Labus01 napsal:
mě by zajímalo, proč mě fa Metzeler nemá ráda
když se rozhodnu nasadit ostrou karoo, tak jí přestanou vyráběr. karoo 3 nedělají v rozměru na můj předek (110/90 nebo 100/90). když chci druhou sadu kol osadit tourance exp, tak zjistim, že se málo odebírají a nejnovější DOTy u různých prodejců jsou s rokem 2012
Paul napsal:
Nějak nechápu tu přiloženou fotku. Na ni jsou gumy v cca pulce života..
Nenosíš brejle? V půlce života? Ten střed bude mít tak 2 mm, můžu to změřit.
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
Paul napsal:
Nějak nechápu tu přiloženou fotku. Na ni jsou gumy v cca pulce života..
Nenosíš brejle? V půlce života? Ten střed bude mít tak 2 mm, můžu to změřit.
Tak v půlce života doufám, že ještě nejsem Jinak má určitě víc, pořád máš uprostřed gumy tu drážku, kterou já po 4500 ne. A od ní jsou to minimálně ještě 3 mm.
Říkám to furt pokud ne ostrý tak E-07. Za ty prachy, kilometry co najede a hučí taky úplně stejně. :-)
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Koukal jsem, že na fotkách z showroomů je na nových BMW 1200 Adventure LC namontováno z výroby to nový Anakee Wild od Michelinu, ale nikde jsem je ještě nenašel v prodeji... Škoda, ta by možná stála za vyzkoušení. Neviděl jste ji už někdo na vlastní oči? Nebo resp. nemáte je někdo z majitelů nového advíka už vyzkoušené? Díky.
Upravil Geralt dne 18.07.2014 20:11
KTM 1190 Adventure R
Měl jsem je originál na GS LC,ale dratených kolech a myslím,ze jsou super, najel jsem na nich 12,5 tis.km. Problém ale je, ze je nekoupíš,tak jsem přešel na Tourance
Krupa Cestmir napsal:
Měl jsem je originál na GS LC,ale dratených kolech a myslím,ze jsou super, najel jsem na nich 12,5 tis.km. Problém ale je, ze je nekoupíš,tak jsem přešel na Tourance
Ano, já psal o Wild. Viděl jsem na fotkách, že je BMW obouvá na nové GS1200LC Adventure, ale jinak nejsou nikde v prodeji. Vypadají dobře, ale nedají se nikde najít. Přitom měli být už rok na trhu...
KTM 1190 Adventure R
shimanski napsal:
Ano, já psal o Wild. Viděl jsem na fotkách, že je BMW obouvá na nové GS1200LC Adventure, ale jinak nejsou nikde v prodeji. Vypadají dobře, ale nedají se nikde najít. Přitom měli být už rok na trhu...
Právě, že jsou akorát na fotkách A to mi v zimě psali přímo z Michelinu, že na jaře je začnou prodávat, těžko říct proč se to zdrželo.
Paul napsal:
Nějak nechápu tu přiloženou fotku. Na ni jsou gumy v cca pulce života..
Nenosíš brejle? V půlce života? Ten střed bude mít tak 2 mm, můžu to změřit.
Tak v půlce života doufám, že ještě nejsem Jinak má určitě víc, pořád máš uprostřed gumy tu drážku, kterou já po 4500 ne. A od ní jsou to minimálně ještě 3 mm.
Má 3 mm přesně uprostřed. Tak jim dávám stejně jako bolševikovi, ještě 1000-1500 km, což by mohly tady v Česku dát.
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
shimanski napsal:
Ano, já psal o Wild. Viděl jsem na fotkách, že je BMW obouvá na nové GS1200LC Adventure, ale jinak nejsou nikde v prodeji. Vypadají dobře, ale nedají se nikde najít. Přitom měli být už rok na trhu...
Pravda je mozno si vybrat pri objednání mota u špuntu mezi Tkc nebo Wildama
Tak jsem z Karoo 3 celkem na rozpacích. Mám F800GS. Najeto na ní mám necelých 5.000 km a už tak posledních 1.000 km byla dost sjetá. Navíc mi na mokru při výjezdu z kruháku ujel trochu zadek. Ustál jsem to v pohodě, ale od té doby se na ni nemůžu spolehnout a jezdím se staženým zadkem.
Jinak v terénu jsem ji moc neprubnul. Jen šotoliny ve Francii a Itálii. Navíc než jsem tam dojel tak půlka vzorku byla pryč.
Předtím jsem měl K60 a přišli mi teda lepší.
Asi se k nim vrátím.
Nebo má smysl zkoušet 07? Jde mi hlavně o jistotu na silnici.....
Dani-L napsal:
Rozhodně je zkus, (skoro) nic to nestojí. Mě teda 08 na mokru zlobila, ale 07 je prý paradoxně lepší.
Asi je zkusím.
A nebo jsem objevil u Pardála Golden Tyre. Vypadaj dost zajímavě. Jen jsem o nich nikdy neslyšel a jsou trošku dražší. http://www.rockwa...lka-endura
Dani-L napsal:
Rozhodně je zkus, (skoro) nic to nestojí. Mě teda 08 na mokru zlobila, ale 07 je prý paradoxně lepší.
Asi je zkusím.
A nebo jsem objevil u Pardála Golden Tyre. Vypadaj dost zajímavě. Jen jsem o nich nikdy neslyšel a jsou trošku dražší. http://www.rockwa...lka-endura
Za cenu zadní gumy mám celou sadu mitasek.
Já bych byl s karoo 3 spokojenej nebýt toho klouzání na mokru, najel jsem na nich skoro 10000km teda poslední 2500km už byla zadní guma jenom siniční ale ještě v zákonném limitu jo a měli tetošní dot takže údajně vylepšená směs. teď jsem dojel sadu Mitas E10 a musím říct že na mokru o dost lepší už mám obědnanou druhou sadu.
Mira1150 napsal:
Za cenu zadní gumy mám celou sadu mitasek.
Já bych byl s karoo 3 spokojenej nebýt toho klouzání na mokru, najel jsem na nich skoro 10000km teda poslední 2500km už byla zadní guma jenom siniční ale ještě v zákonném limitu jo a měli tetošní dot takže údajně vylepšená směs. teď jsem dojel sadu Mitas E10 a musím říct že na mokru o dost lepší už mám obědnanou druhou sadu.
Více méně souhlas, až na ten nájezd, 10 tisíc jsem na Karoo 3 fakt nedal Jinak jsem taky přešel na E-10 a tam bude nájezd asi ještě trochu menší, ale cenově jsou super a na mokru jsou taky lepší (momentálně mám na nich lehce přes 2000km)
Dani-L napsal:
Rozhodně je zkus, (skoro) nic to nestojí. Mě teda 08 na mokru zlobila, ale 07 je prý paradoxně lepší.
Asi je zkusím.
A nebo jsem objevil u Pardála Golden Tyre. Vypadaj dost zajímavě. Jen jsem o nich nikdy neslyšel a jsou trošku dražší. http://www.rockwa...lka-endura
Za cenu zadní gumy mám celou sadu mitasek.
Já bych byl s karoo 3 spokojenej nebýt toho klouzání na mokru, najel jsem na nich skoro 10000km teda poslední 2500km už byla zadní guma jenom siniční ale ještě v zákonném limitu jo a měli tetošní dot takže údajně vylepšená směs. teď jsem dojel sadu Mitas E10 a musím říct že na mokru o dost lepší už mám obědnanou druhou sadu.