To je jenom trailer ne ? Nebo mi chceš říst že máš 5 minut z celýho mongolska? Jsi to ojebal chlape !!!
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
primarne jsem fotil a ne natacel.
Materialu je vic, ale je to vsechno stejny. Zabery z male kamerky na helme na ujizdejici cestu uz po 2 minutach nikoho bavit nebudou. Podle me 6 minut je tak akorat.
Zabery kde jsem videt celej znamenalo, nekam na stativ postavit fotak, zapnout, projet a vratit se pro ni. To jsem moc nedelal.
Pokud mas zajem videt vic, dam ti vedet termin prednasky, kt je postavena na fotkach. Snad ji jeste letos udelam.
Upravil dufino dne 25.10.2011 14:33
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...
Rozhodně hezký, ale PROČ JE TAM PROBOHA TEN PRUH???? To jsi měl rozbitou kameru, nebo je to uměleckej záměr? Vypadá to, jako když jsi po cestě baštil lysohlávky a tímhle jsi nám to chtěl zprostředkovat...
Fakt nechci prudit, co se týká cesty, máš můj respekt a i ty záběry jsou pěkný, dokonce ani nebudu kritizovat dýlku videa (ostatně někdy je méně více), ale na to halucinogení video se prostě nedá dívat,teda alespoň já mám značnej problém to vydržet...
Maiali nel Fango!
Otvorím ešte túto debatu, nejakým nedopatrením som sa dostal k predebatovanéj téme až teraz.
Petras napísal: Pozor, prave na tom pripadu Kanadana je patrne, ze mapa pro 91 oct benzin neni oficialni vyplod BMW a diky tomu mi i zamitli zaruku!!!
Máš špatné info. Palivová mapa na 91 okt. benzín bola od BMW oficiálne v ponuke ako voliteľná pre F800GS r.v.08-09.(09 som si už nie až tak istý ) Ale 08 určite áno preto že ju mám a je super.
A to vydejko je síce krátke ale poteší.
Upravil siso dne 13.11.2011 11:01
Ahoj vsem.
Dnes vysel v prosincovem MotoRoutu clanek k ceste.
Smolil jsem cca 12 huste popsanych stranek ve wordu jako denik a tohle je prvni polovina v casopise. Je to z CR az do prvniho Ruska.
Nazdar dufino, pozeral som si galegiu manikov ktory tiez putovali svetom a nasiel som tuto foto , neni to nahodou tvoja moto ...? https://picasaweb...5618205970
dufino napsal:
Ahoj vsem.
Dnes vysel v prosincovem MotoRoutu clanek k ceste.
Smolil jsem cca 12 huste popsanych stranek ve wordu jako denik a tohle je prvni polovina v casopise. Je to z CR az do prvniho Ruska.
gkar napsal:
Nazdar dufino, pozeral som si galegiu manikov ktory tiez putovali svetom a nasiel som tuto foto , neni to nahodou tvoja moto ...? https://picasaweb...5618205970
je to moje)))
Super..diky!
super...moc fotek, ktere by fotil nekdo jiny nemam.
vubec nevim ze me nekdo fotil. Asi to je pred internetovou kavarnou, Zrovna jsem asi psal zde na forum nejaky prispevek.
Mrknete na tu sjetou zadni Mitasku. pak zaclo prset a bylo PEKLO na ni v blate.
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...
dufino napsal:
Ahoj vsem.
Dnes vysel v prosincovem MotoRoutu clanek k ceste.
Smolil jsem cca 12 huste popsanych stranek ve wordu jako denik a tohle je prvni polovina v casopise. Je to z CR az do prvniho Ruska.
Jen chci napsat, odvaha jít do toho sám. Mě by zajímali zásadní věci, na kolik to přišlo, jak a kde víza a taková ta matematika lehká. Mrzelo by mě jet sám a nemít se s tím s někým na místě podělit a pokecat. Jinak dobrý
Waltr napsal:
Tak já se k cestopisu v motoroute dostal až teď a musím říci, že je to jeden z nejlepších co jsem četl.
tak to dekuji
Nejsem moc veliky spisovatel
Jeste jsem dopsal druhy dil do noveho cisla na kterem se nyni pracuje v redakci.
