Morabo: Dovi: no v německu se daj sehnat se zárukou do roku 2013 něco pod 9000EUR a maj nálet do 5ti tisíc.
Ale něco na tom co říkáte je, a mě se nejvíc líbí ta nová černá, jen jsem to nechtěl hrotit s tím odpočtem DPH , ale možná by to za to stálo, člověk se dostane na stejný prachy s funglovkou. Jen já nejsem majitel firmy, tak nevím jestli mi to projde :cD. Uvidíme.
Jen doufám, že tyhlety nový modely to už maj vychytaný, aby se mi to po postavení na zadní kolo nestalo taky, to bych fakt nerad.
jen mě pobavilo, že nikdo nechce slyšet, že od počátku říkám ,,ten model co jsem viděl já byl model2010 nebo dokonce 2011. Nějak mi ta vaše sázka ne jistotu nesedí.
diaboluss> Prosímtě a koukali jste na písty? Ten mlátící model co tady byl před několika stránkama (z anglického fora) měl chytlé písty.
Badu: d
hod mi odkaz na masinu z 2011 co stoji 9000 EUR, jo neocesany, jelikoz vetsina lidi asi kupuje 800 s velkym PC, vyhrevy, ABS
Upravil schrek dne 17.02.2012 17:41
Myslím že je logické že modely 2010a výš mají menší počet závad motorů protože mají méně najeto. O tom budem diskutovat tak za dva roky jestli výrobce učinil úspěšné opatření v konstruci. Pro mně jako motorkáře spíše staré školy je důležité zjistit pravou příčinu proč k údajným poruchám došlo a pokusit se tomu předejít např. hlídáním tlaku oleje nebo pokud by to bylo možné výměnou vylepšeného dílu.
Zdůrazňuju údajným poruchám protože síla internetu je veliká a drby se šíří rychle. Z příspěvků k tomuto tématu je jasné že technice a strojařině z diskutujících rozumí jen dva lidé. Ale někteří zase umí vyjednávat s výrobci , importéry apod. což je taky důležité. Holt někdo motor opraví svépomocí a někdo sedne k počítači a domůže se pomoci od výrobce. Ať se nám to daří .
diaboluss napsal:
Kim: Vana je odlitek, jak jinak bys to chtěl vyměnit, než jako celek - bavíme se teď o té spodní vaně...
samo rozumím ,myslel jsem že by upravili čistě chybné místo ale proč obvodové spojení s horní částí aby museli měnit celou slévací formu atd. - jen tak uvažuji
spodní díl karteru ''bloku motoru '' nelze měnit samostatně a pravděpodobně ani samostatně objednat jako díl-jsou svrtány vždy společně s dílem horním!Pokud seženeše spodní díl a namontuješ s jiným vrchem-je otázka času kdy se ti to rozsype na puzzlíky...
jak řikam ono to tak je u všech motorek co jsem kdy viděl jinej konstrukční postup asi ani není....
ja bych to nechal opravit přebroušením a moto prodal....
ten rozdíl opravy když si přidáš tak si koupí novej model 2010...a klidný svědomí-moc dobře to znám měl jsem KTM950Adv a kvuli nervům kde mě něchá jsem ji radši prodal,přestože pro mě byla lepší než GS1200
Tom
aŤ TO NECHÁ NĚKDE NĚKOHO JINÝHO VIĎ :-)
Nene tosi mě špatně pochopil...jak říkam pokud je ta hřídel poškozena lehce není duvod proč by oprava neměla být kvalitní..takovejch oprav se dělá dělalo a bylo....je jasný že mechanik vždycky řekne že je to bez záruky...a to že se to stane znova-tim že motor na to trpí-to není žádnej podvod.....
stejně jako svoláváčky na KTM jsem nechal udělat a prodal jsem proto že už jsem nechtěl to absolvovat znovu ne proto že moto má skrytou vadu...a tvuj případ je stejnej ale rozhodnutí je to samozřejmě tvoje-já bych z takový moto radost neměl....držim palce.
Rostabmw napsal:
Myslím že je logické že modely 2010a výš mají menší počet závad motorů protože mají méně najeto. O tom budem diskutovat tak za dva roky jestli výrobce učinil úspěšné opatření v konstruci. Pro mně jako motorkáře spíše staré školy je důležité zjistit pravou příčinu proč k údajným poruchám došlo a pokusit se tomu předejít např. hlídáním tlaku oleje nebo pokud by to bylo možné výměnou vylepšeného dílu.
Zdůrazňuju údajným poruchám protože síla internetu je veliká a drby se šíří rychle. Z příspěvků k tomuto tématu je jasné že technice a strojařině z diskutujících rozumí jen dva lidé. Ale někteří zase umí vyjednávat s výrobci , importéry apod. což je taky důležité. Holt někdo motor opraví svépomocí a někdo sedne k počítači a domůže se pomoci od výrobce. Ať se nám to daří .
Jak píšeš přes ne se těžko něco pořeší co člověk to názor a ještě k tomu na každým šprochu pravdy trochu.....
No jsem zvědavej jaký bude nakonec rozhodnutí pro postup opravy-já bych moto prodal a kdybych si ji mermocí chtěl nechat tak bych koupil motor z novějšího modelu,abych měl klid.
Motorů jsem opravil opravdu hodně a leckdy to byli opravy fakt strojařský-prasklý kartery,prasklé válce na vnitřní straně,vydřené sedla vaček apod....ale vždycky když jsem na tej motorce jel-dobrej pocit jsem neměl když jsem věděl že to je opravovaný,přesto že musim říct že všechny ty opravy vydrželi....ale ten pocit.
Tryskac napsal:
mara ložisko ojnice závažia je druhé v poradí, prečo by nedostatok tlaku malo odskákať druhé ložisko a nie to tretie - pravého valca, ktoré dostáva olej až za ním?
To není rozhodující,třeba u benzinových motoru Alfa Romeo vyběhne ojnice vždy na třetím válci(a čtvrtej je taky až za ním a poslední ložisko uložení kliky taky)-konstrukční vada motoru -nízký tlak oleje pro mazání ojničního oka 3válce-a co myslíte?žádná svolávačka a nic prostě si to zaplať a hotovo )
Tom
Samozrejme, že je možné aj to čo píšeš. Ale tlak prirodzene klesá smerom od čerpadla s jasným úbytkom na jednotlivých mazacích miestach. Ak nastane problém na ložisku blízko čerpadla znamená to , že vyústenie mazania má večší hydraulický odpor /slabý prierez kanáliku/ ako mazacie miesta za ním, alebo je viac mechanicky či tepelne namáhané. Ak si mal rozhodených viac takto poškodených Alfamotorov tak si asi našiel príčinu a spôsob odtránenia , tak daj typ.
Ale čomu nechcem veriť je že posledné ložisko uloženia kluky - teda hlavné je mazané cez kluku.
Pre mňa bežný štandart je že hlavné ložiská sú mazané cez kanál v bloku a "vretenicovým" kanálom v kluke sú mazané IBA ojničné čapy a tak to je možno na rozdiel od Alfy aj u F800
Rostabmw napsal:
Myslím že je logické že modely 2010a výš mají menší počet závad motorů protože mají méně najeto. O tom budem diskutovat tak za dva roky jestli výrobce učinil úspěšné opatření v konstruci. Pro mně jako motorkáře spíše staré školy je důležité zjistit pravou příčinu proč k údajným poruchám došlo a pokusit se tomu předejít např. hlídáním tlaku oleje nebo pokud by to bylo možné výměnou vylepšeného dílu.
Zdůrazňuju údajným poruchám protože síla internetu je veliká a drby se šíří rychle. Z příspěvků k tomuto tématu je jasné že technice a strojařině z diskutujících rozumí jen dva lidé. Ale někteří zase umí vyjednávat s výrobci , importéry apod. což je taky důležité. Holt někdo motor opraví svépomocí a někdo sedne k počítači a domůže se pomoci od výrobce. Ať se nám to daří .
