...bude mit dneska nekdo radost
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Takhle na detailních fotkách je to jiný než z dálky. Za mě mohu s klidným srdcem říct, že až mi zdechne 1100GS, tak už se k BMW nevrátím.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
tam kde má být světlo je hnusná krytka z matného plastu
co na to dávají z továrny za pneu?
5.10.1842 www.bmwgs.cz
Vlak by měl jet jen takovou rychlostí, aby motýli mohli otevřenými okny volně létat dovnitř a ven
Jahn napsal:
Tak mám objednáno. Převzetí konec března 24.
gratuluju +1
edit: ale kurňa hlodá mně to
Upravil hicks dne 17.10.2023 12:38
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
yacupp napsal:
České zastoupení údajně při představení naznačilo, že přijde verze se 17" předním kolem. Nějaké R1300GS M?
o tom mluvilo vic zdroju.. posun jezdce o cca 10cm dopredu by tomu mozna trochu napovidal...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
- jezdec je opravdu k riditkam bliz (mozna jsou i sirsi)
- oproti 1250 GS delsi sestka, mozna vyrazne... udajne i petka
- ram z lisovanyho plechu je sice fakt pevnejsi, nicmene i LEVNEJSI, nez prihradovy (rikam to spravne) u predchozich generaci
- projev motoru je sametovej
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hicks napsal:
- jezdec je opravdu k riditkam bliz (mozna jsou i sirsi)
- oproti 1250 GS delsi sestka, mozna vyrazne... udajne i petka
- ram z lisovanyho plechu je sice fakt pevnejsi, nicmene i LEVNEJSI, nez prihradovy (rikam to spravne) u predchozich generaci
- projev motoru je sametovej
Rám z lisovaného plechu?....to tu už bolo
patol přiložený následující obrázek:
Patol, to si sa teda sekol v príklade. Lisovanie je technológia hromadnej výroby, hentoho oného bolo spravené "pár kusov".
Bmw nadviazalo skôr na túto tradíciu.
No hlavná snaha je aj tak len zlacniť výrobu, asi sa im už rámy vyrábané stále pravdepodobne v Čechách zdajú drahé, toto imuž vyrobia aj v Pakistane
Upravil Tryskac dne 20.10.2023 11:05
Tryskac napsal:
Patol, to si sa teda sekol v príklade. Lisovanie je technológia hromadnej výroby, hentoho oného bolo spravené "pár kusov".
Bmw nadviazalo skôr na túto tradíciu.
No hlavná snaha je aj tak len zlacniť výrobu, asi sa im už rámy vyrábané stále pravdepodobne v Čechách zdajú drahé, toto imuž vyrobia aj v Pakistane
Ja som to uviedol na srandu, že ako to aj môže dopadnúť. Kto sa vozil na Bizonovi, určite v ňom ostal ten pocit vlnenia sa motorky aj na rovine na celý život ako mne
Je mi jasné že tu ide o úplne inú technológiu
xylem napsal:
ja teda vyzkousel asi 5 plexi, maly velky, ale nejlip mi sedi to druhy nejmensi od TT
a asi 40tkm mam i drzak od TT a musim taky pochvalit, ani se nehne a navic ma sirsi konzoli, takze se na ni vejde mobil i navi, oboje vlastne schovane za plexi a oboje v zornem uhlu, tohle se jim povedlo
foto pls...
sem si vzpomel az vcera vecer ...
snad to je k pochopeni
xylem přiložený následující obrázek: