Přesně tak, na FL můžeš jezdit s autem klidně bez dveří a oken, nabouraným atd. Jediná podmínka je, že z toho nic neteče a neodpadává. Na motorce bez helmy, autem na pláž.. Na druhou stranu si zas na pláži musíš dát plechovku piva do pytlíku. Všude je něco. A je tam hezky teplo
holubbb napsal:
Vjetrnik napsal:
...když jsem včera čekal v té frontě, tak jsem si psal s kamarádkou z Floridy....pořád nechápala, kde že to jsem a co že to vyřizuji....že u nich se to dělá on-line....po mailu ...první technická jim platí pět let a že nikdy neřešila neb neměla nikdy auto starší tří let...
musim podoktnout ze na floride zadna stk neexistuje.
Trošku jsem to tu pročítal a poprosil bych vás abyste byli trošku konkrétnější. Příspěvky typu u nás je STK v pohodě jsou sice povzbudivé, ale informační hodnota se limitně blíží nule. Potřebuju tento měsíc spáchat technickou. Vzhledem k tomu, že v práci finišujeme projekt jsem tu od nevidím do nevidím a potřeboval bych to dát na první pokus. Buď v Praze nebo někde na Vysočině (Třebíč a okolí). Najde se tu někdo kdo se poděli i o název STK, případně adresu.
welli napsal:
Přesně tak, na FL můžeš jezdit s autem klidně bez dveří a oken, nabouraným atd. Jediná podmínka je, že z toho nic neteče a neodpadává. Na motorce bez helmy, autem na pláž.. Na druhou stranu si zas na pláži musíš dát plechovku piva do pytlíku. Všude je něco. A je tam hezky teplo
holubbb napsal:
Vjetrnik napsal:
...když jsem včera čekal v té frontě, tak jsem si psal s kamarádkou z Floridy....pořád nechápala, kde že to jsem a co že to vyřizuji....že u nich se to dělá on-line....po mailu ...první technická jim platí pět let a že nikdy neřešila neb neměla nikdy auto starší tří let...
musim podoktnout ze na floride zadna stk neexistuje.
...asi to zas tak free nebude, když místní tvrdí něco jiného...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Citace textu co jsem našel k problematice zabavování ORV PČR:
Tak se mi po třídenním boji podařilo z MD vymámit znění té vyhlášky, na kterou se odkazuje ZPPK a na základě které se budou odebírat ORV. Zatím není v platnosti, je teprve v připomínkovém řízení.
§ 4a
Zadržení osvědčení o registraci vozidla
(K § 6b odst. 6 zákona)
(1) Nebezpečnou závadou, která vzhledem ke své povaze nebo rozsahu významně zvyšuje ohrožení bezpečnosti provozu na pozemních komunikacích nebo nepříznivé působení provozu vozidla nebo jízdní soupravy na životní prostředí, je
a) absence nebo odstranění podstatné části výfukového systému,
poškození brzdového systému vylučující jeho použití, zejména vyřazení jeho části z provozu, destrukce brzdových kotoučů a obložení,
c)absence čelního skla nebo jeho poškození na více než 50 % plochy,
d)zjevné, trvající a zásadní úniky provozních kapalin,
e)koroze a praskliny nosných částí zjevně narušující pevnost rámu/karoserie,
f)opotřebení a poškození pneumatik odhalující nosné vrstvy,
g)deformace rámu/karoserie dosahující sloupku A, u motocyklů značné deformace základních prvků rámu,
h)deformace nápravy včetně jejího uložení mající vliv na její pevnost,
i)zjevná deformace uložení motoru zejména utržené úchyty, posunutí motoru,
j)deformace karoserie zasahující do vnitřního prostoru osádky vozidla,
k)deformace hlavních částí systému řízení zejména převodky, posilovače, spojovací tyče, hřídele volantu, nebo
l)zjevné deformace nebo praskliny kol.
Po téměř velmi podrobném pročtení všech podkladů bych řekl, že PaChové mají nulový manévrovací prostor. To už fakt musí být vrak nebo gumy sjeté na nosnou konstrukci, aby zadrželi ORV.
Pěkné v důvodové zprávě
Zásadním cílem je vymezit nebezpečné závady na vozidle, pro které je možné zadržet osvědčení o registraci vozidla, aby se zamezilo nejednotnému popř. libovolnému postupu Policie České republiky při zadržování osvědčení o registraci vozidla.
Zdá se, že ne všichni úředníci na MD jsou fandy PaChů.
... BMW I´m lovin it ...
My beloved, My precious, My R1100GS, R1200GS 30 Jähre 2010
Toš to máš tak. Kúpíš cedník, teče. Zalepíš ďúry, necedí
Tak dnes Brno - Jihlavská, 12ka technická. padáky, nosiče kufrů a topcasu TT, mlhovka a Xenon TT. Ptal se na ten Xenon, stačilo mu, že je vypínatelný a jenom do offroadu :-). V 7 příjezd, 7:45 odjezd. Pohoda
geofre napsal:
Citace textu co jsem našel k problematice zabavování ORV PČR:
Tak se mi po třídenním boji podařilo z MD vymámit znění té vyhlášky, na kterou se odkazuje ZPPK a na základě které se budou odebírat ORV. Zatím není v platnosti, je teprve v připomínkovém řízení.
§ 4a
Zadržení osvědčení o registraci vozidla
(K § 6b odst. 6 zákona)
(1) Nebezpečnou závadou, která vzhledem ke své povaze nebo rozsahu významně zvyšuje ohrožení bezpečnosti provozu na pozemních komunikacích nebo nepříznivé působení provozu vozidla nebo jízdní soupravy na životní prostředí, je
a) absence nebo odstranění podstatné části výfukového systému,
poškození brzdového systému vylučující jeho použití, zejména vyřazení jeho části z provozu, destrukce brzdových kotoučů a obložení,
c)absence čelního skla nebo jeho poškození na více než 50 % plochy,
d)zjevné, trvající a zásadní úniky provozních kapalin,
e)koroze a praskliny nosných částí zjevně narušující pevnost rámu/karoserie,
f)opotřebení a poškození pneumatik odhalující nosné vrstvy,
g)deformace rámu/karoserie dosahující sloupku A, u motocyklů značné deformace základních prvků rámu,
h)deformace nápravy včetně jejího uložení mající vliv na její pevnost,
i)zjevná deformace uložení motoru zejména utržené úchyty, posunutí motoru,
j)deformace karoserie zasahující do vnitřního prostoru osádky vozidla,
k)deformace hlavních částí systému řízení zejména převodky, posilovače, spojovací tyče, hřídele volantu, nebo
l)zjevné deformace nebo praskliny kol.
Po téměř velmi podrobném pročtení všech podkladů bych řekl, že PaChové mají nulový manévrovací prostor. To už fakt musí být vrak nebo gumy sjeté na nosnou konstrukci, aby zadrželi ORV.
Pěkné v důvodové zprávě
Zásadním cílem je vymezit nebezpečné závady na vozidle, pro které je možné zadržet osvědčení o registraci vozidla, aby se zamezilo nejednotnému popř. libovolnému postupu Policie České republiky při zadržování osvědčení o registraci vozidla.
Zdá se, že ne všichni úředníci na MD jsou fandy PaChů.
Ještě k tomuhle... po konzultaci s expertem:
Ta připravovaná vyhláška - to je naprostý základ. Uvidí se v praxi jak to bude. Mluví se o tom, že nejen závady typu „C“, jak je definuje příloha č. 4.0 k č.j.: 5/2012 – 150-ORG3/1 Ministerstva dopravy (Podrobný popis závad), ale i některé závady skupiny „B“ mohou samozřejmě být předmětem finančního postihu, ale posunout se do kategorie „C“. Na to stačí změnit subnormativní akt..a je to.