Jak píšeš přes ne se těžko něco pořeší co člověk to názor a ještě k tomu na každým šprochu pravdy trochu.....
No jsem zvědavej jaký bude nakonec rozhodnutí pro postup opravy-já bych moto prodal a kdybych si ji mermocí chtěl nechat tak bych koupil motor z novějšího modelu,abych měl klid.
Motorů jsem opravil opravdu hodně a leckdy to byli opravy fakt strojařský-prasklý kartery,prasklé válce na vnitřní straně,vydřené sedla vaček apod....ale vždycky když jsem na tej motorce jel-dobrej pocit jsem neměl když jsem věděl že to je opravovaný,přesto že musim říct že všechny ty opravy vydrželi....ale ten pocit.
Tom
tak uz konecne vidis, jak je to IRACIONALNI?
ceho bych sel bal je stroj, kerej NEZNAM,,, ne ten, ktery jsem OPRAVIL.
...
mmch nas kamarad ma na 12Gs treti prevodovku... poprve se mu to kouslo za jizdy. Dobrou chut.
...
to jsou podobny zkraty jako kdyz si nekdo trochu natluce a uz na to nikdy nevleze.. nebo kdyz ti prebehne pres cestu cerna kocka
Upravil hicks dne 17.02.2012 19:55
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Waltr prídem za Tebou do tej hospody
Ale ešte čosi na odľahčenie a radosť Vjetrníkovu a podobných:
Keby ten náš motor nedali vyrobiť rotaxu ale Kymcu, tak by sme tento problém asi nemali. Neprerobí to niekto?
Tryskac přiložený následující obrázek:
Tryskac napsal:
Waltr prídem za Tebou do tej hospody
Ale ešte čosi na odľahčenie a radosť Vjetrníkovu a podobných:
Keby ten náš motor nedali vyrobiť rotaxu ale Kymcu, tak by sme tento problém asi nemali. Neprerobí to niekto?
otázka je, jestli by to byl takový sameťák.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Rostabmw napsal:
Myslím že je logické že modely 2010a výš mají menší počet závad motorů protože mají méně najeto. O tom budem diskutovat tak za dva roky jestli výrobce učinil úspěšné opatření v konstruci. Pro mně jako motorkáře spíše staré školy je důležité zjistit pravou příčinu proč k údajným poruchám došlo a pokusit se tomu předejít např. hlídáním tlaku oleje nebo pokud by to bylo možné výměnou vylepšeného dílu.
Zdůrazňuju údajným poruchám protože síla internetu je veliká a drby se šíří rychle. Z příspěvků k tomuto tématu je jasné že technice a strojařině z diskutujících rozumí jen dva lidé. Ale někteří zase umí vyjednávat s výrobci , importéry apod. což je taky důležité. Holt někdo motor opraví svépomocí a někdo sedne k počítači a domůže se pomoci od výrobce. Ať se nám to daří .
Jak píšeš přes ne se těžko něco pořeší co člověk to názor a ještě k tomu na každým šprochu pravdy trochu.....
No jsem zvědavej jaký bude nakonec rozhodnutí pro postup opravy-já bych moto prodal a kdybych si ji mermocí chtěl nechat tak bych koupil motor z novějšího modelu,abych měl klid.
Motorů jsem opravil opravdu hodně a leckdy to byli opravy fakt strojařský-prasklý kartery,prasklé válce na vnitřní straně,vydřené sedla vaček apod....ale vždycky když jsem na tej motorce jel-dobrej pocit jsem neměl když jsem věděl že to je opravovaný,přesto že musim říct že všechny ty opravy vydrželi....ale ten pocit.
Tom
tak uz konecne vidis, jak je to IRACIONALNI?
ceho bych sel bal je stroj, kerej NEZNAM,,, ne ten, ktery jsem OPRAVIL.
