pecka, hele tenhle tejden budu mít frmol, ale ten další někdy odpolko, spíš tak uterý by šlo. Pošli mi nějakej kontakt na krejcik.dan@centrum.cz a nějak se domluvíme. Dík
KDO CHCE HLEDÁ ZPŮSOBY, KDO NECHCE HLEDÁ DŮVODY
BMW F650 GS DAKAR
tak sem koupil od servisáka tu volnoběžku a díky jeho instrukcím (díky za trpělivost xD ) úspěšně rozebral to uložení a samozřejmě sem zjistil že to volnoběžný kolo je úplně vochroupany. neválí se to někomu doma?? nebo nějakej tip kde se to dá nějak levně schrastit?
KDO CHCE HLEDÁ ZPŮSOBY, KDO NECHCE HLEDÁ DŮVODY
BMW F650 GS DAKAR
Já řešil problém s volnoběžkou na konci loňský sezóny, naštěstí kola byly ještě v pořádku. Po výměně je to zase úplně něco jinýho.
Sice jsem už loni vyřešil dvě největší porodní bolesti motorky (volnoběžka, vodní pumpa), ale stejně prodávám, protože na delší cesty ve dvou lidech to není - spotřeba je nádherná, ale koníky a objem chybí
trochu OT. Je pravda, že to není jako kdyby měla 100 koní, ale já si nestěžuju (zatím). Na pohodový ježdění ve dvou a nemám s tím problém. Jen je potřeba to trochu víc točit.
Aktuálně: BMW R1200GSA 2017
Ex: BMW F 650 GS 2004 Vidět a hlavně být viděn !
MMirek napsal:
trochu OT. Je pravda, že to není jako kdyby měla 100 koní, ale já si nestěžuju (zatím). Na pohodový ježdění ve dvou a nemám s tím problém. Jen je potřeba to trochu víc točit.
Jasný, neříkám, že to nestačí. Na tu spotřebu, co by člověk chtěl, že jo?! Nejsem žádnej moc velkej fanda rychlý jízdy, ale na bezpečný rychlý předjíždění ve dvou už to do mírnýho kopečka je prostě cejtit, že je to "jen 650tka".
Kdyby měl někdo zájem, tak se určitě ozvětě. Na net (a i sem do inzerátů) to dám asi až v nedělu, tenhle víkend nějak nestíhám a navíc nevím přesně, na jaký hodnotě se mi minulou sezónu zastavilo to počítadlo kilometrů
Zdar chlapi.Potřebuju poradit. Letos po první vyjížďce se mi zdálo, že se lehce zasekává plyn a nevrací se. Sundal jsem airbox, že vyčistím klapku a promažu bowden. Od tý doby to dělá tohle:
- nedrží volnoběh - po cca 5 - 10 vteřinách zakolísají otáčky a chcípne
- první tři vteřiny nefuguje otáčkoměr
- při zátahu jede normálně
- při konstantních otáčkách při jízdě cuká, jako by jela jen na jeden válec :-)
- po zátahu při zavření plynu střílí do výfuku
Něco jsem při tom, jak jsem se v tom hrabal pos..l a teď nevím co s tím. Už jsem tady pročet kde co, zkusil jsem vyčistit ten krokovej motorek, sundat dekl alternátoru jestli tam nejsou pilyny a nic. Napadá vás co by všechny tyhle příznaky mohly být? díky za rady.
bblaha napsal:
Zdar chlapi.Potřebuju poradit. Letos po první vyjížďce se mi zdálo, že se lehce zasekává plyn a nevrací se. Sundal jsem airbox, že vyčistím klapku a promažu bowden. Od tý doby to dělá tohle:
- nedrží volnoběh - po cca 5 - 10 vteřinách zakolísají otáčky a chcípne
- první tři vteřiny nefuguje otáčkoměr
- při zátahu jede normálně
- při konstantních otáčkách při jízdě cuká, jako by jela jen na jeden válec :-)
- po zátahu při zavření plynu střílí do výfuku
Něco jsem při tom, jak jsem se v tom hrabal pos..l a teď nevím co s tím. Už jsem tady pročet kde co, zkusil jsem vyčistit ten krokovej motorek, sundat dekl alternátoru jestli tam nejsou pilyny a nic. Napadá vás co by všechny tyhle příznaky mohly být? díky za rady.
