Rybiz napsal:
... já chci zkusit svoji první MITAS sadu a trochu v tom plavu...
Tak si kup hlavně pořádný padáky a zjednej havarijko ...vyplatí se to
Dakar má myslím o plátno navíc proti proražení
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Rybiz napsal:
... já chci zkusit svoji první MITAS sadu a trochu v tom plavu...
Tak si kup hlavně pořádný padáky a zjednej havarijko ...vyplatí se to
Dakar má myslím o plátno navíc proti proražení
Já pravě nad tím přemýslím už dlouho cena / nájezd se neda pominout. A jelikož za poslední dobu sem tu četl pozitivní ohasy chtěl sem to zkusit? Ty máš nějakou negativní zkušenost?
Jizvy dokazují, že se minulost stala....
jo,ale se starým typem...teď jsou údajně lepší ,nic méně hranatej tvar (průřez) a nesmyslnej vzor dezénu zůstal,takže to je pneu úplně na nic.Záleží,jak jezdíš a co od toho čekáš?Jestli seš sunrider,v zatáčkách zatáčíš řidítkama a rovný suchý šotolině říkáš hard off,tak dobrý.
...nebo naopak pokud seš blázen,co miluje driftování na motorce,tak úplně super ...lepší už je jen 09
Velkej nájezd=tvrdá guma,ať si každej říká,co chce
Teď mám Karoo3.Od půlky vzorku jsou taky tvrdý a kloužou...taky na nich mám už 14tis.a nejsou po smrti...přední vůbec.Ta je tak v půlce.
Oboje to jsou prostě pneu na delší cestu,kdy nechceš tahat další s sebou,ale ne na pohodlný každodenní lítání,klopení na stupačku a vůbec na nějaký mokro a chlad,jako je v tuto dobu.Jet se na tom dá,ale je to velkej kompromis.
Ta Karoo3 je aspoň do půlky vzorku suprová,jak na silnici,tak v terénu.Od půlky je na silnici nepříjemná,ale pořád lepší v terénu,než 07 nová,protože ten vzorek má smysl a při výrobě byl použit mozek a ne zkušenosti z UNC
Mr GS přiložený následující obrázek:
Mr GS napsal:
jo,ale se starým typem...teď jsou údajně lepší ,nic méně hranatej tvar (průřez) a nesmyslnej vzor dezénu zůstal,takže to je pneu úplně na nic.Záleží,jak jezdíš a co od toho čekáš?Jestli seš sunrider,v zatáčkách zatáčíš řidítkama a rovný suchý šotolině říkáš hard off,tak dobrý.
...nebo naopak pokud seš blázen,co miluje driftování na motorce,tak úplně super ...lepší už je jen 09
Velkej nájezd=tvrdá guma,ať si každej říká,co chce
Teď mám Karoo3.Od půlky vzorku jsou taky tvrdý a kloužou...taky na nich mám už 14tis.a nejsou po smrti...přední vůbec.Ta je tak v půlce.
Oboje to jsou prostě pneu na delší cestu,kdy nechceš tahat další s sebou,ale ne na pohodlný každodenní lítání,klopení na stupačku a vůbec na nějaký mokro a chlad,jako je v tuto dobu.Jet se na tom dá,ale je to velkej kompromis.
Ta Karoo3 je aspoň do půlky vzorku suprová,jak na silnici,tak v terénu.Od půlky je na silnici nepříjemná,ale pořád lepší v terénu,než 07 nová,protože ten vzorek má smysl a při výrobě byl použit mozek a ne zkušenosti z UNC
Mr GS napsal:
jo,ale se starým typem...teď jsou údajně lepší ,nic méně hranatej tvar (průřez) a nesmyslnej vzor dezénu zůstal,takže to je pneu úplně na nic.Záleží,jak jezdíš a co od toho čekáš?Jestli seš sunrider,v zatáčkách zatáčíš řidítkama a rovný suchý šotolině říkáš hard off,tak dobrý.