...
mmch nas kamarad ma na 12Gs treti prevodovku... poprve se mu to kouslo za jizdy. Dobrou chut.
...
to jsou podobny zkraty jako kdyz si nekdo trochu natluce a uz na to nikdy nevleze.. nebo kdyz ti prebehne pres cestu cerna kocka
Ten net je na tohle fakt k ničemu,nechce se mi to zase vysvětlovat....kdybysme to všichni probírali u piva tak se pochopíme hned a vedlo by to i knějakýmu kloudnýmu závěru...takhle je to na pytel...
Každopádně necht to dobře dopadne a správný rozhodnutí...
TomR1 napsal:
Ten net je na tohle fakt k ničemu,nechce se mi to zase vysvětlovat....kdybysme to všichni probírali u piva tak se pochopíme hned a vedlo by to i knějakýmu kloudnýmu závěru...takhle je to na pytel...
Každopádně necht to dobře dopadne a správný rozhodnutí...
Tom
ale ja te chapu.. takovahle magie je okolo leccehos...
Ja jenom rikam, ze nakupem noveho stroje celou rovnici zasadne zeslozitujes.
ZVLAST pokud si nekupujes novou...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
TomR1 napsal:
Ten net je na tohle fakt k ničemu,nechce se mi to zase vysvětlovat....kdybysme to všichni probírali u piva tak se pochopíme hned a vedlo by to i knějakýmu kloudnýmu závěru...takhle je to na pytel...
Každopádně necht to dobře dopadne a správný rozhodnutí...
Tom
ale ja te chapu.. takovahle magie je okolo leccehos...
Ja jenom rikam, ze nakupem noveho stroje celou rovnici zasadne zeslozitujes.
ZVLAST pokud si nekupujes novou...
No já to myslel ve vztaženní k tej KTM to jsem si fakt užil tomu bys snad ani nevěřil-u motorek jsem od 5let a 7let jsem motorky prodával a celej život je servisuju,ale KTM mě psychicky likvidovala )
To fakt nešlo,jednu věc jsi vyřešil a další dvě začli-přestože přístup dealera KTM byl super tak to nešlo,vrchol byl když mi motorka málem schořela v Sevastopolu-to už bylo na mě moc...
Proto to myslím tak že kdyby z toho měl mít hlavui v pejru jestli se to stane znovu je lepší to prodat-to je celý.Ale vim že ty na ní máš nakrouceno hodně a nemyslim proti F800GS nic,kamarád do ní taky pujde a sám přemešlím jestli jit cestou F800GS KTM690 nebo R1200GS a k tomu nějakej Husaberg...
TomR1 napsal:
To fakt nešlo,jednu věc jsi vyřešil a další dvě začli-přestože přístup dealera KTM byl super tak to nešlo,vrchol byl když mi motorka málem schořela v Sevastopolu-to už bylo na mě moc...
Proto to myslím tak že kdyby z toho měl mít hlavui v pejru jestli se to stane znovu je lepší to prodat-to je celý.Ale vim že ty na ní máš nakrouceno hodně a nemyslim proti F800GS nic,kamarád do ní taky pujde a sám přemešlím jestli jit cestou F800GS KTM690 nebo R1200GS a k tomu nějakej Husaberg...
tak jestli se to chronicky s*re, tak to pak jo.
Ja resil svolavacky na zacatku.. mam treti palivovou pumpu.. neco jsem se natlacil (ukazatel dojezdu), novej altik atd... ale nemuzu rict (nechci zakriknout), ze bych furt servisoval.
Hodne pomuze kdyz se ty motorce venujes a poznas, kdyz je neco v neporadku s predstihem.
Ja si osmikilo koupil hlavne kvuli tomu, ze to byl tehdy novej typ a 12ka se mi moc nelibila a ADV je moc mamutozni a prislo mi predrazeny.