- zkontrolovat stav baterky (musí být 100%)
- zkalibrovat plyn
- kvalitní palivo
- zkontrolovat el. svazky kolem krku řízení a kolem štelování tuhosti zadního tlumiče (el. kabely obecně)
- vyčistit co se dá (obtokovej ventil, klapka, čidlo polohy klapky, vzduchový filtr)
Když jsi psal, že při konstatní rychlosti ti to cukalo a po zavření plynu střílelo do výfuku, tak mě hned napadlo čidlo otáček, ale to jsi následně vyvrátil.
Když to má co dočinění i s budíkama, tak to bude elektrika. Jen najít kde.
xHackerM napsal:
- zkontrolovat stav baterky (musí být 100%)
- zkalibrovat plyn
- kvalitní palivo
- zkontrolovat el. svazky kolem krku řízení a kolem štelování tuhosti zadního tlumiče (el. kabely obecně)
- vyčistit co se dá (obtokovej ventil, klapka, čidlo polohy klapky, vzduchový filtr)
Když jsi psal, že při konstatní rychlosti ti to cukalo a po zavření plynu střílelo do výfuku, tak mě hned napadlo čidlo otáček, ale to jsi následně vyvrátil.
Když to má co dočinění i s budíkama, tak to bude elektrika. Jen najít kde.
Díky za reakci a rady.
Myslíš, že to může být baterka, i když v pohodě pětkrát za sebou nastartuju?
Kalibroval jsem snad dvacetkát podle všech postupů, který jsem tady načet. Odpojil jsem už i řídící jednotku na půl hodiny.
Palivo bylo první, co mě napadlo, nebýt tý první vyjíždky ( cca 150km), která byla v pohodě. Pro jistotu jsem dolil 10 l od Shellu.
Šel jsem už i po kabelech, zatím kolem toho snímače otáček, takže budu hledat dál.
Myslíš, že to může být vzducháč? Ten tam mám 2 roky. Asi 6000 km.
Baterku zkontroluj určitě jako 1. a snaž se jí držet v co nejlepší kondici. Baterka je na našich motorkách bohužel hodně slabé místo. Občas stačí očistit kontakty a dotáhnout šrouby na nich. Udělej tohle, kdyžtak nech baterku dolít, dobít atd. a pak se pohneme z místa. Vzducháč si vyčisti, ale za tohle nemůže - pamatuj - blbne ti otáčkoměr.
No jo. vducháč za otáčkoměr určitě nemůže
Baterku jsem měl přes zimu na udržovačce, po zimě chytla na první pokus, ale při první zavstávce cca po 5 km z kopce, takže skoro bez plynu se jí moc nechtělo.Chvíli jsem počkal a už chytla normálně a od tý doby chtně v poho , ale hned chcípne.
Jak se dá změřit? Mám jen starou hloupou nabíječku a jednoduchou udržovačku.
Tak mam podobny problem nastartuju a motorka tak po 7s zdechne nastartuju znova udela to. Treba znova kdyz pridrzuju plyn je to ok i kdy potom mi to uz taky zdechlo. Po zahrati nenii proble.m. Baterie ok , kalibrace xkrat a nic nepomaha. Jeste zkusim kouknou na tu skrtici klabku a obtokovy ventil a mam kouknoui i na snimac u zapalka?
Koupil jsem si moto na spolehlive jezdeni a zatim muzu rict zlata jawa 350
Zdar, už jsem tu jednou psal. Pomáhá mi pomocí diagnostiky tento problém řešit vymazáním adaptivních údajů lambda sondy. Vrací se to po cca 800 km, pak zase reset a chytá to jak víno. Mám Dakara 2004, 43.500 km. Manželka má klasické F 650 GS 2005, ujeto jen 13.500 a atam ten problém není. Ach ta elektronika. Kdyby to šlo nějak zablokovat, to "adaptování", byla by to paráda !
To by znamenalo ze kazdych 800km pujdu na diagnostiku? Pochopil bych ze za nejaky patek to bude treba udelat , ale tento interval je hodne brzsky. Zatim hledam chyby svepomoci neblizsi diagnostiku mam 150km jsem totiz od Budejocic.
Já si koupil svojí u touratech za 8 tis, no.Jmenuje se to GS-911. A mám klid. Jinak mě nic nepomohlo. Měnil jsem lambdu, baterku, Servisák čistil tu volnoběžku... A nic. Až toto resetování. Nevím, asi to běhá na windows...
Já na '01 tento problém nikdy nepozoroval. Na Hugitky '05 se to po koupi stávalo, ale v současné době už je to také v pořádku. Pouze jsem vyčistil klapku, obtokový ventil, snímač polohy klapky a to je myslím všechno. Kalibraci plynu zmiňovat nemusím.