Adventure má neakú tažšiu kluku alebo čo tak tú tak nešklbe a od 2015 ju dávajú aj do normálnej GS.
Mal som tiež 2014 potom som si kúpil Adventure tiež mi to vadilo keď som chcel ísť niekde "krokom" treba si zvyknúť.
Pepa10 mne sa stalo nieco podobne minuly rok v zime pri radeni z 2 do 3. Tak isto mi raz alebo 2x skapal motor na volnobehu, tesne po nastartovani. Najblizsi servis mi prehrali software. Od vtedy je vsetko OK.
tu zadní brzdu u nás taky řeším, zatím vždycky pomohlo pořádně odvzdušnit zadní brzdu, pedál krásně ztvrdl, ale nemám vyzkoušeno jak dlouho to vydrží, zatím se mi moto kde jsem to zpravil zatím nevrátila na další servis
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
mam moznost kupy LC r.v. 2015. Ked tu citam vsetky tie zavady - problemy s krkom, vodnou pumpou, zadnou brzdou atd. vedeli by ste mi povedat co vsetko uz modelovy rok 2015 vyriesil?
Modelový rok 2016 má vyřešenou závadu, že je to nová motorka, s plnou zárukou. Moc nechápu, jaký má smysl ušetřit 10% z ceny, abych dostal ojetou motorku. Něco jiného je to u auta, kde to spadne za první rok o 30% bez problémů.
Mam model 2014, 40 tis km a doteraz ziadna zavada. Poznam pripad modelu 2016 s cca 500km a znicenym motorom. Co tym chcem povedat? Ak mas na novu, kup novu. Ak chces usetrit a kupit jazdenku, asi nebude podstatne, ze to je rocnik 2015. Dolezity bude stav motorky.
Supi napsal:
Mam model 2014, 40 tis km a doteraz ziadna zavada. Poznam pripad modelu 2016 s cca 500km a znicenym motorom. Co tym chcem povedat? Ak mas na novu, kup novu. Ak chces usetrit a kupit jazdenku, asi nebude podstatne, ze to je rocnik 2015. Dolezity bude stav motorky.
kristova noho... v prubehu zivota modelu to nemec inovuje.. kazdopadne i kdyz to ten tolik lesleduju, LC se snad tolik nesere...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Caute.
Mam LC 2013. Poslednu dobu pozorujem spontanne spustenie alarmu. Je to na dvore a tak viem, ze nikto tam skutocne nebol. je to VZDY senzor c.2 - 2x bliknutie po naslednom zapnuti zapalovania. Pold anavodu existuju az 3 senzory, ktore mozu byt pricinou poplachu. KDE SU?? Mam aj ten servisny system, ale tam nic. Ak aj niekto doraba alarm, tak da iba riadiacu jednotku pod sedlo a nakoduje do systemu. Vie niekto, kde su tieto senzory a ktory je c.2? Alebo su to snad ABS senzory od kolies + nejaky naklonovy senzor? - Ale ani taky nikde nieje ani ako nahradny diel..Dik!
Mam BMW R 1200 GS LC r.v. 12/2017 EURO4 moto v zabehu .cca 800km. Mam nasledovny problem. Po odpojeni bat sa prejavil problem pri preradovani s quickshiftom (dalej "qs"...Doteraz som nemal.problem. Radilo sa mi s gs ok pod plynom aj smerom dole. Ale.parkrat mi nepreradilo pod plynom s qs smerom hore. Vobec som nevedel radicku nohou preradit..aj ked som stlacil spojku...neslo mi preradit...ani po opakovanom vymacknuti spojky, radicka sa smerom hore ani nepohla...musel som podrarit...spomalit a az potom sa mi az na 3x podarilo preradit... Stalo sa mi to dnes aspon 15x. Stretol sa s tym uz niekto???
Béďo