PČR nechce speciálně u motorkářů pořádat nějaké hony a dělat z toho snadný zdroj peněz ale chtějí mít jasně definované možnosti jak zabránit v jízdě vozidlům všech typů, které ohrožují okolí nebo řidiče samotného. Určitě nebudou řešit, že někdo jede na motorce, která je očividně v pořádku ale má jinou značku ráfků ale když má někdo místo závažíčka na konci řídítek hrot, tak by měl jet dál s odtahovkou. Lerch je motorkář, vyzná se v problematice docela dobře a i když se o něm píše, že je populista, tak zrovna tady nesklouzli k nějaké razii proti jedné kategorii vozidel - i když by to bylo docela snadný. To, že na silnicích jezdí vraky, to ví asi každý. Jak moc jsou nebezpečné, to je otázka ale to, že někteří motorkáři jezdí na totálně sjetých gumách, dojíždí destičky až na plech - to viděl asi každý z nás. Já bych osobně z toho nedělal asi nějakou mánii a spíš mám strach z právníků v případě prokazování viny/neviny. Ti jsou schopní jít do strašných detailů.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
vim ze to sem asi nepatri ale jak je to s elektro motorkama? napr KTM E-freeride
vztahuje se na ne stk?
musim platit povinne ruceni a vlastne musim mit i spz pokud budu nekde prejizdet po silnici?
Tak já také přidám čerstvou zkušenost po čtvrteční STK v nejmenované Prajské provozovně vše důkladně nafoceno pro naše ministerstvo a jediné co se jim nelíbilo už jak otevřeli vrata bylo trchu Bláta ve spreji od TT ale prošel jsem a trvalo to asi hodku
Sezona nikdy nekončí !!! Zatím ...
Dnes STK Brno-Líšeň:
měl jsem štěstí, technik mě vzal hned. Nafotil co potřeboval+světla+lékárna.
Za 20 minut odjezd. Cena 500,-.
Všechny doplňky od SW MOTECH:
- spodní rám motoru,
- držáky bočních kufrů,
- komplet top case
Ahoj . Tak ja STK HK Hradubická. Y svod, držák navigace samodomo =Z technik, Desierto ofroud = laminátové koupeno od Milana. LED blikry Baracuda s hom.,Remus taky bez problemu. Top od TRAXU s namontovanym levým a pravým držákem kanťáčku od TT ???
......... raději ten kufr před tim focením sundejte ať není problem.
Typek v pohodě. Musel jsem se smát jak je to s těmi jednotnýmy pravidly STK. Martin
martin
Kolega v patek v Olomouci Honda Hornet, technik ho nechtel pustit
1. Padaci protektory male hribky nepresahujici ctverec motocyklj
2. Zadni guma Michelin nema kontrolni znacku ojeti
Ale po sahodlouhe debate mu to nakonec dal.
Jinak samo domo drzak na kufr mu vubec nevadil i kdyz presahoval za blatnik.
Čaute, ve středu jsem byl v Olomouci na Lazcích a v pohodě. No moto nosič kufrů a topcase od BigHusky - bez povšimnutí, na plexi MRA vadila jen samolepka údajně v zorném poli tak musela dolů. Vše cca 15 min i s focením, cena 450. Je sice nutné se objednat, ale super přístup a ochota.
