Pred mesicem jsem si nechal v Bosch service zmerit vstriky na sve 1150GS ( najeto 145 tis km ) dle protokolu a slov technika jeden 99% druhy 98% ani neprovadel cisteni,pry neni vubec treba.
Moto jede furt stejne jak z praku...
To jen moje zkusenost ohledne origo vstriku
Francis napsal:
Toto jsou nekonečné diskuse a opakující se stejné otázky :-)
Nejméně jednou je tu v nějakém vlákně moje vlastní zkušenost na R1150 RS jednosvíčce - pocitově není rozdíl mezi NOVÝM originálním vstřikovačem a novým pro R1200.
Vstřikovač pro R1200 pro správnou funkci potřebuje též regulátor tlaku z R1200, je mezi nimi rozdíl 0,5 baru.
Absolútne s tebou súhlasím. Mal som možnosť vyskúšať úplne nové vstrekovače EV-1 na svojej motorke a úplne noé vstrekovače EV-14 keď som ešte len zvažoval výrobu redukcií pre vlastnú potrebu. Rozdiel takmer nepoznať, až na to že s EV-14 bol motor predsa len trocha pružnejší v nízkych otáčkach, ale je to iba môj subjektívny názor po vyskúšaní. Dospel som k tomu, že ak by som mal úplne nové vstrekovače EV-1 za cenu vstrekovačov EV-14 už aj s redukciami, tak asi neuvažujem o výmene za vstrekovače z 1200, preto, že ten rozdiel bol skutočne zanedbateľný. Moje vstrekovače boli boli však v takom stave, že im nepomohlo ani čistenie ultrazvukom a výmena nových filtrov. Tu sa dostávam k podstate veci a to, že keď porovnám svoje vstrekovače EV-1 s nájazdom cez 150000km, tak po výmene za EV-14 som si myslel že jazdím na úplne inej motorke. Ak niekto uvažuje o výmene vstrekovačov, treba vziať do úvahy životnosť samotného vstrekovača a koľko má motorka najazdené. Ak má niekto na tachometri 40000km, tak si myslím že výmena je absolútne zbytočná a sú to iba vyhodené peniaze.
Upravil hatatitla350 dne 21.11.2021 15:02
Výroba upgrade kitov vstrekovačov a doplnkov pre všetky modely BMW R1100 / R1150.
hatatitla350: Pro R1100 platí co píšeš, sehnat vstřiky EV1 za rozumnou je asi nemožné. Pro R1150 je to jiné, za několik okamžiků najdeš kus za 1100 Kč a předloni jsem je kupoval o několik stovek Kč levněji.
ALF-gs: Vyhledávač zbozi.cz mi našel asi desítku prodejců a u některých "svítilo" zeleně slovo skladem, je možné že odkaz je na nejlevnější ;-). R1150 šla do světa letos zjara, nové vstřiky dostala vloni, už na tento model nesleduju ceny ani dostupnost pravidelně ani pečlivě.
Upravil Francis dne 22.11.2021 00:13
Volal som aj so svojim dodávateľom ohľadom vstrekov na 1150 a aktuálne sú nedostupné. Kúpiť sa samozrejme dajú v rôznych obchodoch, ale +/- od 60€ za kus...
Výroba upgrade kitov vstrekovačov a doplnkov pre všetky modely BMW R1100 / R1150.
Ahoj,
nevíte náhodou někdo, jestli jsou ještě sady pro 1100GS k dostání?
Našel jsem je ve výše zmíněném eshopu, ale rád podpořím někoho odsud.
Zkoušel jsem SZ ripperovi ale zatím bez odpovědi
Upravil xtmotoman dne 01.12.2022 08:58
BMW R1100GS - '98 - 70000km
Ahoj,
pořád je prodávám, ale zase nechodí upozornění na SZ do emailu. Sem na stránky chodím jen občas.
Píšu SZ.