...nebo naopak pokud seš blázen,co miluje driftování na motorce,tak úplně super ...lepší už je jen 09
Velkej nájezd=tvrdá guma,ať si každej říká,co chce
Teď mám Karoo3.Od půlky vzorku jsou taky tvrdý a kloužou...taky na nich mám už 14tis.a nejsou po smrti...přední vůbec.Ta je tak v půlce.
Oboje to jsou prostě pneu na delší cestu,kdy nechceš tahat další s sebou,ale ne na pohodlný každodenní lítání,klopení na stupačku a vůbec na nějaký mokro a chlad,jako je v tuto dobu.Jet se na tom dá,ale je to velkej kompromis.
Ta Karoo3 je aspoň do půlky vzorku suprová,jak na silnici,tak v terénu.Od půlky je na silnici nepříjemná,ale pořád lepší v terénu,než 07 nová,protože ten vzorek má smysl a při výrobě byl použit mozek a ne zkušenosti z UNC
E-07 je prostě univerzál s úžasným nájezdem za málo peněz. Samozřejmě to není srovnatelné s crossovou pneumatikou, ale on každý není motokrosař. Jak správně píšeš pro někoho je off šotolinka, polní nebo lesní cesta a ještě suchá. Tam ta guma má uplatnění, tak jako když někdo jede po ose do Mongolska a zpět. Někdo s ní jezdí dvě nebo tři sezóny a je spokojený. Každý si musí vyprat to své. Jestliže najezdíš na Karoo 3 14 tkm, tak by ti ta E-07 stačila a rozdíl by jsi nepoznal :-). Klobouk dolů před tvými sólo cestami.
Upravil joe dne 10.03.2014 20:45
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Tak to se vsaď,že poznal...Ti říkám,že ta v terénu bere neskutečně(za rozumnýho vzorku) a na asfaltu je do půlky,skoro jako silniční pneu.Žádný "ostrý" přechody,nepředvídatelný klopení,prostě nic...plynule to naklopíš až ke kraji.Kdybys zkusil,tak začneš testovat a prodávat Metzeler
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Ať si kdo chce co chce říká, já jsem s 07 spokojenej. Vezmu-li v úvahu poměr on-off co najedu nemá pro mě smysl špunt, tourance je zas jen na silnici, na ty moje zkratky ideální guma a ještě si za ty prachy můžu koupit dvě sady za cenu těch různých super karoo atd. měl jsem 09 a to prostě není na autobus, to má smysl na lehčí enduro. V momentě když někdo jezdí rally, bláta a najede v offu stejně jako po asfaltu ano, ale pro nás normální smrtelníky naprosto dostačující 07ka zajímavý jak to furt někomu leze krkem samozřejmě nic proti nikomu, jen se mi líbí jak se ta dizkuze neustále mele dokola
jinak na F650 s 09kama a na 1100 s 07kama jezdím na asfaltu uplně normálně, nezatáčim řidítkama
btw. Rudo budu chtít na radarku přivézt 07 na předek abych měl do albánie čerstvou, ještě ale budu volat
Upravil firefly dne 10.03.2014 21:03
https://www.facebook.com/vaclav.kubat.3958
firefly napsal:
Ať si kdo chce co chce říká, já jsem s 07 spokojenej. Vezmu-li v úvahu poměr on-off co najedu nemá pro mě smysl špunt, tourance je zas jen na silnici, na ty moje zkratky ideální guma a ještě si za ty prachy můžu koupit dvě sady za cenu těch různých super karoo atd. měl jsem 09 a to prostě není na autobus, to má smysl na lehčí enduro. V momentě když někdo jezdí rally, bláta a najede v offu stejně jako po asfaltu ano, ale pro nás normální smrtelníky naprosto dostačující 07ka zajímavý jak to furt někomu leze krkem samozřejmě nic proti nikomu, jen se mi líbí jak se ta dizkuze neustále mele dokola
jinak na F650 s 09kama a na 1100 s 07kama jezdím na asfaltu uplně normálně, nezatáčim řidítkama
btw. Rudo budu chtít na radarku přivézt 07 na předek abych měl do albánie čerstvou, ještě ale budu volat
OK
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
firefly napsal:
...zajímavý jak to furt někomu leze krkem samozřejmě nic proti nikomu, jen se mi líbí jak se ta dizkuze neustále mele dokola
...
