehce přelito a proto to zdánlivě žere nic. Mám s tím vlastní zkušenost ;-)
Áno, presne tak, 4l je na preliatie, tiež som si myslel, že to málo žerie a aj som na to doplatil. Odvtedy pri výmene lejem 3,5l a po prvej jazde dolejem cca 1 deci, aby hladina bola tak na 3/4 okienka.