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
Chlapi nemáte někdo doma nebo nevíte , kde bych sehnal redukce na vstřikovače na 1100 gs na vstřiky ev14? všude se to prodává pouze jako sada, já bych potřeboval pouze ty redukce, vstřikovače mám. díky
Juradu: já kupoval před lety zde - https://injector-rehab.com/ , ale osobně to ještě nemám vyzkoušené. Kamarád si to oměřil, nechal vytočit a myslím, že s tím jezdí, tak by to mohlo fungovat.
agenthonza napsal:
Juradu: já kupoval před lety zde - https://injector-rehab.com/ , ale osobně to ještě nemám vyzkoušené. Kamarád si to oměřil, nechal vytočit a myslím, že s tím jezdí, tak by to mohlo fungovat.
Takže chlapi, redukce se vstřiky jsem nakonec sehnal tady na fóru. Vstřiky jsem vyměnil, nechal moto seštelovat. Bohužel tak cca při 3-3500 otáčkách moto nepříjemně zaškube, než se rozjede. V jiném spektru otáček jede krásně. Nesetkali jste se s tím někdo? Se starými vstřiky to nedělalo. Díky
Juradu napsal:
Takže chlapi, redukce se vstřiky jsem nakonec sehnal tady na fóru. Vstřiky jsem vyměnil, nechal moto seštelovat. Bohužel tak cca při 3-3500 otáčkách moto nepříjemně zaškube, než se rozjede. V jiném spektru otáček jede krásně. Nesetkali jste se s tím někdo? Se starými vstřiky to nedělalo. Díky
Mám taky a fungují dobře. Sbírá se to lépe z nízkých otáček bez nepříjemných vibrací. Použitelné spekteum otáček se tedy trochu rozšířilo o spodek.
Studené to drží nižší volnoběh, po chvilce už v pohodě. Žádné díry ve výkonu, škubání atd. nepozoruji.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Juradu napsal:
Může tedy být špatný vstřik? Jak říkám se starými to nedělalo. Vstřiky ev14 nejsou nové, mají už něco najeto.
Nejsem vůbec odborník, ale řekl bych že buď otevírá a stříká dobře a dobře zavírá a těsní nebo ne. Takže může být špatný.
Zkus ho vymontovat, zapojit a přes starter otoč motorem a zkontroluj, zda rozstřikuje správně a stejně jeden jako druhej. Hlavně se u toho nezapal.
Ale když to dělá jen v nějakých otáčkách, může to být cokoliv (seřízení klapek, svíčky a řada dalších věcí.
Upravil Hrabe_X dne 01.10.2023 19:51
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Juradu napsal:
Může tedy být špatný vstřik? Jak říkám se starými to nedělalo. Vstřiky ev14 nejsou nové, mají už něco najeto.
Pokazit se může cokoliv. Než jsem je vyndal, makaly k mé plné spokojenosti. Myslím si, že kdyby byl vadný, blbnul by při celém spektru otáček. Sám jsem se s takovou závadou nesetkal.
Upravil Medik dne 02.10.2023 07:00
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Juradu napsal:
Může tedy být špatný vstřik? Jak říkám se starými to nedělalo. Vstřiky ev14 nejsou nové, mají už něco najeto.
Pokazit se může cokoliv. Než jsem je vyndal, makaly k mé plné spokojenosti. Myslím si, že kdyby byl vadný, blbnul by při celém spektru otáček. Sám jsem se s takovou závadou nesetkal.
Díky Mediku, právě vylučuji co by to mohlo dělat, to cukání je jen mezi 3-3500 otáček, potom to jede parádně, i pod 3 000 to jede super.
Proto nechápu to cukání v těch 3500 otáčkách.
Jinak ve srovnání se starými vstřiky, které měly najeto 140 000 km, je to opravdu rozdíl ty ev14.
Díky Mediku, právě vylučuji co by to mohlo dělat, to cukání je jen mezi 3-3500 otáček, potom to jede parádně, i pod 3 000 to jede super.
Proto nechápu to cukání v těch 3500 otáčkách.
Jinak ve srovnání se starými vstřiky, které měly najeto 140 000 km, je to opravdu rozdíl ty ev14.
Teď si vybavuji, co ještě bylo jinak po výměně. Víc bylo slyšet klapky. Prostě jakoby víc sebou třískaly.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz