prezi napsal(a):
...tak hele "inženýři", ještě jedna fotka ...hruška kardanu …možná určíte závadu z obrázku ;-) Zkoušeli jsme s PavlemGS vůli kola a zdá se že ložiska jsou OK a bude to jen gufero. No nevím, já tomu nerozumím vůbec
si pořídíš novou 11-ctku a hned ti teče hruškahned ji vrať a vrať se ke své staréééééééééébramboře
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
prezi napsal(a):
...tak hele "inženýři", ještě jedna fotka ...hruška kardanu …možná určíte závadu z obrázku ;-) Zkoušeli jsme s PavlemGS vůli kola a zdá se že ložiska jsou OK a bude to jen gufero. No nevím, já tomu nerozumím vůbec
si pořídíš novou 11-ctku a hned ti teče hruškahned ji vrať a vrať se ke své staréééééééééébramboře
podle fotky, co jsi prezi tady dával, to máš funglovku a toto vypadá na výrobní vadu, reklamuj to
prezi napsal(a):
hej plantážníci, já chtěl poradit ...prd.l si dělejte z plastelíny *pissed*
na rady jsem tady odborník jámáš tam moc řídkey oley,přidej hrubou mouku do hrušky
ta oprava tu někde je v odkazech-výměna ložiska v hrušce
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
prezi napsal(a):
hej plantážníci, já chtěl poradit ...prd.l si dělejte z plastelíny *pissed*
...hmmm .. no já bych to viděl tak, že ..
..budeš muset vyměnit všechny provozní náplně, vyfouknout a nafouknout kola a drahouška přelakovat ...pak odvezeš motku na vozíku do servisu, kde ti za lidových pár tisíc vymění gufero...nakonec ji strčíš do bazaru a pořídíš si novou osmistovku a budeš šťastný až do smrti
bo na osmikilu praskají po zimě jen žárovky
prezi napsal(a):
jestli si to kajsi neprorazil tak to bude jen vnější guferu což je jednoduchá výměna
...nee, jen takto "lokálně" ...a po zastavení mi to udělá během chvilky "loužičku", odhadem tak 10 - 15 kapek
...no nebudu Vás tím tady opruzovat, je to spíše do vlákna "Obecné technické problémy" a stejně se na to musí někdo kouknout odborným okem a šáhnout odbornou rukou, ale pokud by vás ještě něco napadlo, případně jste to řešili na svojí krasavici, tak radu či pomoc uvítám