Ty ráfky jsem předpokládal,že se nepovedou.Z toho si nic nedělejte.Myslím si,že nikdo nedokáže naeloxovat staré,použité ráfky z BMW.
Ještě se zeptám na ten motor.Nejsem odborník na lakování,tak bych rád věděl,jestli ta žebra jsou obroušená po lakování a nebo jestli to bylo před lakováním zalepené?
Dík.
Je to obroušené, ručně. Vše lakováno v Kubšicích
Díky Rudo.
Nebude to obroušené oxidovat?
Nechtělo to vzít po obroušení bezbarvým lakem?
.
Při správné péči to oxidovat nebude. Bezbarvý lak by na motoru zažloutnul.
paja1 - jinak je to v "polomatu" určeném na lakování motorů. Sám majitel lakovny má touto barvou nalakován svůj motor (MOTO GUZZI).
Upravil Tonda dne 15.03.2016 23:01
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Tak včera jsme si s Uzlem udělali "svátek" a "nacpali" jsme všechny nalakované a zrepasované věci (motor, převodovku. koncák, kardan s novými křížky, vidle...) do hotového upraveného rámu a postavili motorku na kola. Zkusili jsme nasadit i zatím nenalakovanou nádrž, starý zadní tlumič (nový Wilbers je ještě na cestě z Německa) a provizorně přední světlo (držák na ně je ještě ve fázi "rozpracované" ). Tak silueta už se rýsuje.
Teď je po dovozu "čerstvá STK" a za dva roky nebo do prvního zastavení PČR se uvidí. Neřešíme to. Děláme to pro radost. Kdyžtak na tom bude jezdit Uzel po polňačkách okolo chalupy a večer se u piva a grilu na ten "peklostroj" budeme dívat. Kdyžtak se to pak prodá přes E-bay až nás to nebude bavit (třeba na Ukrajinu ).
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Nevím jak to dělaj v Německu,ale těch staveb a caferaceru je tam na prodej dost.Většinou je to za hodně peněz,na značkách a ještě píšou,že vše je zapsáno v techničáku.
Treba tohle.Jen tam píše co e k příští technické musí nechat dopsat. http://www.ebay.d...SwvFZW7E2k
Nebo tohle a to snad i všechno má dopsané. http://www.ebay.d...SwZ8ZW7r3C
Upravil vevis dne 26.03.2016 13:17
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Nevím jak to dělaj v Německu,ale těch staveb a caferaceru je tam na prodej dost.Většinou je to za hodně peněz,na značkách a ještě píšou,že vše je zapsáno v techničáku.......
...teď podle nových předpisů je to u nás s motorkama obecně dost průser...
Kamarádi mají streety udělané ze superbiků - prostě po pádu sundaná kapota a z toho naháč = neprůchozí přez STK neb to není v techničáku...
Stejně tak polokapota verze S naháče nahrazená jen světlem verze N a neprůchozí...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Na jednu stranku je to spravne aby nejezdily zrudy..ale zas meli nejak zjednodusit zapis zmen do tp...tady taky co urad to jiny buzik...
Kupredu spatki ni krok...