Hicks napsal:
Nenepadlo mne co muze jeden sutr na rozbitym sotolinoasfaltu (bylo to na verejne komunikaci, i kdyz nezpevneny moc) udelat
tak jsem byl dnes v Autecu a je to v pohode a nemusim mit strach.
Jinak... je to v kompletu s katalyzatorem :/ ani jsem se radsi neptal, kolik stoji novy...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Advik napsal:
Ahoj, a jak obstála F800 v Mongolsku?
Už jsem to psal na víc místech, ale klidně se zopakuju: F800 obstála podle mně na 1- . Kromě uvolňené hadice od chlazení žádná závada. Opravit se to dá svorkou na hadice, takže žádná tragédie.
Co se týče robustnosti, tak mám pár připomínek, zejména ke kvalitě ráfků BEHR a ochraně přední části motoru (svody, olejovy filtr). Opouštěl jsem ČR bez "ochrany", protože v té době ještě moc ochranných prvků nebylo. Měl jsem jen malý šusplech od TT, který spolehlivě ochránil spodek motoru, ale bohužel svody ne (ale já to od něj ani nečekal, už při prvním pohledu bylo jasné kde je problém )
Jízdní vlastnosti super, je to lehká a ovladatelná motorka, rozhodně bych to samé s 1150 dával s obtížemi. Jela i na 76 oktanový benzín
No a pak tradiční mouchy F800 na cestování - malé plexi a tvrdé sedlo
Podtrženo a shrnuto, pokud člověk F800 vybaví pořádnými padáky, šusplechem, vymění ráfky, zvětší plexi, změkčí sedlo, upraví chladicí hadici, zvedne řidítka, vymění páčky, dá kryt na světlomet, přidá GPS držák a GPS, namontuje kufry, přidá ohýbací řadicí páčku a obýbací řadící páčku a kryty na ruce, tak je to celkem dobrá motorka na cestování Kanystrů netřeba, žere tak málo, že je důležitější si vzít víc jídla
Potřebuji vyměnit ráfky BEHR za ráfky EXCEL. Nevíte někdo , zda s tačí koupit ráfek EXCEL 21 palců a přeplést ? nebo musim měnit i dráty, nedejbože středy?
Jarax - ozvi se Milanovi (602 100677), zařizuje to celkem často. Problém bývá v tom, že většina fabrických středů nejde vyplést na většinu kvalitních ráfků (s vyjímkou KTM, kde se Excely používají už v prvovýrobě a počty a typy drátů sedí). To je důvod, proč na své přestavbě taky nemám Excel - musel bych si nechat vyrobit střed na míru. I mezi dráty je rozdíl, jsou velmi pevné ale můžou stát třeba i 5EUR za kus. Niple to samé. Zavolej mu a on ti řekne víc. Mě to přestalo zajímat jak jsem zjistil, že střed BMW u 1150 nejde na žádný excel použít. Dodavatel z USA mi nabízel nové středy na 1200GS ale na F800 zatím ne, takže nevím. Můžu to zkusit ověřit jen tak cvičně....
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Ahoj,
momentálně vyprodaný.. Vzali jsme jich začátkem roku asi 30% navíc na sklad ale nestačilo to. Čekal jsem že to bude vyhovovat jen tak 50% lidí ale kupodivu si to každý kdo to zkoušel (s jedinou vyjímkou) nechali. Další budou asi až za 14 dnů ale je možné, že něco pošlou tento týden. Nevíme kolik jsme toho objednali v únoru a kolik v lednu. Teď dodávají těm distributorům, kdo měli objednávky v únoru... Zavolej ve středu nebo ve čtvrtek (724 984904 nebo to 602100677) a kluci ti řeknou jaký je stav a co nám posílají... Já jsem od čtvrtka týden pryč..
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...