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...
Taky jsem to četl,dobrá práce. Zhltnul jsem to jak se říká jedním dechem. Škoda že motoroute vychází jednou za dva měsíce. Těším se na druhej díl.
Bluesbery je jak modelka
Jedu? Tedy žiju!
remus:
Hele ty kalvéro, jakej extrém? Myslíš jako polní ty cesty? Nezlobte se na mě, ale extrém to určitě nebyl. Motorce je úplně u prdele zda jede po okresce nebo v terénu, protože jediný rozdíl smazává vzducháč... Motorka dostala co potřebovala (olej, filtry,..) to znamená že byl pravděpodobně zmetek. Nevím jak v továrně měří šály, ale chyby se prostě stávají. Poslední věc, jestli někdo tvrdí, že na zadření kliky má vliv špatnej benál tak je blázen!!!
pavelgs:
Nevím proč by si nemohl stěžovat na kvalitu osmikila? Samo BMW tuhle motorku prezentuje jako enduro a každý kdo aspoň přičichl k enduru ví,že motorka občas spadne a sem tam jede v režimu "varná konvice"
sadílek
ohlasím s názorem,že příprava na takovou cestu u mě nikdy nezahrnovala víc než to,že jsem jí s cígem v hubě obešel a shledal,že dojede....
asi jako já, sadílku...
Kluci resumé je dle mého asi toto:
1/ BRAVO k super cestě, je to odvaha jet takovou dálku sám a nebát se volit v situacích křižovatky asfalt versus offroad ten offroad a to přesto, že pojedeš pustinou...
2/ vím, jak krásně si připadáš, pokud jedeš pustinou, ať už jde o pouštní pistu nebo polňačku na louce veliké jako okres, sám jsem měl to štěstí a několikrát jsem si to zažil a jde o super pocit...
3/ dle různých Tvých popisů jsem pochopil, že nejseš žádný super odborník, ale máš docela představu o tom, jak ten stroj funguje. Nejseš ani opravář, ale ani neschopnej povolit jeden šroubek. Jseš dobrej průměr a to by mělo stačit, jakožto technická příprava jezdce
4/ přípravy motorky jsi se zhostil zcela spravně v servisu, dokonce nadstandartním způsobem, co víc? Mám za to, že motorka MUSÍ vydržet to, co jsi podnikl. Nejde o extrémní podmínky. Jde o GS a tedy o motorku určenou přesně k tomu, co jsi udělal. Celá cesta je samozřejmě extrém, co se týká času, peněz, projetých států a najetých kilometrů, nechci nic snižovat, naopak, ale nejde o extrémní podmínky. Ano v Iránu může být vedro v Shirázu (my měli....), ale GS800 není jenom do střední Evropy. Podobně jsi dělal offroad a pár (dost) kamenitých brodů. Zde jde o to aby byl jezdec na takové jezdecky technické úrovni, aby zvládal, motorka to MUSÍ zvládat. Jediné, co můžu pochopit je rychlejší odchod tlumiče, protože v offroadu jde o záhul a prostě nevydržel. Ale to neznamená, že bys měl býval dát povinně jiný after market na offroad. Ta motorka je určená k takovému terénu, stačí aby mohl i řidič.
Já sám mám horší znalosti než Ty a po pravdě řečeno mě nebaví to celé technické zákulisí kolem motorky. Doslova se tomu vyhybám, pokud je v partě nějaký ochotný člověk, rád se uklidím do ústranní (a nechám ho pracovat na mé motorce, čekajíc až si udělá meniscus jako kolega v Jordánsku, abych mu oplatil tu údržbu... ). Ale pokud se pohybujeme někde sami, věřím, že bych byl schopen postarat víc než se tvářím a to i díky tomu, že v našem věku a v okruhu motorkářů jsme již lecos slyšeli, četli a zažili. I to jsou informace, které se hodí, když nemůžeš pít kafe v servisu a musíš si poradit sám.
Jako zásadní chybu BMW ale vidím tedy tu nutnost odvzdušňovat tak složitým způsobem. Ano, je to vodník a tak je to jaksi na programu, že se s tím třeba někdy potkáš, ale mělo by to být dotažené do jednoduchosti. A pokud díky konstrukci tento motor NELZE odvzdušnit spolehlivě a jistě i v polních podmínkách, ale je potřeba hodina práce zkušeného technika..... pak neměl být vybrán pro tuto motorku tento motor.
Nesouhlasím s Hicksem, že by mělo stačit, aly mašina vydržela alpské a polské a ukrajinské a rumunské silnice. To by byl požadavek na každou motorku, od skútra až ke street. To není potřeba kupovat GS. A navíc, BMW má i názvu některých GS doslova to adventure, takže nevím, proč si na advenčurování nebrat GS...
Co se té konkrétní poruchy týká a Tvého servisování, mám za to, že tu jsou povolanejší než já. Ale jistě si všichni uvědomujeme, že když slyšíme někde z motoru nějaké harašení, za normálních podmínek bychom nejezdili dál a šli to zkontrolovat do servisu, ale kde ho tam najít, to je jasné....
Já skončím tím, že jsi udělal překrásný výlet, který Ti závidím a pokusím se v budoucnu (mám to naplánované na důchod!!!) Tě napodobit. Je jisté, že Tě bude tento výlet provázet doslova po celý život, protože jsi zvládl opravdu velké sousto. A pokud Ti BMW přidá na opravu, přestože nejsi v záruce a mohli se na Tebe v klidu vykvajznout a nemohl bys to mít nikomu za zlé, je to jenom ten správný důvod, abys zůstal značce věrný. Ledaže si myslíš, že konkurenční značky by se s Tebou bavily....
Ještě jednou Blahopřeji a hodně kilometrů na novém motoru!
Upravil Doc dne 28.01.2012 13:53
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
primarne jsem fotil a ne natacel.
Materialu je vic, ale je to vsechno stejny. Zabery z male kamerky na helme na ujizdejici cestu uz po 2 minutach nikoho bavit nebudou. Podle me 6 minut je tak akorat.
Zabery kde jsem videt celej znamenalo, nekam na stativ postavit fotak, zapnout, projet a vratit se pro ni. To jsem moc nedelal.
Pokud mas zajem videt vic, dam ti vedet termin prednasky, kt je postavena na fotkach. Snad ji jeste letos udelam.
Zdarec Dufíno!To tvoje video mě úplně uniklo ...je parádní vidět takový kouty světa více-méně z pohledu jezdce a ne načančaný profištábem.Sám jsem svoje první video dodělal nedávno a vím,jakej je to mrsk,prohrabat se těma hodinama záběrů a vybrat aspoň něco,co by se mohlo líbit i někomu,kdo tam s tebou nebyl a nesdílí s tebou ty zážitky spojený s tím obrazem,kterej tam běží.
Video máš pěkný a myslím,že obava,že by to někoho nudilo,je zbytečná.Zrovna do těhle končin se podívá jen hrstka lidí tady odsud a já bych na to čuměl klidně i půl hodiny.
Jediný,čím bych trochu šetřil,je ten efekt toho zdvojenýho okraje.Neber to zle.Sám jsem začátečník,takže do toho nemám co kecat,ale jen z pohledu diváka musím uznat,že se na to blbě kouká,když je tam toho už moc.
Jinak je to fakt moc pěkný a doufám,že se dočkáme nejpozději příští zimu něčeho dalšího na malý zasnění se a odreagování od zimy
Upravil Mr GS dne 28.01.2012 14:59
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA