Ahoj
Měrka na olej u BMW GS 1200 adventure r.v.2011 je uplně na max hladina klesne až když moto trochu naklopím na druhou pravou stranu. Co s tím? Je to velký problém? Vím že je to asi moc ale jak nejlépe a nejjednodušeji snížit hladinu. Přes vypouštěcí šroub? nebo se to dá nějak "vycucnout" přes nalejvcí otvor.
Jendax napsal:
Ahoj
Měrka na olej u BMW GS 1200 adventure r.v.2011 je uplně na max hladina klesne až když moto trochu naklopím na druhou pravou stranu. Co s tím? Je to velký problém? Vím že je to asi moc ale jak nejlépe a nejjednodušeji snížit hladinu. Přes vypouštěcí šroub? nebo se to dá nějak "vycucnout" přes nalejvcí otvor.
děkujiu moc za rady Jenda.
Toje trošku problém ale asi nejjednodušší je upustit na studeném motoru do čisté nádoby třeba 0,5l ohřát moto a pak dle potřeby dolejt na požadované množství.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Záleží o kolik tam máš víc. Jestli je to o deci, tak se nic neděje, ale jestli je to o víc, tak se ti může stát, že "pustí" třeba gufero na vyvažovacím hřídeli a zbytečně si zaděláš na problém. Přes nalívací otvor to nevycucneš. Trochu upustit přes vypouštěcí šroub.
Např. z téhle motorky jsem odlil skoro půllitru oleje než byla hladina OK - než se objevila hladina v okénku, tak jsem musel hlavní stojan na levé straně podložit skoro 3 cm tlustým prkýnkem http://www.bmwgs....rowstart=0. Tomu člověku měnili olej a vylili ho z nezahřátého motoru, nedělali ventilové vůle, takže nesundávali víka ventilů (z vík a z hlav odkape daky dost oleje). Vytlačilo mu to gufero na vyvažovací hřídeli - bylo normálně vytlačené - drželo ze šikma už jen na kousku. A zrovna výměna gufera na vyvažováku obnáší dost práce.
Upravil Tonda dne 06.05.2013 08:08
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Tonda napsal:
Záleží o kolik tam máš víc. Jestli je to o deci, tak se nic neděje, ale jestli je to o víc, tak se ti může stát, že "pustí" třeba gufero na vyvažovacím hřídeli a zbytečně si zaděláš na problém. Přes nalívací otvor to nevycucneš. Trochu upustit přes vypouštěcí šroub.
Např. z téhle motorky jsem odlil skoro půllitru oleje než byla hladina OK - než se objevila hladina v okénku, tak jsem musel hlavní stojan na levé straně podložit skoro 3 cm tlustým prkýnkem http://www.bmwgs....rowstart=0. Tomu člověku měnili olej a vylili ho z nezahřátého motoru, nedělali ventilové vůle, takže nesundávali víka ventilů (z vík a z hlav odkape daky dost oleje). Vytlačilo mu to gufero na vyvažovací hřídeli - bylo normálně vytlačené - drželo ze šikma už jen na kousku. A zrovna výměna gufera na vyvažováku obnáší dost práce.
nevím jak poznat o kolik je tam víc.
při náklonu na levou stranu se obejvila hladina těsně pod max ryskou.
Ale odhaduju že ta deci tam asi navíc bude. Nejspíš asi trochu upustím a pak doleju.
Jendax napsal:
Ahoj
Měrka na olej u BMW GS 1200 adventure r.v.2011 je uplně na max hladina klesne až když moto trochu naklopím na druhou pravou stranu. Co s tím? Je to velký problém? Vím že je to asi moc ale jak nejlépe a nejjednodušeji snížit hladinu. Přes vypouštěcí šroub? nebo se to dá nějak "vycucnout" přes nalejvcí otvor.
děkujiu moc za rady Jenda.
Toje trošku problém ale asi nejjednodušší je upustit na studeném motoru do čisté nádoby třeba 0,5l ohřát moto a pak dle potřeby dolejt na požadované množství.
Je potřeba při upoštění oleje na něco obzvlášť dávat pozor. Nikdy jsem to nedělal.
Jaká je normální spotřeba oleje mezi servisními intervaly ?? tedy cca 10 000 km. Přijde mi že mi to žere olej nějak moc. Dávám Castrol Power 1 10w-40 moto r.v.2012 najeto 9800 tedy před servisem.
feroj napsal:
Jaká je normální spotřeba oleje mezi servisními intervaly ?? tedy cca 10 000 km. Přijde mi že mi to žere olej nějak moc. Dávám Castrol Power 1 10w-40 moto r.v.2012 najeto 9800 tedy před servisem.
No myslim že už sem tam nalil víc než litr vezme mi to tak 0,5 l - 3500 km. Přijde mi to hrozně moc. Dříve jsem měl Japonský motorky a nikdy jsem nemusel dolít kapku oleje mezi výměnami. Začímám být vyděšenej co jsem si to koupil za olejničku
feroj napsal:
No myslim že už sem tam nalil víc než litr vezme mi to tak 0,5 l - 3500 km. Přijde mi to hrozně moc. Dříve jsem měl Japonský motorky a nikdy jsem nemusel dolít kapku oleje mezi výměnami. Začímám být vyděšenej co jsem si to koupil za olejničku
Fando to chce klid ,jak jsem Ti už říkal mě olej to přestalo brát při 90 000km .Takže holt musíš vydržet anebo změnit značku.
Das ist BMW
feroj napsal:
No myslim že už sem tam nalil víc než litr vezme mi to tak 0,5 l - 3500 km. Přijde mi to hrozně moc. Dříve jsem měl Japonský motorky a nikdy jsem nemusel dolít kapku oleje mezi výměnami. Začímám být vyděšenej co jsem si to koupil za olejničku
Fando to chce klid ,jak jsem Ti už říkal mě olej to přestalo brát při 90 000km .Takže holt musíš vydržet anebo změnit značku.
Co bys mi dopručil kde se spotřeba sníží za značku Pavle ??
feroj napsal:
No myslim že už sem tam nalil víc než litr vezme mi to tak 0,5 l - 3500 km. Přijde mi to hrozně moc. Dříve jsem měl Japonský motorky a nikdy jsem nemusel dolít kapku oleje mezi výměnami. Začímám být vyděšenej co jsem si to koupil za olejničku
Fando to chce klid ,jak jsem Ti už říkal mě olej to přestalo brát při 90 000km .Takže holt musíš vydržet anebo změnit značku.
Co bys mi dopručil kde se spotřeba sníží za značku Pavle ??
Motorex ro boxery.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
No u ostatních evopských značek nevím jak je to se spotřebou oleje ,ale u japonců je to v cajku .Ostatně s nima zkušenost máš.Možná že někdy Rick poreferuje jak je to u KTM.
Das ist BMW
brozkin napsal:
No u ostatních evopských značek nevím jak je to se spotřebou oleje ,ale u japonců je to v cajku .Ostatně s nima zkušenost máš.Možná že někdy Rick poreferuje jak je to u KTM.
Proste mi přijde ze to je zrout oleje a nevím kde je hranice ze už je to špatně
nevíš,že vzduchem chlazený motory mají větší vůle a tím i spotřebu oleje?Litr na 10000 km je cajkA motor si sedne.Je třeba jezdit!!!!
oranžová dvanáctka
Jediný co můžeš zkusit tak jinou viskozitu,prohledej vlákna ,je tu toho o olejích mraky.Hlavně bych se zaměřil co píše o olejích TONDA, ten má jasmo co tam patří.Hlavně se neřiď cenou jako někteří .Tím se nechci nikoho dotknout.
Das ist BMW
brozkin napsal:
No u ostatních evopských značek nevím jak je to se spotřebou oleje ,ale u japonců je to v cajku .Ostatně s nima zkušenost máš.Možná že někdy Rick poreferuje jak je to u KTM.
no nevim,nevim,KTM z vejfuku jak z dieslu,YouTube Video oranžová dvanáctka
brozkin napsal:
No u ostatních evopských značek nevím jak je to se spotřebou oleje ,ale u japonců je to v cajku .Ostatně s nima zkušenost máš.Možná že někdy Rick poreferuje jak je to u KTM.
no nevim,nevim,KTM z vejfuku jak z dieslu,YouTube Video
tak omezovač je celkem sviňa ....takovej dýmec udělá i bavo v omezovaču.
Bmw R1150R