Skvělé srovnání Roberte, protože jsi měl možnost hodně motorek přímo otestovat, tak si cením tvého osobního názoru. No, budu muset všechny motorky vyzkoušet a uvidím, co bude nejvíc vyhovovat.
Jojo Roberte, to co jsem před tím tušil, teď už díky Tobě vím: že tuhle oranžovou m. prostě potřebuju. Jen aby to taky věděla pani, že ty dvě motorky v garáži jsou nutnost JohnyT, budu k Tobě muset na školení!
Škoda, že zítra na té akci KTM tudle zrovna mít nebudou ... přesto jim to tam jedu barevně naředit trochu do žluta.
Robert napsal:
BMW 800 GS do lesa totální blbost, na jízdu ve stoje extra blbost ( díky brždění motorky motorem se na tom kimácíte dopředu / dozadu / dopředu / dozadu ) kyčle mi bolely už po 10 minutách, nízká motorka pro trapslíky - chlap nad 180 cm nic moc. Ale na silnici ten motor docela peláší. Stejně těžká HP2 se mi líp ovládala než todle silniční PSEUDOENDURO. Kamarád Petr proti ní vychválil víc starou F 650 než tohle motorka.
aaa... uz je to tu zas
- jizda ve stoje uplne jednoducha neni, ale take ne nezvladnutelna... viz Jarax a spol. Mozna je to take tim, ze ma Jarax o 2 pytle cementu na vaze min, nez ty
- kycle -- no to by s tim mohlo souviset
- nizka motorka -- TO SLYSIM NAPROSTO POPRVE, da se rict, ze nazory jsou vicemene PRESNE opacne -- mate spravne nastavene predpeti? dodrzel jsi maxalni uzitecnou hmostnost?
- ad silnice a HP2.. to je takove rikam si docela tendencni.. mel jsi tam stejne pneu?
- kamarad Petr je vlastnikem osmikila a vychvalil starou 650ku oproti osmikilu? jestli jo, tak mu vkaz ze mu poslu krasnej cistounkej ruzovej kapesnicek aby do nej mohl plakat a nejak prezit
btw: na to, co dela Robert (tj. blbnuti po lese) mi pripada UNIVERZALNI CESTOVNI ENDURO ne prilis vhodne, s tim souhlasim. Ale zvladne to.
Zkus si na 690 nalozit pul tuny nakladu do Zeg (aha, ono to skoro nema podsedlovku, ze?) odjed na nej 4 tisice km, pak Maroko, pak zpatky.. .a uvidime.
Upravil hicks dne 11.09.2009 13:08
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ale prdelko KTM 690 Enduro není cestovní motorka a nikdo by to o ní ani neměl říkat.
Kufry na ní podle mě vůbec nepatří, to je to samé jako jezdit s BMW 1200 GS po lese ( dá se to ale je to blbost ). Ber jí jako FUNBIKE.
A že je na tento způsob léta GS 800 nízká je známá věc to bych tu ani nerozebíral.
Na lehké cestování je dobrá ale na Long Way do prde..., ne děkuji. To kývání při jízdě ve stoje je dané koncepcí motoru - oba válce se hejbou společně. takže když přidáš tak se svižně rozjede a když ubereš tak zase svižně brzdí motorem a ten přechod není jako třeba u velkého GS jemný ( tam to nepotkáš ) ale je takový že tě to natlačí dopředu. No a pokud v terénu jedeš ve stoje + plyn ubrat plyn ubrat tak se kejveš jak kukačky.
Robert přiložený následující obrázek:
[163.81Kb]
Upravil Robert dne 11.09.2009 14:04
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
Robert napsal:
Ale prdelko KTM 690 Enduro není cestovní motorka.
pises: "Takže moje volba by byla zase stejná = EMOCE a SUPER chování moderního UNIVERZÁLNÍHO BIKU"
takze neni univerzalni, ale specializovany...?
btw: ja jsem reagoval na tvoji esej o osmikilu... chapes, nemohl jsem se neozvat
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Jo a jak začneš hanit osmikilo,tak máš hned Hickse na krku....
to ma Robert z toho, ze sem skoro nepise... chudak na to zapomel
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hele Roberte mne nevadi, kdyz jemne doplnis svuj pripevek.. ale kdyz do postu na ktery jsem odpovedel doplnich dalsich cca 700% textu tak to fakt nestihnu reagovat.
Ty tvoje technicke "skvosty" maji i sve stinne stranky.. .ale o tech se mi moc mluvit nechce, co?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2