Mě to krkem neleze,jen se udivuju nad tím,jak někdo(často právě ti,co jezdí jenom na mitaskách) tvrdí,že je něco nejlepší pneu na světě a přitom kolikrát ani nic jinýho nezkusili.Já svoji zkušenost mám(17tis.km na 07) a to mi bohatě stačí.Až ta pneu bude aspoň na oko vypadat,jako pneu na motorku a ne na traktor, tak jsem ochotnej o tom uvažovat,jako o motopneu...to,jestli je guma tvrdá nebo měkká je druhořadá a individuální záležitost.
A mele se to dokola,protože se někdo pořád dokola ptá,jestli sis nevšiml?
Ať si každej jezdí na čem chce...je to potom jeho boj,ale když se mě někdo zeptá,tak mu s čistým svědomím odpovím E08 na silnici,E 09 na terén,E10 univerzál,... E 07 na hov.no...stejně jako K60 a Enduro Sahara 3.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
A)už jsem to tu jednou přetřásal,všichni píšete jak střídáte gumy,ale řešíte taky index rychlosti?mám v techničáku V a H ale 07 dělají jen T=190,moje papírová maximálka je 189,takže by měla stačit,ale ten techničák je danej a pokud bych měl třeba v DE kilner tam jsem propadající,ty k...y skopčácký hned po tom jdou.za už se to někdo pokoušel nachat přepsat?
když se přestaneš bát,slez a dej si pár facek.........život je smrtelná nemoc,která se přenáší pohlavním stykem.
firefly napsal:
...zajímavý jak to furt někomu leze krkem samozřejmě nic proti nikomu, jen se mi líbí jak se ta dizkuze neustále mele dokola
...
Mě to krkem neleze,jen se udivuju nad tím,jak někdo(často právě ti,co jezdí jenom na mitaskách) tvrdí,že je něco nejlepší pneu na světě a přitom kolikrát ani nic jinýho nezkusili.Já svoji zkušenost mám(17tis.km na 07) a to mi bohatě stačí.Až ta pneu bude aspoň na oko vypadat,jako pneu na motorku a ne na traktor, tak jsem ochotnej o tom uvažovat,jako o motopneu...to,jestli je guma tvrdá nebo měkká je druhořadá a individuální záležitost.
A mele se to dokola,protože se někdo pořád dokola ptá,jestli sis nevšiml?
Ať si každej jezdí na čem chce...je to potom jeho boj,ale když se mě někdo zeptá,tak mu s čistým svědomím odpovím E08 na silnici,E 09 na terén,E10 univerzál,... E 07 na hov.no...stejně jako K60 a Enduro Sahara 3.
Já sem se jen ptal na rozdíl Dakar a ne Dakar 07 já je chci za ty prachy zkusit a udělám si obrázek sám. jezdil sem doposavad jen Anakeečka a chci zkusit něco jinýho. A jelikož se názory na Mitas časem zlepšily rozhodl jsem se dozrál čas to prubnout. Špunty sou pro mě zbytečný a ty cenovce nemůžu nějak odolat. Pokud to pro mě bude vyhovující guma tak ten finanční rozdíl za jiný gumy projedu nebo prožeru. Když ne řeknu si že to za pokus stálo.
Jizvy dokazují, že se minulost stala....
strogas napsal:
A)už jsem to tu jednou přetřásal,všichni píšete jak střídáte gumy,ale řešíte taky index rychlosti?mám v techničáku V a H ale 07 dělají jen T=190,moje papírová maximálka je 189,takže by měla stačit,ale ten techničák je danej a pokud bych měl třeba v DE kilner tam jsem propadající,ty k...y skopčácký hned po tom jdou.za už se to někdo pokoušel nachat přepsat?