Jedina 12ka, co se mi ukrutne libi je 30years 12GS
---
jo a ZASADNI vylepseni osmikila je Scottoiler...
Upravil hicks dne 18.02.2012 12:30
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
TomR1 napsal:
To fakt nešlo,jednu věc jsi vyřešil a další dvě začli-přestože přístup dealera KTM byl super tak to nešlo,vrchol byl když mi motorka málem schořela v Sevastopolu-to už bylo na mě moc...
Proto to myslím tak že kdyby z toho měl mít hlavui v pejru jestli se to stane znovu je lepší to prodat-to je celý.Ale vim že ty na ní máš nakrouceno hodně a nemyslim proti F800GS nic,kamarád do ní taky pujde a sám přemešlím jestli jit cestou F800GS KTM690 nebo R1200GS a k tomu nějakej Husaberg...
tak jestli se to chronicky s*re, tak to pak jo.
Ja resil svolavacky na zacatku.. mam treti palivovou pumpu.. neco jsem se natlacil (ukazatel dojezdu), novej altik atd... ale nemuzu rict (nechci zakriknout), ze bych furt servisoval.
Hodne pomuze kdyz se ty motorce venujes a poznas, kdyz je neco v neporadku s predstihem.
Ja si osmikilo koupil hlavne kvuli tomu, ze to byl tehdy novej typ a 12ka se mi moc nelibila a ADV je moc mamutozni a prislo mi predrazeny.
Jedina 12ka, co se mi ukrutne libi je 30years 12GS
---
jo a ZASADNI vylepseni osmikila je Scottoiler...
Jojo já nikdy nechtěl 1200ADV protože je to děsná obluda a byl jsem zvyklej na crossy
Mě u KTM vadilo to že mi na udržbě oznamili že moto tam musí zustat-výměna vaček pač se drolí povrch-řikám ok-stat se muže-dáváte nějaky inovovaný typ??-ne ty samý ale oni zase 50.000km vydrží-to jsem fakt nepochopil,pak to samí s brzdovou hadicí a spojkovým válečkem atd....takže vlastně kvuli tomu že se problémy neodstranovali pouze oddali-až to nebude v záruce nebo kulanci tak jsem to radši prodal.
Proto jsem radit prodat pokud by byla vidina že mě to čeká znovu...
TomR1 napsal:
To fakt nešlo,jednu věc jsi vyřešil a další dvě začli-přestože přístup dealera KTM byl super tak to nešlo,vrchol byl když mi motorka málem schořela v Sevastopolu-to už bylo na mě moc...
Proto to myslím tak že kdyby z toho měl mít hlavui v pejru jestli se to stane znovu je lepší to prodat-to je celý.Ale vim že ty na ní máš nakrouceno hodně a nemyslim proti F800GS nic,kamarád do ní taky pujde a sám přemešlím jestli jit cestou F800GS KTM690 nebo R1200GS a k tomu nějakej Husaberg...
tak jestli se to chronicky s*re, tak to pak jo.
Ja resil svolavacky na zacatku.. mam treti palivovou pumpu.. neco jsem se natlacil (ukazatel dojezdu), novej altik atd... ale nemuzu rict (nechci zakriknout), ze bych furt servisoval.
Hodne pomuze kdyz se ty motorce venujes a poznas, kdyz je neco v neporadku s predstihem.
Ja si osmikilo koupil hlavne kvuli tomu, ze to byl tehdy novej typ a 12ka se mi moc nelibila a ADV je moc mamutozni a prislo mi predrazeny.
Jedina 12ka, co se mi ukrutne libi je 30years 12GS
---
jo a ZASADNI vylepseni osmikila je Scottoiler...
