pred 2 dnami som si konecne kupil GS, vysnivane moto:-) Kedze je to jazdenka, ako prve som dal urobit velku rocnu servisnu prehliadku. Mozte mi pls dat orientacnu cenu za tento servis?
Co vím, tak by se ještě měla dělat brzdovka a ventily - což v matroši moc nestojí.
Tohle byl takovej müj rychloservis po koupi- pro klid duše, zbytek pojedu dle servisky.
Co vím, tak by se ještě měla dělat brzdovka a ventily - což v matroši moc nestojí.
Tohle byl takovej müj rychloservis po koupi- pro klid duše, zbytek pojedu dle servisky.
...no dakujem pekne vynechal si tie zakladne veci,sice v matroši nic nestoji ale prace s tym je......brzdovku zver niekomu kto to už robil až si zbytočne nenarobiš problemy
Hele co by se mělo dělak záleží kolik času a Km uběhlo od posledního. A možná bych přihodil kontrolu axiální vůle vent, vzduchového fitru, synchronizace, brzd. destiček, vůlí krk, kola, uložení zavěšení kol, tlak pneu, kap. ovl. okruh spojka, a tak dále
Jak říkáš tři hoďky pohodový práce.
..no ja ked si robim 20tisicovku pohodovo,tak sa s tym prplem dva dni,zamozrejme veci kore sa daju vyčistit skontrolovat a premazat a pod je tam ešte habakuk,niečo robim priebežne a niečo v intervaloch
Waltr napsal:
Hele co by se mělo dělak záleží kolik času a Km uběhlo od posledního. A možná bych přihodil kontrolu axiální vůle vent, vzduchového fitru, synchronizace, brzd. destiček, vůlí krk, kola, uložení zavěšení kol, tlak pneu, kap. ovl. okruh spojka, a tak dále
Jak říkáš tři hoďky pohodový práce.
Tři hoďky byl ten olej(motor, převodovka, konc.převod), filtry (olej, vzduch) a svíce
myslel jsem, že to z toho vyplynulo. Samozřejmě, že můžeš vypsat dlouhosáhlej seznam co vše se dá kontrolovat. Ale věci jako třeba tlak pneu podle mě nepatřej do periodickýho servisu, to si kontroluju tak nějak 'každou chvíli'
Upravil Dave81 dne 01.05.2013 16:45
Waltr napsal:
Hele co by se mělo dělak záleží kolik času a Km uběhlo od posledního. A možná bych přihodil kontrolu axiální vůle vent, vzduchového fitru, synchronizace, brzd. destiček, vůlí krk, kola, uložení zavěšení kol, tlak pneu, kap. ovl. okruh spojka, a tak dále
Jak říkáš tři hoďky pohodový práce.
Tři hoďky byl ten olej(motor, převodovka, konc.převod), filtry (olej, vzduch) a svíce
myslel jsem, že to z toho vyplynulo. Samozřejmě, že můžeš vypsat dlouhosáhlej seznam co vše se dá kontrolovat. Ale věci jako třeba tlak pneu podle mě nepatřej do periodickýho servisu, to si kontroluju tak nějak 'každou chvíli'
...ale vymena brzdovej kvapaliny a hlavne u modelov s posilovačom,kontrola ventilov a synchronizacia motora su uplne tie zakladne veci po vymene filtrov a olejou v periodickych prehliadkach takže si urobil asi tretinu prace takej 20tisicovej prehliadky......ono je super že si to zvladneš sam a ušetril si peniaze ako mnoho z nas ale je treba si pozriet minimalne ukony pri servisnych intervaloch a ich aj na motorke vykonat aby ti to do čoho si investoval nemalo penazi aj dobre služilo a vydržalo
karcici > vsak v tomhle s tebou souhlasim, uz jsem to výše psal, ze to udělám dle servisky (za 3tkm)-ted jsem si netroufl, příšrě pomůže kámoš. To čim jsem tu půvoodně začal byla cena matriálu, a to měla být ta hlavni informace, kterou js chtěl tazateli dát.
servisak napsal:
Spravne je 0.18 do vsech modelu rady R
No neví????
V Reprom manuálu je 0,25l i na ilustračním videu.
Technical data
Oil capacity, rear wheel drive 0.25 l
Consumables/lubricants Castrol SAF-XO Gear oil
Já dal už 2x 0,25l a nikdy jsem neměl problém.
Pája
Je to jak píše servisák, 0,18L protože byla změna k vůli tomu že to po zahřátí vytlačovalo gufero a rozvodovka začala téct. Mě tam nalili těch 0,25 a po 300km mi pustilo gufero.
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
Ono se to časem měnilo, postupně se ubíralo množství náplně (údajně na 0,22, pak 0,18), taky obaly koncového převodu mají postupně vypouštěcí otvor a odvzdušnění, původně doživotní náplň se najednou mění (po kolika je předpis?) a taky se dává/doporučuje trochu odolnější olej.
Zřejmě to odlehčení konstrukce koncového převodu bylo příliš radikální a zkušenosti s nižší životností donutily BMW k přehodnocení názoru na četnost a rozsah údržby a množství náplně.
PS: po prvním servisu koncového převodu mi začal téct olej na vnějším guferu. Opraveno výměnou gufera, doporučeno snížit množství oleje v koncovém převodu (bylo nalito 0,25), od té doby klid...
BMW GS = stroj na radost
servisak napsal:
Spravne je 0.18 do vsech modelu rady R
No neví????
V Reprom manuálu je 0,25l i na ilustračním videu.
Technical data
Oil capacity, rear wheel drive 0.25 l
Consumables/lubricants Castrol SAF-XO Gear oil
Já dal už 2x 0,25l a nikdy jsem neměl problém.
Protože máš reprom starej a neaktualní..
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Tak, tak - to množství oleje do konc. převodu už je změněno pár let.
Napíšu Aldovi PM, ať zaktualizuje první příspěvek, aby tam to množství oleje bylo správné.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Asi máš pravdu a je to celkem prdel.
Včera jsem se podíval do Repromu staršího, který je v ořezané verzi a základní věci v něm rychle najdu.
Dneska jsem kouknul do jiné tentokrát ostré verze, kde je úplně všechno a tam mám napsáno 0,23l.
Věřím, že je ještě novější upravená verze, kde je těch 0,18l.
Kvůli tomuhle jí ale schánět nebudu, už jsem si objem na 0,18l přepsal v poznámkách a to bude stačit.
Pája