Takže za mně paráda*tup*. Naživo vypadá motorka mnohem líp než na fotkách - hlavně to tolik diskutabilní přední světlo. Poloha za řídítky mě nesmírně "sedla" (mám cca 178cm - 88kg). Jak jsem na ni sednul, cítil jsem se "doma"*tup*. Ovladače - vše je tak intuitivní jak jsem zvyklý z předchozích modelů. Včera jsem ji vytáhnul na projížďku do zatáček "severovýchodně" od Brna - směr Ochoz, Jedovnice... Motorka je neskutečně ovladatelná, podvozek funguje na 1*, motor je skvělý - fakt velice pružný*tup*, brzdy - tam není co řešit - špičkové*tup*. Opravdu pěkné svezení*tup*. Potěšila mě taková drobnost, jako je přihrádka na nádrži do které se konečně něco vejde - třeba mobil (a dá se v ní i rovnou nabíjet z USB). Negativum bych zmínil asi jen zvuk - ta motorka je díky "euronormám" tak tichá, že mechanický zvuk převodovky a motoru přehlušuje zvuk z výfuku. V mém případě by tam při nejbližší příležitosti šel "laďák" s alespoň trochu hutným zvukem.
Toť můj názor na nové BMW R1300GS;)B).
Upravil Tonda dne 24.10.2023 10:02
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Tonda napsal:
Takže za mně paráda. Naživo vypadá motorka mnohem líp než na fotkách - hlavně to tolik diskutabilní přední světlo. Poloha za řídítky mě nesmírně "sedla" (mám cca 178cm - 88kg). Jak jsem na ni sednul, cítil jsem se "doma". Ovladače - vše je tak intuitivní jak jsem zvyklý z předchozích modelů. Včera jsem ji vytáhnul na projížďku do zatáček "severovýchodně" od Brna - směr Ochoz, Jedovnice... Motorka je neskutečně ovladatelná, podvozek funguje na 1*, motor je skvělý - fakt velice pružný, brzdy - tam není co řešit - špičkové. Opravdu pěkné svezení. Potěšila mě taková drobnost, jako je přihrádka na nádrži do které se konečně něco vejde - třeba mobil (a dá se v ní i rovnou nabíjet z US. Negativum bych zmínil asi jen zvuk - ta motorka je díky "euronormám" tak tichá, že mechanický zvuk převodovky a motoru přehlušuje zvuk z výfuku. V mém případě by tam při nejbližší příležitosti šel "laďák" s alespoň trochu hutným zvukem.
Toť můj názor na nové BMW R1300GS.
Tondo je to názor co má velkou váhu ... tak jsem rád, že to vyznělo kladně . Hlavně jestli se v BMW poučili a vyvarují se těch chyb které se s touhle prémiovkou zbytečně táhly.
Ted tedy premyslim nad barvou.. asi Rallye.. ale uprimne si nejsem uplne jistej :/
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
"Rallye" barva je "Styl GS Trophy"?
5.10.1842 www.bmwgs.cz
Vlak by měl jet jen takovou rychlostí, aby motýli mohli otevřenými okny volně létat dovnitř a ven
- sehr arijska / Light White
- Racing Blue Metallic / modra / Trophy / Trophy X (to nevim, co je)
- Tramuntana / zelena / Aurelius Green Metallic
- Triple Black
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Hledím, že se tak ženete do nákupů nové motorky. Vždyť za posledních dvacet let, co Bmw vydalo tak to mělo porodní bolesti a dnes by si první ročníky nikdo, kdo si o tom přečte nekoupil. Kde je dnes cena Lc z roku 13-14.. jsou levnější jak dvouvacky. Ke cti jim je, že se to doposud snaží řešit na kulanci a svolávačkami. Tady ten topic se opakuje vždy při představení nové motorky. Co jsem si četl diskuzi o Lc tak i stejní lidé ???? Mě by jen zajímalo, kde jsou na cestách za hranicí Evropy a tedy pohodlného servisu všechny ty nové motorky. Proč člověk potkává samé 1100, 1150, 12 vzduch a Japonce...? Takže jo, do kavárny po Evropě super, do hospody na kecy taky, ale na cestování nevím nevím.
Upravil prosteoff dne 28.10.2023 20:56
No to je zas výkřik do tmy... Měl jsem 1200 GS LC vyrobeno 2012, před prodejem najeto necelých 60 tis., teď 1250 GSA 2019 najeto 40 tis., takže první ročníky a závady? Na GS asi ve 45 tis. odešlo na jedné straně vyhřívání heftu a na GSA ve 11 tis. čidlo tlaku pneu. Toť vše. Ono možná nechce jen tupě číst fóra a rádoby bombastické články o "fatálních" závadách, ale i si u toho trochu zapřemýšlet. Většinou o závadách píšou ti, kterých se to dotklo, ale že jezdí drtivá většina spokojených bez závad, na to se trochu zapomíná. A podávat to tak, že spolehl8vá motorka se pozná podle toho, že vyrazí za hranice Evropy, ale no tak...
Dobře Zdeňku, tak budeme dělat, že žádné svolávačky nebyly. První ročníky prostě za moc nestojí, to neokecate a já nemám náladu ani čas vás přesvědčovat o opaku. Koneckonců kupte si co chcete. Trh to žádá, tak to máte.
A to o tom cestování sedí, tak to prostě je. Cestovatelé jsou prostě jiná sorta lidí a zákazníků.. Maji jiné potřeby, na tablet, nové plasty a newtonmetry serou..
PS: a jestli jsi nebyl s lc z roku 2013 na svolávačce tak buď vědomně lžeš nebo jsi totální ignorant a nemá smysl diskutovat
Upravil prosteoff dne 28.10.2023 21:58
To ne, může mít samozřejmě co chce. Já se jen zamýšlím proč nejsou vidět..?
Zároveň jsem chtěl vysmeknout poklonu, že se tak ženete k tomu, být pokusnými králíky a podávat si dveře na svolávačkách, tak jako v minulosti. Nic víc nic míň. Mějte se, rád to budu zase za rok pozorovat.
prosteoff napsal:
Dobře Zdeňku, tak budeme dělat, že žádné svolávačky nebyly. První ročníky prostě za moc nestojí, to neokecate a já nemám náladu ani čas vás přesvědčovat o opaku. Koneckonců kupte si co chcete. Trh to žádá, tak to máte.
A to o tom cestování sedí, tak to prostě je. Cestovatelé jsou prostě jiná sorta lidí a zákazníků.. Maji jiné potřeby, na tablet, nové plasty a newtonmetry serou..
PS: a jestli jsi nebyl s lc z roku 2013 na svolávačce tak buď vědomně lžeš nebo jsi totální ignorant a nemá smysl diskutovat
Co to meleš? Já někde tvrdím, že jsem nebyl na svolávačce? S oběma jsem byl na svolávačce, ale co to má společného se spolehlivostí? Třeba 1150 měla asi 6 svolávaček, takže víc než 1200 LC a 1250 dohromady. Na 1200 vzduch taky byly svolávačky... A o tom cestování mimo Evropu, no comment...
Ja bych to nehrotil. Moji 2 kamaradi si kupovali funglovky LC (2x 1200 a 1x1250), nejezdi rozhodne jen po asfaltu a krom toho, ze se jim pres pul displeje obcas zobrazi nejaka kravska nesmyslna hlaska, tak fungujou dobre. Jestli ma clovek prostredky na to vytahnout 600k plus z kesene a ta motorka mu vyhovuje, at si ji koupi. Sice se mi nelibi, ale zvuk boxeru me porad fascinuje.
Ale ze bych si poridil starsi LC? No, radeji ne...
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
prosteoff napsal:
Mě by jen zajímalo, kde jsou na cestách za hranicí Evropy a tedy pohodlného servisu všechny ty nové motorky. Proč člověk potkává samé 1100, 1150, 12 vzduch a Japonce...? Takže jo, do kavárny po Evropě super, do hospody na kecy taky, ale na cestování nevím nevím.
tak jedno z vysvetleni urcite bude, ze za hranicema Evropy (myslis Negrelliho viadukt, Jihlavu nebo neco jineho??) chces vypadat jako vagus a rozhodne nechces akcentovat, ze mas treba stonasobny prijem nez ten, kdo Te hosti nebo s kym kecas u silnice...
LC a dale s modernima LED svetlama rozhodne vagus dojem neudelaji.
Upravil hicks dne 29.10.2023 18:17
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
prosteoff napsal:
To ne, může mít samozřejmě co chce. Já se jen zamýšlím proč nejsou vidět..?
Zároveň jsem chtěl vysmeknout poklonu, že se tak ženete k tomu, být pokusnými králíky a podávat si dveře na svolávačkách, tak jako v minulosti. Nic víc nic míň. Mějte se, rád to budu zase za rok pozorovat.
jses jelito.
Mas nekolik strategii..
a "early adopter"... to jsem cca ja.. kupuje nejnovejsi modely jako prvni
a.a nevyhody: horsi spolehlivost, neodladeny model, vyrobni linky
a.b vyhody: POMALEJSI ZASTARAVANI
- facelift... konec produkce. Vyhody asi chapes. Nevyhoda je rychlejsi zastaravani. Pokud chces vypadat "posh", starym modelej dojem neudelas...
Dobrej pripad je Tvuj Triple Black 2011.. kterej je jen 2 roky starsi, nez moje LC, nicmene vyrazne vic old school.
Kazda moto/auto nezastarava tak rychle.. napr. prvni Kodiak.. mozna puvodni osmikilo.
Upravil hicks dne 29.10.2023 18:19
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2