Jojo já nikdy nechtěl 1200ADV protože je to děsná obluda a byl jsem zvyklej na crossy
Mě u KTM vadilo to že mi na udržbě oznamili že moto tam musí zustat-výměna vaček pač se drolí povrch-řikám ok-stat se muže-dáváte nějaky inovovaný typ??-ne ty samý ale oni zase 50.000km vydrží-to jsem fakt nepochopil,pak to samí s brzdovou hadicí a spojkovým válečkem atd....takže vlastně kvuli tomu že se problémy neodstranovali pouze oddali-až to nebude v záruce nebo kulanci tak jsem to radši prodal.
Proto jsem radit prodat pokud by byla vidina že mě to čeká znovu...
Tom
to mi pripomina.. JAK je to vlastne s zivotnosti 950/990 motoru?
co vim, tak se tam po 40 tisicich meni minimalne rozvody.. ale i vacka?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
TomR1 napsal:
To fakt nešlo,jednu věc jsi vyřešil a další dvě začli-přestože přístup dealera KTM byl super tak to nešlo,vrchol byl když mi motorka málem schořela v Sevastopolu-to už bylo na mě moc...
Proto to myslím tak že kdyby z toho měl mít hlavui v pejru jestli se to stane znovu je lepší to prodat-to je celý.Ale vim že ty na ní máš nakrouceno hodně a nemyslim proti F800GS nic,kamarád do ní taky pujde a sám přemešlím jestli jit cestou F800GS KTM690 nebo R1200GS a k tomu nějakej Husaberg...
tak jestli se to chronicky s*re, tak to pak jo.
Ja resil svolavacky na zacatku.. mam treti palivovou pumpu.. neco jsem se natlacil (ukazatel dojezdu), novej altik atd... ale nemuzu rict (nechci zakriknout), ze bych furt servisoval.
Hodne pomuze kdyz se ty motorce venujes a poznas, kdyz je neco v neporadku s predstihem.
Ja si osmikilo koupil hlavne kvuli tomu, ze to byl tehdy novej typ a 12ka se mi moc nelibila a ADV je moc mamutozni a prislo mi predrazeny.
Jedina 12ka, co se mi ukrutne libi je 30years 12GS
---
jo a ZASADNI vylepseni osmikila je Scottoiler...
Jojo já nikdy nechtěl 1200ADV protože je to děsná obluda a byl jsem zvyklej na crossy
Mě u KTM vadilo to že mi na udržbě oznamili že moto tam musí zustat-výměna vaček pač se drolí povrch-řikám ok-stat se muže-dáváte nějaky inovovaný typ??-ne ty samý ale oni zase 50.000km vydrží-to jsem fakt nepochopil,pak to samí s brzdovou hadicí a spojkovým válečkem atd....takže vlastně kvuli tomu že se problémy neodstranovali pouze oddali-až to nebude v záruce nebo kulanci tak jsem to radši prodal.
Proto jsem radit prodat pokud by byla vidina že mě to čeká znovu...
Tom
to mi pripomina.. JAK je to vlastne s zivotnosti 950/990 motoru?
co vim, tak se tam po 40 tisicich meni minimalne rozvody.. ale i vacka?
No ty první modely 950 byli fakt problémový,2003 peklo 2004-2005 jsem měl já.....ta motorka byl náročná na olej a uvržbu ale zase svezení za to stálo....ale obšas něco kleklo a nechala tě ve štychu,vim o dvou padlejch motorech..kamarádum přestože to byli servisovaný motorky....
Jinak jeden kamarád najel 100.000km bez jediný závady-ale tu motorku tak 20x rozebral a všechno měnil preventivně...takže nákldy šílený.Váčky se vydírali-povrchová uprava se drolila a začínalo to bejt patrný po cca 40-50 tis km...časem se zadřeela v hlavě.....u motorek s ladákama se motory tolik nehřáli a vydrželo to něco dýl.....
TomR1 napsal:
To fakt nešlo,jednu věc jsi vyřešil a další dvě začli-přestože přístup dealera KTM byl super tak to nešlo,vrchol byl když mi motorka málem schořela v Sevastopolu-to už bylo na mě moc...
Proto to myslím tak že kdyby z toho měl mít hlavui v pejru jestli se to stane znovu je lepší to prodat-to je celý.Ale vim že ty na ní máš nakrouceno hodně a nemyslim proti F800GS nic,kamarád do ní taky pujde a sám přemešlím jestli jit cestou F800GS KTM690 nebo R1200GS a k tomu nějakej Husaberg...
tak jestli se to chronicky s*re, tak to pak jo.
Ja resil svolavacky na zacatku.. mam treti palivovou pumpu.. neco jsem se natlacil (ukazatel dojezdu), novej altik atd... ale nemuzu rict (nechci zakriknout), ze bych furt servisoval.
Hodne pomuze kdyz se ty motorce venujes a poznas, kdyz je neco v neporadku s predstihem.
Ja si osmikilo koupil hlavne kvuli tomu, ze to byl tehdy novej typ a 12ka se mi moc nelibila a ADV je moc mamutozni a prislo mi predrazeny.
Jedina 12ka, co se mi ukrutne libi je 30years 12GS
---
jo a ZASADNI vylepseni osmikila je Scottoiler...
Jojo já nikdy nechtěl 1200ADV protože je to děsná obluda a byl jsem zvyklej na crossy
Mě u KTM vadilo to že mi na udržbě oznamili že moto tam musí zustat-výměna vaček pač se drolí povrch-řikám ok-stat se muže-dáváte nějaky inovovaný typ??-ne ty samý ale oni zase 50.000km vydrží-to jsem fakt nepochopil,pak to samí s brzdovou hadicí a spojkovým válečkem atd....takže vlastně kvuli tomu že se problémy neodstranovali pouze oddali-až to nebude v záruce nebo kulanci tak jsem to radši prodal.
Proto jsem radit prodat pokud by byla vidina že mě to čeká znovu...
Tom
to mi pripomina.. JAK je to vlastne s zivotnosti 950/990 motoru?
co vim, tak se tam po 40 tisicich meni minimalne rozvody.. ale i vacka?
No ty první modely 950 byli fakt problémový,2003 peklo 2004-2005 jsem měl já.....ta motorka byl náročná na olej a uvržbu ale zase svezení za to stálo....ale obšas něco kleklo a nechala tě ve štychu,vim o dvou padlejch motorech..kamarádum přestože to byli servisovaný motorky....
Jinak jeden kamarád najel 100.000km bez jediný závady-ale tu motorku tak 20x rozebral a všechno měnil preventivně...takže nákldy šílený.Váčky se vydírali-povrchová uprava se drolila a začínalo to bejt patrný po cca 40-50 tis km...časem se zadřeela v hlavě.....u motorek s ladákama se motory tolik nehřáli a vydrželo to něco dýl.....
Tom
to je bozska hudba pro muj sluch
muzu ten text od tebe citovat?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
TomR1 napsal:
To fakt nešlo,jednu věc jsi vyřešil a další dvě začli-přestože přístup dealera KTM byl super tak to nešlo,vrchol byl když mi motorka málem schořela v Sevastopolu-to už bylo na mě moc...
Proto to myslím tak že kdyby z toho měl mít hlavui v pejru jestli se to stane znovu je lepší to prodat-to je celý.Ale vim že ty na ní máš nakrouceno hodně a nemyslim proti F800GS nic,kamarád do ní taky pujde a sám přemešlím jestli jit cestou F800GS KTM690 nebo R1200GS a k tomu nějakej Husaberg...
tak jestli se to chronicky s*re, tak to pak jo.
Ja resil svolavacky na zacatku.. mam treti palivovou pumpu.. neco jsem se natlacil (ukazatel dojezdu), novej altik atd... ale nemuzu rict (nechci zakriknout), ze bych furt servisoval.
Hodne pomuze kdyz se ty motorce venujes a poznas, kdyz je neco v neporadku s predstihem.
Ja si osmikilo koupil hlavne kvuli tomu, ze to byl tehdy novej typ a 12ka se mi moc nelibila a ADV je moc mamutozni a prislo mi predrazeny.
Jedina 12ka, co se mi ukrutne libi je 30years 12GS
---
jo a ZASADNI vylepseni osmikila je Scottoiler...
Jojo já nikdy nechtěl 1200ADV protože je to děsná obluda a byl jsem zvyklej na crossy
Mě u KTM vadilo to že mi na udržbě oznamili že moto tam musí zustat-výměna vaček pač se drolí povrch-řikám ok-stat se muže-dáváte nějaky inovovaný typ??-ne ty samý ale oni zase 50.000km vydrží-to jsem fakt nepochopil,pak to samí s brzdovou hadicí a spojkovým válečkem atd....takže vlastně kvuli tomu že se problémy neodstranovali pouze oddali-až to nebude v záruce nebo kulanci tak jsem to radši prodal.
Proto jsem radit prodat pokud by byla vidina že mě to čeká znovu...
Tom
to mi pripomina.. JAK je to vlastne s zivotnosti 950/990 motoru?
co vim, tak se tam po 40 tisicich meni minimalne rozvody.. ale i vacka?
No ty první modely 950 byli fakt problémový,2003 peklo 2004-2005 jsem měl já.....ta motorka byl náročná na olej a uvržbu ale zase svezení za to stálo....ale obšas něco kleklo a nechala tě ve štychu,vim o dvou padlejch motorech..kamarádum přestože to byli servisovaný motorky....
Jinak jeden kamarád najel 100.000km bez jediný závady-ale tu motorku tak 20x rozebral a všechno měnil preventivně...takže nákldy šílený.Váčky se vydírali-povrchová uprava se drolila a začínalo to bejt patrný po cca 40-50 tis km...časem se zadřeela v hlavě.....u motorek s ladákama se motory tolik nehřáli a vydrželo to něco dýl.....
Tom
to je bozska hudba pro muj sluch
muzu ten text od tebe citovat?
Jojo autorská práva jsou k dispozici
kamarád ji tenkrát hrozně chtěl...loni dozrála doba a pořidil si ji-je krásná,krásně jezdí,má krásný KTM doplnky a hadry ale nevěřil když jsem ho varoval-letos jedeme černá hora a Albánie-tak jen nákup dílů které by měl mit sebou nebo preventivně vyměnit je 8tis(spojk,váleček,vodní pumpa,čerpadlo).....to je celkem dost při rozpočtu 20 na celou dovolenou pro moje GS....
proto na KTM nejezdím....je to jedinej duvod proč mám GS.
Ty vole, to je zase plevelu. Proč když už musíte žvatlat citujete?
Koukal jsem na to do manuálu, a změny jsou ale jen u kola řetězu 2010, a zadní čás rámu 2011.
V místě kde je uchycena klika kolem vyvažováku, je každý ze třmenů přišroubován 4! šrouby. Díl který je asi inovovaný- a v manuálu díry nekresleny nejsou- takže to možná BMW nepovažovalo za takovou změnu aby ji někde uvedlo.- slouží také jako třmen pro kliku, ale jen vně- a tak si opravdu myslím že to zaslepení děr bude mít spíše spojitost s olejem- když už nic- bude pomaleji odtékat když to položíš
A tak zase zůstavají jen teorie jako např....od kanálků které zasobují oblast vyvažováku a ojnic olejem na klice, je olej veden k ložiskům ojničním a vyvažováku kanálky v klice. Ojniční je delší- nevím to jistě, ale připadá mi. Takže taky více strhává olej k sobě- ale hned dodávám že vzhledem k ůrovni techniků v BMW nevěřím že si to nespočtou a není tlak v soustavě na tento deficit uspůsoben.
Nicméně jeden důležitý poznatek mám
diaboluss- Šrouby na ojnici vyvažováku jsou spešl nějaké destrukční- JEN NA JEDNO POUŽITÍ- Pohlídej si mechoše.