Alda napsal:
Tak jelikož mám konečně po mnoha měsících hotovo, musím se taky pochlubit.
Krasna MZ, v roce 1990 jsem si ji koupil stribrnou a mel jsem ji dva roky. Tehda to byla pecka... mas ji v krasnem původním stavu. Gratuluji-))
BMW 1200 GS a ///M3
Tak jsem si na http://mojegs.cz/ koupil padací rám od firmy SW-MOTECH na svoji R1150GS. Vzhledem k tomu že rám na GSo je dražší než na ADV a v tomhle by se motorky snad mohly lišit minimálně jsem koupil rám na verzi ADV s tím, že si případné nesrovnalosti předělám nebo doladím. Stačilo nakonec jen provrtat spodní kryt pod motorem a našroubovat spodní držák do něj.A tadá rázem bylo ušetřených několik stokorun.YouTube Video Nejdůležitější je se z leknutí hned neposrat...
Nevim jetli je to dobre reseni.Ani nevim jak to ma na 1150 byt.1100 to mela dost nestastne.Ale bal bych se,ze ti to pri padu ten susplech urve ze silentbloků.A taky se to po nem blbe sklouzne.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Právě že ono je to u normálního GSa přidělaný přesně na ty šrouby co drží ten šus plech k silent blokům tak, že v tomto případě je to jedno.A co se týče toho zadrhávání je to u obou verzí stejné jak u GS tak u GSA
Nejdůležitější je se z leknutí hned neposrat...
Navíc ti taky ten na obyč GS blokuje přístup k horním šroubům krytu řemenu, protože přes ně vede taková pomocná hrazda toho rámu.. Pecka.. Kvůli kontrole řemenu, tak musíš padáky skoro sundat..
foto z cest: www.facebook.com/...
o moto: http://www.motork...mid=103612
BMW R1150GS (2001, bez ABS)
KMZ K-750 (1962, se zpátečkou, tzv. "Dněpr" )
Možnost základního servisu boxerů série 850/1100/1150/1200(vzduch)..
Možnost diagnostiky Jeep WJ/WG..
Co múže udělat za paseku podle mě asi záleží na rychlosti a povrch. Každopádně když se podívám na všechny možné padáky tak urvart víko asi těžko padák může,spíš se do něho jen opře potažmo prorazí. Je pravda že přes víko remene je vystuha ale kolikrát k tomu řemeni člověk leze? Co se týče svetle víšky tak všechny padaky co mají výztuhu pod motorem (šus plechem) ji snižují.no a co se týče kvality nemůžu soudit ale podle váhy bych neřekl,že je z papíru. Pokud máte důkazy o tom,že jsou padaky od SW-MOTECH nanic tak to sem jdejte ať to každý vidí. Já bych řekl,že je to o tom co se asi komu líbí.
Nejdůležitější je se z leknutí hned neposrat...
Ja je mel a zazili spoustu padů.Extra pevne nejsou,taky jsem je rovnal.Ale ucel docela plnili.Nejlepši vec co jsem ale udelal bylo,ze jsem k nim pridal TT kryty hlav.Bez nich bych mel asi vika a mozna i valce parkrat rozbite.
vevis přiložený následující obrázek:
[187.88Kb]
Upravil vevis dne 01.01.2016 20:25
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!