Tak dneska STK..začalo to focením motorky a zaseklo se to u fotky výrobního štítku, který tam není celý jenom jeho zbytky Tak prý jenom na měsíc a tak jsem vyrukoval s tím, že když to je motorka 2001 - tak se jedná pouze o lehkou závadu
Začal cosi blekotat a šel se poradit s kolegou jejich verdikt je, že i když je motorka 2001, byla u nás registrována po roce 2002 a tudíž, že štítek být musí
Nechtěl jsem se hádat, protože nový štítek jsem měl u sebe ale bál jsem se jej tam před ním nalepit - bylo zima a docela nic moc přístup k tomu místu, nechtěl jsem to nalepit blbě..tak se spokojil pouze s jeho přiložením " na sucho" cvak a bylo to. Pak už jenom světla, blinkry a klakson
Doporučuji navštívit stránky www.kolamadolu.cz a poslechnout si poslední jízdu č.100. Je věnována přímo STK motorek a zábavně podaná...www.kolamadolu.cz
Upravil Potok dne 27.04.2016 12:42
tomtom napsal:
Tak dneska STK..začalo to focením motorky a zaseklo se to u fotky výrobního štítku, který tam není celý jenom jeho zbytky Tak prý jenom na měsíc a tak jsem vyrukoval s tím, že když to je motorka 2001 - tak se jedná pouze o lehkou závadu
Začal cosi blekotat a šel se poradit s kolegou jejich verdikt je, že i když je motorka 2001, byla u nás registrována po roce 2002 a tudíž, že štítek být musí
Nechtěl jsem se hádat, protože nový štítek jsem měl u sebe ale bál jsem se jej tam před ním nalepit - bylo zima a docela nic moc přístup k tomu místu, nechtěl jsem to nalepit blbě..tak se spokojil pouze s jeho přiložením " na sucho" cvak a bylo to. Pak už jenom světla, blinkry a klakson
S tím rokem 2001 měli pravdu, rozhodující je datum první registrace v ČR, pokud je před platností oné vyhlášky ( myslím, že to je leden 2001 ), tak by se na spoustu vyjímek mělo nahlížet jinak, než u novějších vozidel.
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
pavelgsxrv napsal:Tak já také přidám čerstvou zkušenost po čtvrteční STK v nejmenované Prajské provozovně .....
...proč jezdíš až na Moravu a né tady u nás v Praze?
To se mne také ptávali, když jsem jezdívával se svou silniční moto na STK v Opavě...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Půdorys motocyklu:
Kdyš se dívám na motorky vybavené i originálním topcase od výrobce, v drtivé většině přesahují zadní blatník.
Jiná situace je s bočními kufry, u originálních nepřesahují šířku zrcátek. Ovšem v A i SRN se jezdí běžně s HUSKY, TT, SW,..., které jsou o pár cenťáků širší, že by to tamním policajtům nevadilo?
Ham napsal:
Půdorys motocyklu:
Kdyš se dívám na motorky vybavené i originálním topcase od výrobce, v drtivé většině přesahují zadní blatník.
Jiná situace je s bočními kufry, u originálních nepřesahují šířku zrcátek. Ovšem v A i SRN se jezdí běžně s HUSKY, TT, SW,..., které jsou o pár cenťáků širší, že by to tamním policajtům nevadilo?
Je to fakt jednoznačné...
Opsaný obdélník vymezený šířkou řídítek a předním bodem a zadním bodem sériově vybaveného motocyklu. Pokud je sériově vybavený (tj homologovaný jako celek) nosičem, který je vzadu posledním místem, tak je to tenhle bod. Pokud je vzadu nejdál držák SPZ, tak je to držák SPZ (možná držák to vlastně být nesmí, nejsem si jistý). Vpředu kolo nebo blatník pokud je delší než kolo. Hotovo.
KUFRY pokud nejsou integrované, tak jsou ZAVAZADLA a zavazadla NEJSOU dokonce ani doplněk motorky. Pokud si na nosič zavazadel dáš tašku, tak vezeš zavazadlo a taška může být jakákoliv. Kufr je to samé - pokud se sundává a nandává bez použití nářadí. Pokud se musí montovat šrouby, tak je to součást motorky a je to všechno jinak. To bude vysvětlené v kapitole o kufrech atd.
Jinak výrobce motorky si může nechat udělat homologaci na kufry, které se dodávají s motorkou, které jsou jakkoliv široké (až do šířky co je vůbec povolená pro jednstopé vozidlo) i když jsou integrované nebo nedílnou součástí motorky. Ale to je pak v typovém listu atd. Prostě homologují to jako celek. To by připadalo v )úvahu třeba na motorky tvarově jako LCčko nebo Goldwing apod. Prostě nesundávací kufry pevně spojené s motorkou.
Upravil TomasTT dne 27.04.2016 19:01
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...