Testík Vám přivezu z Itálie a Tunisu dne 11.5.2010 kdy se vracím. Žádný velký tahání, naložená motorka a trocha písku. Jsem na to sám zvědav a výsledek mám odeslat do Mitasu.
Na advíkovi mám vzadu E09 bezdušovku a žádný problém foukal jsem ji někdy v únoru.
Na DL650 má moje drahá polovice E10 na obou kolech a nefoukáno 3 neděle.
Občas jsem dofukoval (1x14dní) zadní i přední E09 dušovku.
E10 jsou dle mně v pohodě podle úsměvu mojí polovice je to i příjemná guma na řízení z toho co hlásí se není patrný žádný problém.
Tchert napsal(a):
Charlie> podle ty tabulky na konci to vypada, ze E-07 jsou vic OFF nez E-10
Ja bych tomu i veril, E07 jsem jezdil a prekvapivě bylo dobre, samozrejme s vedomim ze je to urceno na velke cestovní enduro... takže od žadné téhle gumy nemužeš čekat zazraky v terenu. Ted mam doma E10 jeste jsem ji nenasadil ale uz od pohledu je videt ze teren nebude nic moc, velke nizke spunty. Univerzalni guma na cestovaní, jak uvadeji, zvladne silnici a lehky teren. V nasem rozmeru poradnou gumu do terenu nesezenes.....
Kompletní výbava motocestovatele www.rockway.cz výrobce www.klim-cz.com-oficiální dealer www.twalcom-czech... - výhradní dovozce http://www.facebo...ockwayShop Revitshop.cz
Tchert napsal(a):
Charlie> podle ty tabulky na konci to vypada, ze E-07 jsou vic OFF nez E-10
Ja bych tomu i veril, E07 jsem jezdil a prekvapivě bylo dobre, samozrejme s vedomim ze je to urceno na velke cestovní enduro... takže od žadné téhle gumy nemužeš čekat zazraky v terenu. Ted mam doma E10 jeste jsem ji nenasadil ale uz od pohledu je videt ze teren nebude nic moc, velke nizke spunty. Univerzalni guma na cestovaní, jak uvadeji, zvladne silnici a lehky teren. V nasem rozmeru poradnou gumu do terenu nesezenes.....
ja myslel, ze E-10 bude v terenu lepsi nez E-7... a ne naopak...
Vzhledem k tomu,že mám opět smetenej zadek (TKC),po cca 3měsících tak v tomto týdnu objednám Mitasku a uvidí se jaký to na ní bude.Risk je zisk
Posléze sem hodim taky pár poznatků.
Jo a čírou náhodou,nemohl by jste mi sem někdo zinknout odkazy kde objednat Mitasku?
Díky kluci
Upravil Kubrt dne 26.04.2010 15:39
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Těsně před tím než se mi podělal ten modrobílý krám,jsem nazul novou zadní E10 a najel pár desítek(?) km.Dojmy jsou následující:Na silnici se mi motorka v náklonech zdála méně stabilní než s TKC a co mě celkem vyděsilo,byly vcelku podivné reakce při jízdě ve vyjetých kolejích,tedy v podélných nerovnostech.Několikrát se celá motorka rozvlnila,což se mi u TKC nikdy nestávalo.Při rychlejší jízdě po dálnici je naopak podstatně stabilnější než TKC a nehnula se ani při opravdu rychlé jízdě. (krátkodobě jsem se rozjel až na 170km/h ) Na mém oblíbeném testovacím úseku (mega kruháč nad D47 a Rudnou ulicí v OV) mi chyběla jistota v náklonu a občas se stalo ,že při výjezdu a akceleraci ven ze zatáčky zadní kolo lehce klouzlo.Těžko říct jestli to je vlastnost téhle pneu,nebo jen neojetá kluzká vrstva na nové pneu,ale nepříjemné to bylo každopádně.Tolik moje dojmy z E10.
Jak je na tom s výdrží už nevyzkouším.*pissed*
Edit:Já hlava děravá vynechal terén.Takže.Projel jsem pár km polňaček a tady se E10 jeví podstatně jistější než TKC.Dávám za jedna.
Upravil pavelgs dne 26.04.2010 16:54
3X napsal(a):
to pavelgs: terén za 1 a podivné chování v kolejích? Máš ji s duší nebo bez?
chlapi, jaké jsou vaše zkušenosti s netěsností bezdušovek? Už jsem nejednou četl, že to nedrží a musí se to utěsňovat
Mám ji bez duše.To vlnění v kolejích bylo fakt nepříjemné.Předjížděl jsem auto a ve chvíli kdy jsem se vracel do "koleje" se zadek jakoby žvejknul a motorku to rozvlnilo.Fakt nepříjemné.Přitom ty koleje nebyly nijak velké..Terén jsem porovnával na jedné polňačce tady kousek od baráku.Šotolina občas krytá nízkou trávou.Mám ji najetou a s TKC to bylo uklouzané až běda.E10 se krásně kousla a držela.Není to sice na motokros,ale je fajn když se do toho člověk může opřít.
Pokud jde o těsnost,nemůžu u E10 sloužit-mám ji nahozenou jen chvíli.Jednou se mi u přední TKC stalo že jsem přišel ráno k motorce a přední kolo bylo prázdné.Nikde žádné poškození,tak jsem tam narval antipich a potom už to bez problémů drželo.Když jsem tam tu pěnu rval,šly bubliny kolem lemu ráfku.Jinak před tím nebyl nikdy problém a to jsem na GS naskákal brzo 100tis km.Podle mě je problém v tom,že při přezování se v pneuservisu nikomu nechce hrát si s očištěním od zbytků staré pneu na dosedací ploše lemu pneu (nebo jak se tomu přesně nadává) a pak to netěsní jak má.
v nedělu jsem udělal 350 km,ztoho 6 km zelená tráva-rozdrbaná polňačka stoupání do kopce
polňačky-v podstatě to udělalo přesně to,naco moje síly a um stačí,jízda po kamení je dobrá,guma je měkčí,dobře pohlcuje rázy,na zelené trávě motorka drží směr
silnice-na nějaké závodění to asi nebude,maximálku rovně jsem nezkoušel,jestli hučí nebo ne neřeším,bo to neslyším
děravé silnice zvládá bravurně,jak sem psal,guma ,špunty dobře pohlcují nerovnosti
jízda po vyfrézované cestěmalá hrůza,motorka dost plave,tkc natom bylo mnohem líp,možná je to tím jak jsou poskládané špunty za sebou
zatáčky-zatáčení doprava mi najednou dělá problém,musím se přetlačovat s nějakou silou,když ji přemůžu,nemám ztoho dobrý pocit,po 3 letech co na báwu jezdím si připadám v zatáčkách na pravou stranu jakobych právě dostal řidičák,na levou stranu no problém
jízda při vyšší rychlosti v táhlých zatáčkách a větším náklonu,rychlost 100-120,motorka se mi začala vlnit,nebylo to moc ale bylo to cítit,možná to dělá skladba špuntu,možná špatný tlak v pneu,možná sem jen trochu prasátko
zadek tlak 1,8,předek 1,6,ani nevím kolik tam má být
zadní zatím drží tlak(7 dní)předek mi ucházel hned při montáži v línci,podmazáno těsněním a zatím drží
na obou gumách mám napsáno,pro použití s duší,jsem franta úsporný takže jsou bez duší
sumasumárumna to moje ježdění dobrý,uvidíme až se trochu ojede jak se bude chovat
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
ja som dneska prezuval na ojazdene anakee lebo mi opat uchadzal tlak v prednej gume a celu som ju vysprejoval jarovou vodou nikde nebublinkovala takze mi s toho vychadza ze vzduch unika pre prejazde cez nerovnosti... cely weekend som nejazdil ale iba sedel na motorke a cely cas premyslal co sa asi deje s predkom
ked som ju obul tak po 5 dnoch statia som mal zrazu vpredu 1 bar a ked som to dofukal na 2.3 baru (studena guma) a na druhy den som mal po 70km 2 bary na teplej gume ..
len pripominam ze je to uz moja druha predna E10... prva mi sfukla uplne nahle
pridavam sa k bystrickemu, zmes je naozaj makka a vela poberie ale moj zadok po 3500km je horkotazko 50%.. takze zivotnost E09 nedosiahne... pozdlzne nerovnosti su zrazu tiez problem.. motorka plava co nikdy predtym nerobila
istota v naklonoch ktoru som mal pri karoo sa niekde vytratila spolu s tlakom v prednej gume
po montáži přední gumy a následném nafouknutí mě v místě límce na několikati místech z obou stran ucházel vzduch,servisman neměl duši skladem,tak ten límec podmazal utěsňovačem,tvrdil mi že je to dělané pro tyto případy,po nafouknutí už guma držela,nikdo nic neucházelo,údajně to tam vydrží do sjetí gumy,ze začátku sem jezdil opatrně,páč sem měl na paměti tvoji zkušenost,ale když se nic nedělo,tak sem to zkusil naplno a pohodadrží
ještě před tím než to utěsňovadlo tam dal,zkusil do ní nacpat 2,5 atm,jestli se límec neutěsní,neutěsnil
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
dlouho jsem zvažoval a nakonec objednal staré známe TKC, nechám to na další sezónu, až bude víc zkušeností a budu mít jistotu, nikdo neví jaká bude životnost a to podfukování je nějaký podfuck
ja to risknu
v tydnu ji jdu obout, 14 dní pro jistotu budu testovat budu testovat a pak hurá do albanie. Snad to nebude tak zlí*pissed*
hlavně, že je pivo ftlamě