Tohle jsem taky řešil, a nakonec to bylo tak, že guma byla M+S, tedy "zimní", a lze použít nižší index rychlosti. Ještě to bylo vylepšené umístěním samolepky v zorném poli řidiče "Max rychlost 160km/h" (podle indexu pneu).
Toto jsem odvodil od předpisů pro osobní auta, ale už nedohledám ten odkaz.
strogas napsal:
A)už jsem to tu jednou přetřásal,všichni píšete jak střídáte gumy,ale řešíte taky index rychlosti?mám v techničáku V a H ale 07 dělají jen T=190,moje papírová maximálka je 189,takže by měla stačit,ale ten techničák je danej a pokud bych měl třeba v DE kilner tam jsem propadající,ty k...y skopčácký hned po tom jdou.za už se to někdo pokoušel nachat přepsat?
Tohle jsem taky řešil, a nakonec to bylo tak, že guma byla M+S, tedy "zimní", a lze použít nižší index rychlosti. Ještě to bylo vylepšené umístěním samolepky v zorném poli řidiče "Max rychlost 160km/h" (podle indexu pneu).
Toto jsem odvodil od předpisů pro osobní auta, ale už nedohledám ten odkaz.
Takhle to jde vyřešit. Pokud se jedná o provedení Dakar - jedno plátno na víc, tedy pevnější kostra pneu (odolnější proti průrazu)a o něco tvrdší směs. Ani já ani nikdo ze známých tu normál nikdy neprorazil, pouze hřebíkem a to by se stalo i Dakaru.
Upravil joe dne 11.03.2014 06:35
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
firefly napsal:
...zajímavý jak to furt někomu leze krkem samozřejmě nic proti nikomu, jen se mi líbí jak se ta dizkuze neustále mele dokola
...
Mě to krkem neleze,jen se udivuju nad tím,jak někdo(často právě ti,co jezdí jenom na mitaskách)*************odpovím E08 na silnici,E 09 na terén,E10 univerzál,... E 07 na hov.no...stejně jako K60 a Enduro Sahara 3.
no jo, ale já nevidím důvod zkoušet něco jinýho když mě tohle vyhovuje, typ gum 08 je moc "bez vzorku" a typ 09 a 10 má zas dost malou styčnou plochu... chci univerzál aby to stálo za prd jak na silnici tak v terénu, jako ta motorka, ani na silnici ani do terénu, prostě univerzální cestovní, nezávodim, jezdim... Jen na vysvětlenou, rozhodně se nechci a NEBUDU s nikym dohadovat Měj se
Upravil firefly dne 11.03.2014 16:49
https://www.facebook.com/vaclav.kubat.3958
strogas napsal:
A)už jsem to tu jednou přetřásal,všichni píšete jak střídáte gumy,ale řešíte taky index rychlosti?mám v techničáku V a H ale 07 dělají jen T=190,moje papírová maximálka je 189,takže by měla stačit,ale ten techničák je danej a pokud bych měl třeba v DE kilner tam jsem propadající,ty k...y skopčácký hned po tom jdou.za už se to někdo pokoušel nachat přepsat?
Tohle jsem taky řešil, a nakonec to bylo tak, že guma byla M+S, tedy "zimní", a lze použít nižší index rychlosti. Ještě to bylo vylepšené umístěním samolepky v zorném poli řidiče "Max rychlost 160km/h" (podle indexu pneu).
Toto jsem odvodil od předpisů pro osobní auta, ale už nedohledám ten odkaz.
Takhle to jde vyřešit. Pokud se jedná o provedení Dakar - jedno plátno na víc, tedy pevnější kostra pneu (odolnější proti průrazu)a o něco tvrdší směs. Ani já ani nikdo ze známých tu normál nikdy neprorazil, pouze hřebíkem a to by se stalo i Dakaru.
pravda je,že jsem ji koupil s k 60 scout jsou taky v T a je na nich M+S a pochází z rajchu,jenže bych chtěl od Joea 07 a ty M+S nemají (aspoň jsem je neviděl),ale určitě vezmu DAKAR myslím ,že je taky dvousměs.
když se přestaneš bát,slez a dej si pár facek.........život je smrtelná nemoc,která se přenáší pohlavním stykem.
strogas napsal:
A)už jsem to tu jednou přetřásal,všichni píšete jak střídáte gumy,ale řešíte taky index rychlosti?mám v techničáku V a H ale 07 dělají jen T=190,moje papírová maximálka je 189,takže by měla stačit,ale ten techničák je danej a pokud bych měl třeba v DE kilner tam jsem propadající,ty k...y skopčácký hned po tom jdou.za už se to někdo pokoušel nachat přepsat?
Tohle jsem taky řešil, a nakonec to bylo tak, že guma byla M+S, tedy "zimní", a lze použít nižší index rychlosti. Ještě to bylo vylepšené umístěním samolepky v zorném poli řidiče "Max rychlost 160km/h" (podle indexu pneu).
Toto jsem odvodil od předpisů pro osobní auta, ale už nedohledám ten odkaz.
Takhle to jde vyřešit. Pokud se jedná o provedení Dakar - jedno plátno na víc, tedy pevnější kostra pneu (odolnější proti průrazu)a o něco tvrdší směs. Ani já ani nikdo ze známých tu normál nikdy neprorazil, pouze hřebíkem a to by se stalo i Dakaru.
pravda je,že jsem ji koupil s k 60 scout jsou taky v T a je na nich M+S a pochází z rajchu,jenže bych chtěl od Joea 07 a ty M+S nemají (aspoň jsem je neviděl),ale určitě vezmu DAKAR myslím ,že je taky dvousměs.
Omyl E-07 jsou M+S, ale dvousměs ne
Upravil joe dne 11.03.2014 20:28
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
tak jsem kecal,Dakar není dvousměsový(dual compound)
když se přestaneš bát,slez a dej si pár facek.........život je smrtelná nemoc,která se přenáší pohlavním stykem.
V reichu ty limity moc neresi, pokud ma pneu schvaleni na dany stroj. Pokud je pod konstrukcni rychlost tak staci mit nekde na tacho, stitu, hrazdicce nalepene kolik max. Ted jsem projel stk v nemec na mitas e07, kein problem meine freunden. Polisi resit nic nebudou az te zastavi, protoze mas moto CZ a tam proslo kontrolou. Pokud zpusobis nehodu, tak to zkoumat budou, ale jelikoz maji schvaleni a tys nejel vic jak 160... no ale to je jina story
firefly napsal:
...zajímavý jak to furt někomu leze krkem samozřejmě nic proti nikomu, jen se mi líbí jak se ta dizkuze neustále mele dokola
...
Mě to krkem neleze,jen se udivuju nad tím,jak někdo(často právě ti,co jezdí jenom na mitaskách)*************odpovím E08 na silnici,E 09 na terén,E10 univerzál,... E 07 na hov.no...stejně jako K60 a Enduro Sahara 3.
no jo, ale já nevidím důvod zkoušet něco jinýho když mě tohle vyhovuje, typ gum 08 je moc "bez vzorku" a typ 09 a 10 má zas dost malou styčnou plochu... chci univerzál aby to stálo za prd jak na silnici tak v terénu, jako ta motorka, ani na silnici ani do terénu, prostě univerzální cestovní, nezávodim, jezdim... Jen na vysvětlenou, rozhodně se nechci a NEBUDU s nikym dohadovat Měj se
Mám také obuto pneu MITAS 07, za ty peníze dobrá guma. Holt někteří jedinci nemůžou překousnout, že se na ní dá jezdit - v tom smyslu, když nevyhovuje mě, tak je špatná... A vo vo vo tom to je!
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."