Přesně tohle byl můj první dvouventil! Do dnes se mi po něm stýská.
Na dnešní dobu jsem ho tenkrát za směšné peníze koupil a po nějaké době i prodal. Ale těch motorek v garáži tenkrát bylo prostě moc.
Takhle to vypadalo v garáži po prodeji té černožluté 100 gs.Později jsem prodal ještě 100 PD a 1100gs.Takže zbyli 80 GS PD a r 65 GS.
vevis přiložený následující obrázek:
[72.39Kb]
Upravil vevis dne 04.02.2017 14:39
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
vevis napsal:
Přesně tohle byl můj první dvouventil! Do dnes se mi po něm stýská.
Na dnešní dobu jsem ho tenkrát za směšné peníze koupil a po nějaké době i prodal. Ale těch motorek v garáži tenkrát bylo prostě moc.
Takhle to vypadalo v garáži po prodeji té černožluté 100 gs.Později jsem prodal ještě 100 PD a 1100gs.Takže zbyli 80 GS PD a r 65 GS.
vevis napsal:
Přesně tohle byl můj první dvouventil! Do dnes se mi po něm stýská.
Na dnešní dobu jsem ho tenkrát za směšné peníze koupil a po nějaké době i prodal. Ale těch motorek v garáži tenkrát bylo prostě moc.
Takhle to vypadalo v garáži po prodeji té černožluté 100 gs.Později jsem prodal ještě 100 PD a 1100gs.Takže zbyli 80 GS PD a r 65 GS.
Fakt pekne kousky
Mame se fakt dobre kdyz si muzeme takhle plnit davne sny
Pája
Taky se jdu pochlubit svým dvouventilem. Motorku jsem dovezl 2015 z Holandska. Je to R100RS z roku 77. Teď už je přestavěná a komplet zrepasovaná. Asi ne všem se bude zamlouvat, ale já jsem nadmíru spokojený
Před
Po
Motorka nádhernááááá.
Jak to máš pořešené s STK?
Taky překopáváme R100GS PD a momentální předpisy a nulová tolerance chlápků na STK nás docela limitují.
Třeba zadní světlo (umístění, sklon, atd..., SPZ,...)
R 100 GS PD, 1995
R 1200 GSA, 2012
R 1100 GS, 1998
F 650 GS, 2005
XT 600 Z TÉNÉRÉ, 1990
Historie: Africa Twin XRV 650, 1989
Truhla nemá kapsičky a zážitky Ti nikdo nesebere. www.lj-tech.cz