Můj důvod byl že jsem chtěl raději spojku na lanko a pětikvalt. Původně v rozhodování hrála i pořizovací cena ale když se na to teď tak kouknu co jsem už do ní vrazil .....
namork1 napsal:
Můj důvod byl že jsem chtěl raději spojku na lanko a pětikvalt. Původně v rozhodování hrála i pořizovací cena ale když se na to teď tak kouknu co jsem už do ní vrazil .....
Se ziskem to už neprodáš... mám to taky tak.
Jen když já jsem kupoval 11tku, tak jsem ještě uvažoval nad PDčkem který bylo tehdy za stejný peníze, ale nejelo, nebrzdilo, nesvítilo, přehřívalo se, chlastalo, mělo slabou elektriku, krátkou pětku a zemědělský vůle poplatný době svého vzniku.... Prostě by to moje zacházení a dálniční přesuny naloženej ve dvou asi nepřežilo, což 11tka byla na toto stavěná a 1150 stála tehdy ranec jako novinka.
A teď už není důvod to prodávat, protože nic lepšího neseženu, bo to jednoduše nikdo nevyrábí.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
jencekgs napsal:
Hrabe, pekne si zatopil pod dvouventilovym ohnickem:-))
Hele já netvrdím, že dvouventil je špatnej. Moc se mi líbí, jen nevyhovuje mým potřebám. Vždy když jsem byl rozhodnut ho koupit, po svezení jsem měl jasno, že by to byla chyba. Jako druhá motorka na občasné rachocení kolem pole by byla moc fajn, ale jako moje hlavní moto by nemohla fungovat. Trpěl bych já i motorka. A dvě motorky neuživím, takže v tom mám jasno.... dokud vylezu na 1100GS, bude u mě č.1.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /