Rope:ja mam sedlo zvysene ale ta jejich nej pena je tvrdsi jak origo sedlo! Jeste zkusim hybnout s temi riditky. Co jsem prestal jezdit of tak jsem je trosku priklopil k sobe ale jeste to o kousek pujde,zvyseni riditek mam od te doby co mam motorku. Za chvili vyrazim na cestu tak jsem zvedavy jaky to bude na origo sedle.
Upravil LukyGs dne 25.05.2013 12:24
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
Tata uz ma bederni pater odoperovanou a stejne uz to nikdy nebude mit ok.Takhle si to nechal presit v DD tuning a je spokojenej.Je ale pravda,ze vice jak 2 hodiny jede opravdu vyjimecne.
vevis přiložený následující obrázek:
[151.93Kb]
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
xHackerM napsal:
2 LukyGS: No já sice nejsem odborník přes sedla, ale tuším, že největší problém je ve vyznačeném místě. Nemáš tam žádnou oporu bederní páteře. Tvar by se měl, domnívám se, podobat červené křivce a kritické místo je vyznačeno šipkou. Takto bych si tedy já nechával dělat sedlo. Ale jek říkám, nejsem odborník, spíš říkám, co bych si rád nechal udělat na standardním sedle Dakara, kdybych to někdy přešíval. Určitě zkus reklamaci, věřím, že v tom nebude žádný problém.
Myslim, že tím to nebude, protože ani na origo sedlech či sargentech se o zadní sedačku neopřu - chybí mi tam tak 5 čísel a záda mě nebolí. To bych musel mít prdýlku jak Keksík, abych se opřel Občas ale vozim na opasku podélně uloženej teleskop, kterym se opřu o zadní sedlo a je to pak na dlouhý jízdy pohodlnější. Problém bych viděl spíš v materiálu sedla nebo v zádech.
Mali ty kujóne,já se teleskopem většinou opírám o nádrž.Dát si ho dozadu mě ještě nenapadlo.Pro všechny špekulanty,naštelujte si řidítka a posez a máte po bolesti.
No fakt je to dobrý - zkus to No nevim, ale pěna z DDT mi moc tvrdá nepřišla - Sargent je tvrdší a třeba Kahedo nebo Wunderlich, to už je regulérní beton.
Mali,dej vedle sebe origo sedlo a sedlo upravene v DDT S tou jejich nej penoz. Zatlac si na ne a uvidis ze origo je mekci. Ja to ted zkousel
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
Takže, dneska najeto na motorce s origo sedlem180km, z toho 40km v dešti a záda světe div se v pohodě!! Postřehl jsem opět ono poštípkjávání na prdeli z origo sedla ale záda nic. Přijde mi na tom origo že je jinej posez, já mám ve předu to sedlo dost zvedlé a tak mám záda rovně jak prkno a z toho mě bolí v kříži na mém sedle ale na tom origo jak je ten důlek tak se při jízdě po hrbolech pěkně v tom dolíku prdelí kolíbám a tím se i jinak staví záda. V pondělí zavolám do Mohelna ap doptám se jak by se to dalo řešit. Kařdopádně to origo sedlo je měkčí jak to mé upravené v DDT
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
..jak to tak čtu, držím palce, aby to dopadlo dobře a příp. sedlo/potah/výplň upravili ke Tvé spokojenosti.
Já mám tak nějak strach z nevratných akcí, tzn. sedlo bych si asi nechal čalounit jen jako náhradní a přistoupil k tomu jako k testovací verzi. Vážím si, že jste zde ochotni popsat i pocit nespokojenosti a ne jen a pouze chválit a morálně obhajovat platbu za přešití.
Fy DOT neznám, nemám s ní jakoukoli zkušenost, ale určitě pracuje jak nejlépe umí. Za sebe bych šel do sedla renomované fy, byť sedlo stojí 1-2x více, ale možná se naivně uklidňuji, že proběhl nějaký výzkum/testy/diskuse s odborníky v oblasti anatomie/držení těla apod. a je vhodně zvolen tvar/velikost/tvrdost/....
Je to jen můj názor a držím palce, aby příp. úprava/oprava dopadla dobře.
Sedla na vašich fotkách vypadají dobře.
H
www.jantruhlar.cz
Já mám se sedly přešitými u DDT zcela opačnou zkušenost. Původní originál sedlo jsem nechal přešít, protože jsem na něm nebyl schopen vydržet delší jízdu a po přešití je to naprosto v pohodě. Subjektivně je sedlo po přešití o hodně měkčí.
Každému bude vyhovovat něco jiného, tvar sedla, výška posezu atd. atd.
xjav napsal:
Já mám se sedly přešitými u DDT zcela opačnou zkušenost. Původní originál sedlo jsem nechal přešít, protože jsem na něm nebyl schopen vydržet delší jízdu a po přešití je to naprosto v pohodě. Subjektivně je sedlo po přešití o hodně měkčí.
Každému bude vyhovovat něco jiného, tvar sedla, výška posezu atd. atd.
Nechal jsi si ho jen přešít nebo jsi dával i novou výplň? Já mám právě i tu jejich nej pěnu a proto jsem dost zklamaný....nechával jsem je dělat právě abych ulevil zadnici ale teď mě bolej záda. Když bolela zadnice tak stačilo na chvíli do stupaček a byl zase na nějakou dobu klid ale když to berou záda tak nemám klid po dojetí až do druhého dne.
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
xjav napsal:
Já mám se sedly přešitými u DDT zcela opačnou zkušenost. Původní originál sedlo jsem nechal přešít, protože jsem na něm nebyl schopen vydržet delší jízdu a po přešití je to naprosto v pohodě. Subjektivně je sedlo po přešití o hodně měkčí.
Každému bude vyhovovat něco jiného, tvar sedla, výška posezu atd. atd.
Nechal jsi si ho jen přešít nebo jsi dával i novou výplň? Já mám právě i tu jejich nej pěnu a proto jsem dost zklamaný....nechával jsem je dělat právě abych ulevil zadnici ale teď mě bolej záda. Když bolela zadnice tak stačilo na chvíli do stupaček a byl zase na nějakou dobu klid ale když to berou záda tak nemám klid po dojetí až do druhého dne.
Nemůže to být tím,že ta jejich nejnovější pěna není vyzkoušena praxí?Mám od nich již na druhých sedadlech pěnu co dávali do konce roku 2012 jako nejlepší a jsem taky spokojen.Dáme 1000 km za den a celkem pohoda,ale neměl jsem s tímto nájezdem za den problémy na žádné motorce.Tedy ani na origo sedlech i když to nebylo na BMW.
Nechával jsem sedlo snížit, přešít a dát tu jejich novou "inteligentní" výplň. Kamarád u nich nechával přešívat, když tam ještě dávali gel a ten pak taky trpěl. Když chyběla ta podpora pod zadkem, byly ty otřesy na páteř větší a pak z toho byly bolesti, dokonce řešil plotýnky. Já jsem bez problémů. Fakt to bude spíš o tvaru a o posezu.
Oni ale mají tuším dva druhy té "inteligentní" výplně.
Já mám tuhle:Novinka: Pro nejnáročnější zákazníky představujeme po dvouletém intenzivním testování novou výplň s označením GFH.
Tento třívrstvý pěnový systém je určen pro vysoká zatížení a extrémně dlouhé vzdálenosti v sedle vašeho motocyklu.
Mezi hlavní přednosti GFH patří:
navýšení dojezdu až o několik stovek kilometrů za den (a to i oproti předchůdci GF-10),
zachování komfortu i při vyšším váhovém zatížení,
vyšší stabilita a elasticita materiálu přináší delší životnost,
díky své konstrukci je výplň vhodná také pro sportovní jízdu, a to jak na silnici, tak i v terénu.
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
xjav napsal:
Já mám se sedly přešitými u DDT zcela opačnou zkušenost. Původní originál sedlo jsem nechal přešít, protože jsem na něm nebyl schopen vydržet delší jízdu a po přešití je to naprosto v pohodě. Subjektivně je sedlo po přešití o hodně měkčí.
Každému bude vyhovovat něco jiného, tvar sedla, výška posezu atd. atd.
Nechal jsi si ho jen přešít nebo jsi dával i novou výplň? Já mám právě i tu jejich nej pěnu a proto jsem dost zklamaný....nechával jsem je dělat právě abych ulevil zadnici ale teď mě bolej záda. Když bolela zadnice tak stačilo na chvíli do stupaček a byl zase na nějakou dobu klid ale když to berou záda tak nemám klid po dojetí až do druhého dne.
Nemůže to být tím,že ta jejich nejnovější pěna není vyzkoušena praxí?Mám od nich již na druhých sedadlech pěnu co dávali do konce roku 2012 jako nejlepší a jsem taky spokojen.Dáme 1000 km za den a celkem pohoda,ale neměl jsem s tímto nájezdem za den problémy na žádné motorce.Tedy ani na origo sedlech i když to nebylo na BMW.
Jestli je dostatečně testovaná nevím...píšou že ji testovali dva roky, ale papír snese všechno že.
Myslím že mě to bolí hlavně díky tvaru a pak že je to tvrdší.
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
Já vim, že origo sedlo je měkčí. To byl taky důvod proč jsem ho vyměnil, protože po cestě do Španělska, kdy jsem dal za jeden den na zátah 1100 kiláků a druhej 800 jsem měl neskutečně rozsekanou prdel. Vyzkoušel jsem wunderlicha - strašný, chvíli jsem měl i Kaheda, ale taky moc tvrdý. Teď mám Sargenty a jsem spokojenej. Výhodu maji v tom, že jsou oproti origo i širší - z origa mě bolela i spodní strana stehen. Nevýhodu vidim v tom, že se mi na Sargentech dost potí prdel, takže delší trasy jezdim s kožkou, ale může to bejt i kalhotama. Jinak prdel začínám cejtit po 100 - 150 kilácích i na Sargentech, ale dám si 5 min pauzu a takhle můžu ujet třeba i 2000 kiláků během dvou dní. Každýmu holt vyhovujeněco jinýho no.
Já mám ty tvrdý Kaheda. 1000 km za den jsem na tom zatím nedal, ale občas to nějakých 12-14 za den hodin v sedle dá... Tvrdý jsou, to je pravda, ale mají asi dobře vymyšlený tvar, takže pro mě jsou lepší, jak originály (pravda, někdo mi kdysi řekl, že jakékoliv sedlo na 12 GS je lepší, než originály ).
Sargenty jsem zkoušel, ale ten tvar byl pro mě moc nezvyklý, Kaheda mi sedly víc, ta tvrdost mi tolik nevadí. Možná to fakt není tolik tuhostí, jako nevhodným tvarem nebo nastavením posezu...
BMW GS = stroj na radost
Však jsem psal, že každýmu vyhovje něco jinýho. Maris taky jezdí Kaheda a max spokojenost. Mě z nich prostě bolela prdel, takhle jsem spokojenej, ale stejně mě láká vyzkoušet i sedla z DDT.
Taky mám ty DDT v hledáčku - rád bych si nechal původní originální sedla předělat na vyhřívaná. Tvar bych chtěl podle Kaheda, ale co ten materiál
BMW GS = stroj na radost